مراقبت از پوست

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب و روشن کننده پوست

بهترین کرم ضد آفتاب و روشن کننده پوست

همان طور که می دانید نور خورشید یکی از اصلی ترین عوامل ایجاد لک است که باعث تیرگی و کدر شدن رنگ پوست و ایجاد لک های تیره و روشن می گردد. و استفاده از کرم های ضد آفتاب موثرترین راه برای جلوگیری از این اتفاق است. به همین خاطر در این مطلب قصد دارم بهترین کرم ضد آفتاب و روشن کننده پوست ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم.

نکات خرید کرم ضد آفتاب و روشن کننده پوست

برای خرید بهترین کرم ضد آفتاب و روشن کننده پوست باید در درجه اول به ترکیبات آن توجه کنید. محصولات روشن کننده پوست عموما حاوی ترکیبات و عصاره های گیاهی روشن کننده نظیر  عصاره لیمو، مینا چمنی، خیار، شیرین بیان و ویتامین هایی مانند ویتامین C، ویتامین B و ویتامین E می باشند.

نکته حائز اهمیت دیگری در خرید محصولات ضد آفتاب میزان محافظت آن ها در برابر نور خورشید و درجه SPF است.

ضد آفتاب های ضد لک باید درجه محافظتی کاملی از پوست داشته باشند و حداقل میزان SPF برای آن ها ۳۰ می باشد. این محصولات باید قادر باشند که از پوست شما در برابر هر دو اشعه UVA و UVB محافظت کنند.

همچنین ضد آفتاب های ضد لک یا اسپات عموما بدون رنگ می باشند، پس دقت داشته باشید ضد آفتاب های رنگی، ضد لک نمی باشند.

بهتر است محصولی را انتخاب کنید که حاوی ترکیبات رطوبت رسان نیز باشد و از خشکی پوست در اثر نور خورشید جلوگیری کند.

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب و روشن کننده پوست ایرانی و خارجی

کرم ضد آفتاب و ضد لک مای فارما سری ملا فارما

این ضد آفتاب، یکی از بهترین ضد آفتاب روشن کننده ایرانی می باشد که در ترکیبات آن از نیاسینامید و ویتامین سی استفاده شده است. این دو ترکیب سنتز ملانین را در پوست کاهش می دهند و باعث سفید  تر شدن و روشن تر شدن پوست می گردند.

ضد آفتاب ضد لک مای به علت این که دارای نیاسینامید می باشد برای افراد دارای پوست چرب نیز مناسب می باشد و می توان گفت این ضد آفتاب بهترین کرم ضد آفتاب سفید کننده برای پوست های چرب می باشد. علاوه بر این به علت دارا بودن فیلترهای ضد آفتاب قوی، محافظت بسیار کاملی نیز از پوست دارد.

ضد آفتاب ضد لک الارو مدل اسپات سولوشن

این کرم ضد آفتاب سفید کننده خارجی  حاوی عصاره گل مینا چمنی می باشد که علاوه بر اینکه خاصیت ضد لک قویی دارد. رطوبت رسان فوق العاده ای نیز محسوب می گردد و مانع از خشکی پوست می شود.

این محصول برای انواع پوست قابل استفاده می باشد. در فرمولاسیون آن از پارابن، عطر  و مواد آسیب رسان استفاده نشده است و از قرمزی و التهاب پوست نیز جلوگیری می کند.

ضد آفتاب اسپات سولوشن الارو بدون رنگ می باشد و بافتی بسیار سبک دارد. این محصول هم حاوی فیلترهای فیزیکی ضد آفتاب می باشد و هم فیلترهای شیمایی. از این ضد آفتاب فرانسوی می توانید بعد از درمان های پوستی نیز استفاده کنید.

کرم روشن کننده ژیناژن

این محصول به علت این که دارای SPF 50 بوده و محافظت بسیار کاملی از پوست دارد، می تواند یک ضد آفتاب سفید کننده قوی برای پوست باشد. این محصول قادر است از پوست در برابر بیش از ۹۸ درصد از پرتوهای مضر نور خورشید محافظت کند.

کرم روشن کننده ژیناژن حاوی آلفا آربوتین و عصاره ریشه شیرین بیان است. این دو ترکیب خاصیت ضد لک بسیار قوی دارند که باعث شده است این محصول با بهترین ضد آفتاب ضد لک خارجی رقابت کند.

همچنین این محصول حاوی ترکیبات رطوبت رسان بوده که به تامین رطوبت مورد نیاز پوست کمک کرده و از خشکی و کم آبی آن در اثر نور خورشید جلوگیری می کند

این کرم سفید کننده حاوی فیلترهای فیزیکی و شیمایی ضد آفتاب بوده و از پوست در برابر هر دو پرتو مضر UVA و UVB محافظت می کند.

ضد آفتاب ضد لک ویتالایر

ضد آفتابی بسیار با کیفیت از برند تخصصی ویتالایر که مخصوص پوست های دارای لک تولید شده است

این کرم ضد آفتاب، از پوست محافظت بسیار کامل و بیش از ۹۸ درصدی دارد به طوری که مانع از تاثیر مخرب پرتوهای UVA، UVB و IR روی پوست می گردد.

 

ضد آفتاب وایت ویت ویتالیر دارای رنگ بژ طبیعی است که پوشش بسیار خوبی روی پوست ایجاد می کند.

این محصول از پوست شما در برابر هر دو اشعه UVA و UVB محافظت می کند.
علاوه بر این قدرت آبرسانی بسیار خوبی نیز دارد و از خشکی و دهیدراته شدن پوست در اثر نور خورشید جلوگیری می کند.

ضد آفتاب ضد لک ام کیو

این ضد آفتاب از پوست در برابر هر دو اشعه UVA و UVB محافظت می کند و با دارا بودن SPF 50 محافظت بسیار کاملی از پوست دارد.

وجود ترکیبات تغذیه کننده و تقویت کننده گیاهی در فرمولاسیون این ضد آفتاب باعث شده است که از پیری زود رس پوست نیز جلوگیری کند و استحکام بخش پوست باشد.

ضد آفتاب ام کیو بدون رنگ می باشد و بافتی بسیار سبک دارد. این محصول التیام بخش پوست است و باعث بروز التهاب و حساسیت های پوستی نمی گردد.

عصاره شیرین بیان به کار رفته در فرمولاسیون این ضد آفتاب، باعث شده است که روشن کننده رنگ پوست باشد و در دسته بهترین کرم ضد آفتاب و روشن کننده پوست جای گیرد. . علاوه بر این قدرت آبرسانی بسیار خوبی دارد و مانع از دهیدراته شدن پوست می گردد.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “معرفی بهترین کرم ضد آفتاب و روشن کننده پوست

  1. Zahra گفت:

    سلام بین ضدافتاب ضدلک درماتیپیک و ضدلک ام کیو کدوم بهتره ؟؟؟

    1. پوست من گفت:

      زهرای عزیز سلام.
      همانطور که گفته شد، هر دو محصول محصول با کیفیت و با ویژگی های خاص خودشون هستند ، با توجه به اختلاف قیمتی که دارند ، می توان هر یک از آن ها را تهیه و استفاده کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *