دسته‌بندی نشده

بهترین برندهای لوازم آرایشی خارجی

بهترین برندهای لوازم آرایشی خارجی

امروزه برندهای متنوع و بسیار زیادی در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می کنند که هنگام انتخاب را برای ما بسیار دشوار می سازند. در این مقاله قصد داریم تا با معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی خارجی، انتخاب محصول مناسب را برای شما ساده نماییم.

برند مک M.A.C

وقتی قرار است معروف ترین و بهترین برندهای لوازم آرایشی خارجی را معرفی کنیم، غیر ممکن است که برند معروف  و لوکس مک از قلم بیفتد. این برند آرایشی آمریکایی، در دنیای تولید کنندگان لوزم آرایشی و بهداشتی در جهان، حرف اول را می زند.

M.A.C در واقع مخفف کلمه Makeup Art Cosmetics می باشد. این برند لوکس آمریکایی در سال ۱۹۸۴ توسط یک میکاپ آرتیست به نام فرانک توسکان و یک مالک آرایشگاه به نام فرانک آنجلو، در آرایشگاهی کوچک در شهر تورنتو آمریکا کار خود را آغاز کرد.

تولیدات مک در ابتدا مختص به میکاپ آرتیست های حرفه ای بود. اما رفته رفته و به علت کیفیت بسیار بالای آن، به معروف ترین برند لوازم آرایشی جهان بدل گشت.

مک تمرکز خود را بر روی رنگ ها قرار داد و این را می توان راز موفقیت این برند دانست. برای مثال رژ لب مات قرمز مک که توسط مدونا، خواننده مشهور معرفی گشت، جزو معروف ترین محصولات این برند می باشد.

M.A.C امروزه محصولات بسیار متنوعی را تولید می کند از انواع رنگ های رژ لب گرفته تا رژ گونه، سایه، کرم پودر، مداد ابرو، کانسیلر، حالت دهنده، لوسیون و … .  

 

برند لورآل پاریس LOREAL PARIS

بهترین برندهای لوازم آرایشی خارجی

بی شک لورآل یکی از شناخته ترین برندهای لوازم آرایشی و مراقبت از پوست در جهان است. این برند فرانسوی در سال ۱۹۰۶ و توسط یک شیمی دان جوان به نام اوژن پلی لویر شولر تاسیس گشت.

لورآل در ابتدا کار خود را با تولید یک رنگ مو آغاز کرد اما به لطف کیفیت بسیار بالای محصولات خود، رفته رفته بسیار محبوب گشت و توسعه پیدا کرد تا به امروز که بزرگترین کمپانی تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان محسوب می گردد.

لورآل امروز بیش از ۶۷ هزار کارمند در سرتاسر جهان دارد. این کمپانی بزرگ، به طور متوسط در هر سال ۳۰۰۰ فرمول جدید ارائه می دهد و در هر ثانیه ۸۵ محصول به فروش می رساند.

Loreal Paris با شعار تبلیغاتی “چون ما ارزشش را داریم” تلاش کرده است محصولاتی تولید کند که هر فردی با هر فرهنگ، نژاد و رنگ پوستی بتواند از آن استفاده کند و بی شک این یکی از مهم ترین عوامل موفقیت این برند فرانسوی است.

این برند دارای بیش از ۲۶ مارک تجاری در سرتاسر جهان می باشد از جمله آن ها می توان به برند لانکوم، گارنیه و … اشاره داشت.

لورآل پاریس محصولات آرایشی بسیار متنوعی تولید می کند از انواع رژ لب های جامد و مایع گرفته تا پالت های رژ گونه، سایه، کانسیلر و …! اما یکی از معروف ترین و البته محبوب ترین تولیدات این برند کرم پودرهای ۲۴ ساعتته می باشد.

برند هدی بیوتی HUDA BEAUTY

هدی بیوتی-بهترین برندهای لوازم آرایشی خارجی

برندی تازه کار اما مطرح و مورد علاقه بیوتی بلاگرها! این برند در سال ۲۰۱۳ توسط یک میکاپ آرتیست حرفه ای و البته بیوتی بلاگری مشهور به نام هدی کتان کار خود را آغاز کرد.

هدی کتان متولد ۲ اکتبر ۱۹۸۳ در شهر اوکالاهاما می بشد. هدی ابتدا در دانشگاه میشیگان دیربورن اقتصاد خواند. اما به دلیل علاقه اش، به تحصیل در مدرسه آموزشی آرایش و میکاپ در کالیفرنیا پرداخت.

خانواده هدی به علت موقعیت شغلی پدر، به شارجه امارت نقل مکان کردند و هدی ابتدا میکاپ آرتیست برند رولون در دبی بود.

او اولین ویدئو آموزشی خود را در سال ۲۰۱۰ در وبلاگی به نام هدی بیوتی منتشر کرد و به سرعت و به یکی از محبوب ترین بیوتی بلاگرها در اینستاگرام بدل گشت. به طوری که امروزه بیش از ۵۰ میلیون دنبال کننده دارد.

اولین محصول هدی بیوتی مژه مصنوعی ۳ بعدی بود که در سال ۲۰۱۳ معرفی گشت و به علت بافت سبک و کیفیت بسیار بالایی که داشت بسیار محبوب گشت.

برند هدی بیوتی امروزه یکی از محبوب ترین و البته لوکس ترین محصولات آرایشی محسوب می گردد و انواع متفاوتی از محصولات آرایشی از جمله انواع رژ لب مایع و جامد، کرم پودر، پالت های سایه، لاک و … را تولید می کند و بسیار محبوب  است.

برند میبلین MAYBELLINE

میبلین-بهترین برندهای لوازم آرایشی خارجی

میبیلین در سال ۱۹۱۵ و توسط شیمی دان ۱۹ ساله ای در آمریکا متولد گشت. توماس وایل ویلیام متوجه شد که خواهرش با استفاده از دوده زغال و گلیسیرین ماده ای برای آرایش مژه های خود می سازد که زیبایی کم نظیری به مژه ها می بخشد. این داستان، آغازگر تولد ریمل و برند میبیلین است.

توماس جوان در سال ۱۹۱۷ اولین ریمل را در کارخانه ای به نام پارک دیویس تولید کرد. بعد از این موفقیت، توماس کارخانه خود را راه اندازی کرد و به نشانه قدر دانی از خواهرش میبل، برند خود را میبلین نام نهاد.

در سال ۱۹۹۶ کمپانی بزرگ لورآل پاریس، تمام سهام میبلین را خرید و در سال ۲۰۰۱ نام آن را به میبلین نیویورک تغییر داد. و میبیلین نیویوریک به یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی خارجی در جهان بدل گشت.

محصولات تولید شده این برند آمریکایی، همانند لورآل فرانسوی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در روند تولید محصولات میبیلین، از هیچ گونه تست حیوانی یا ماده شیمایی آسیب رسان استفاده نمی شود.

این برند قدیمی امروزه انواع محصولات آرایشی از سایه چشم گرفته تا کرم پودر و رژ لب را تولید می کند. اما همچنان خط چشم و ریمل های میبلین جزو پرطرفدارترین و محبوب ترین تولیدات این برند می باشند.

برند نارس NARS

نارس-بهترین برندهای لوازم آرایشی خارجی

NARS در سال ۱۹۹۴  و توسط عکاس و هنرمندی به نام فرانسوا نارس متولد گشت! فرانسوا نارس در سال ۱۹۵۹ در جنوب فرانسه به دنیا آمد. او تحت تاثیر مادرش به دنیای مد و فشن علاقمند گشت و به همین خاطر به تحصیل در مدرسه آرایشی کارتیه در پاریس، پراخت.

فرانسوای جوان بعد از اتمام تحصیلات خود به آمریکا رفت و در ابتدا کار خود را با عکاسی آغاز کرد او با مجله های معروف مد از جمله Vogue و Elle همکاری داشت، اما همواره از شرایط کاری خود ناراضی بود و رویای کاری مستقل را در سر می پروراند.

و سرانجام در سال ۱۹۹۴ رژ لب های دوزاده گانه نارس در نیویوریک تولید شدند. کیفیت و طراحی خاص این محصولات باعث شده که به سرعت محبوب شوند. رفته رفته تولیدات این برند آرایشی افزایش پیدا کردند و به طبع، محبوبیت آن نیز افزایش پیدا کرد به طوریکه در سال ۲۰۰۰ تقاضا برای محصولات نارس به طور چشمگیری افزایش یافت.

این کمپانی کمی بعد از شروع فعالیتش به شیزیدو فروخه شد، اما فرانسوا همچنان به عنوان مدیر هنری و عکاس با این برند همکاری می کند.

نارس در شعار تبلیغاتی خود این گونه بیان می کند که “آرایش یک زن نقاب نیست، بلکه زن باید از طریق آن بدرخشد” و همواره بر این اصل تاکید داشته است. NARS امروزه یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی خارجی می باشد و محصولات بسیار متنوعی نیزتولید می کند. اما محبوب ترین تولیدات این برند آمریکایی رژ لب، کانسلیر و کرم پودر های آن می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *