آرایشی

معرفی بهترین برند های لوازم آرایشی ایرانی

معرفی بهترین برند های لوازم آرایشی ایرانی

در سال های گذشته، تولید محصولات مراقبت از پوست و محصولات آرایشی در ایران بسیار محدود بوده اما کم کم این صنعت رونق پیدا کرد و امروز برندهای بسیار زیادی محصولات آرایشی و مراقبتی داخلی تولید می کنند که هنگام خرید باعث سردرگم شدن مصرف کننده می گردد. در این مقاله سعی داریم بهترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی را معرفی کنیم.

برند این لی

برند این لی را کمترین کسی است که نمی شناسد. برند لوازم آرایشی ایرانی تولید کننده کرم پودر و رژ لب های بسیار با کیفیت و البته بسیار زیبا و خوش رنگ!

این لی در واقع لاین آرایشی یکی از قدیمی ترین برندهای مراقبت از پوست ایرانی یعنی “سینره” می باشد و به همین خاطر است که محصولات تولیدی این  برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. این لی متولد آذر ماه سال ۱۳۹۴ است. این برند کار خود را با شعار ” این لی، زیبایی طبیعی” آغاز کرد و یکی از چندین برند معتبر شرکت طبیعت زنده است.

این لی محصولات آرایشی بسیار با کیفیتی تولید می کند که همگی فاقد پارابن و بدون تست حیوانی می باشند. برخی از این تولیدات عبارتند از رژ لب مایع و جامد، کرم پودر، کانسیلر، سایه چشم، ریمل، رژ گونه و … .

برند کالیستا

دنیای رنگی کالیستا در سال ۱۳۹۸ متولد گشت و به واسطه تولید محصولات آرایشی متنوع و با کیفیت بالا به سرعت در بین بانوان و دختران جوان محبوب گشت.

این برند لوازم آرایشی ایرانی تمام مواد اولیه خود را از کشورهای اروپایی تامین می کند و این امر در کیفیت فوق العاده محصولات کالیستا بی تاثیر نیست.

فرمولاسیون محصولات این برند در بهترین لابراتوار های داخلی و با توجه به نیاز پوست ایرانیان فرموله می شوند. اما ویژگی بارز محصولات کالیستا، استفاده از عصاره ها و ترکیبات گیاهی در فرمولاسیون محصولاتش می باشد که باعث شده است تولیدات این برند صرفا جنبه آرایشی نداشته باشند و تقویت کننده پوست نیز باشند.

علاوه بر این موضوع، کیفیت بسیار بالای این محصولات، ماندگاری مناسب، عدم استفاده از ترکیبات آسیب رسان، بسته بندی شاد و رنگی در کنار تنوع محصولی بی نظیر و بسیار بالای تولیدات کالیستا، باعث شده است که این برند ایرانی رقیبی برای محصولات مشابه خارجی باشد.

بیشتر ما با ریمل های جذاب و فوق العاده کالیستا آشنایی داریم اما  این برند، علاوه بر ریمل، رژ لی های فوق العاده متنوع و زیبایی نیز تولید می کند. همچنین انواع پنکیک، کرم پودر های با کاور و ماندگاری بالا، کانسیلر و … نیز از تولیدات کالیستا می باشند. این برند علاوه بر محصولات آرایشی، بادی اسپلش و لوسیون بدن های بسیار با کیفیت و مقرون به صرفه ای نیز تولید م کند که در بین بانوان و دختران جوان بسیار محبوب هستند.

برند مای

مای جزو قدیمی ترین و شاید نوستالژیک ترین برندهای تولید کننده محصولات آرایشی و مراقبتی در ایران می باشد. این برند ایرانی بزرگترین تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه می باشد و همچنین پروفروش ترین برند آرایشی در ایران است.

محصولات بهداشتی و آرایشی برند مای تحت لیسانس شرکت Kahl & Co آلمان تولید می گردند و تمامی مواد اولیه این برند نیز از کشورهای اروپایی تامین می گردد.

یکی از ویژگی های بارز تولیدات برند لوازم آرایشی ایرانی مای، تنوع بسیار زیاد تولیدات این برند به خصوص در لاین آرایشی می باشد. این تنوع زیاد در کنار حجم های متنوع و قیمت های بسیار مقرون به صرفه باعث شده است که برند مای یکی از ماندگارترین و البته محبوب ترین تولید کنندگان محصولات آرایشی، مراقبتی و بهداشتی در ایران باشد.

شرکت آریان کیمیا تک در سال ۱۳۸۱ کار خود را آغاز کرد و برند محبوب مای نیز از سال ۱۳۸۲ در لابراتوار این شرکت متولد شد.

تولیدات این برند با توجه به نیاز پوست ایرانی می باشد و رنگبندی تولیدات آن نیز متناسب با رنگ پوست ایرانیان است. به همین خاطر سازگاری فوق العاده بالایی با پوست دارند.

تولیدات آرایشی مای در دو لاین تولید می گردند. لاین کلاسیک که شامل کرم پودر، رژ لب، ریمل، لاک و … بوده و اکثر ما با این تولیدات آشنا می باشیم. و لاین بلک دایموند که جدیدترین لاین تولیدات مای است و شامل کانسیلر، کرم پودر، پرایمر، ریمل، رژ لب و … است. 

برند شون

برند ایرانی شون با کرم های مرطوب کننده و ماسک موهای فوق العاده اش در بین ایرانیان شناخته شده است. اما این برند علاوه بر این ها، محصولات آرایشی متنوعی نیز تولید می کند که کیفیت بی نظیر آن ها شما را شگفت زده می کند.

برند شون، در واقع محصول همکاری بین دو کشور ایران و آلمان است. و کلمه شون در زبان آلمانی معنی زیبایی می دهد.

علت ایجاد برند شون حمایت از طبیعت و زیبا شدن در کنار طبیعت است و به همین خاطر تولیدات این برند برگفته از طبیعت بوده و باعث آسیب به پوست نمی گردند.

تولیدات این برند لوازم آرایشی ایرانی بسیار متنوع هستند. اما ویژگی مشترک در همه آن ها عدم استفاده از پارابن، اتانول (الکل) و ترکیبات آسیب رسان در فرمولاسیون محصولات شون می باش. تمامی تولیدات این برند حاوی ترکیبات رطوبت رسان و آنتی اکسیدان می باشند و به همین خاطر باعث شده است که این برند ایرانی بسیار شاخص گردد.

شون محصولات بسیار متنوعی را تولید می کند که با توجه به نیاز پوست جامعه ایرانی می باشند و از ترکیبات گرفته تا رنگبندی!!!. همچنین تولیدات این برند ایرانی دارای بسته بندی شکیل و زیبایی بوده که بسیار مورد پسند بانوان می باشد.

از جمله محصولات آرایشی شون می توان به کرم پودر ها، کانسیلر، کانتور، هایلایتر، پرایمر، انواع رژ لی، پنکیک، ریمل، خط چشم، سایه چشم و … اشاره داشت. که با توجه به کیفیت بسیار بالا و حجم مناسب شان؛ خرید آن ها بسیار مقرون به صرفه می باشد.

برند آموتیا

“درخت زندگی” یا آموتیا در سال ۲۰۰۸و توسط گروهی از متخصصین در شهر استانبول ترکیه کار خود را آغاز کرد. این برند ابتدا ریمل های بسیار باکیفیتی را تولید می نمود و در سایه موفقیت این محصول، برند آموتیا در ایران کار خود را آغاز نمود.

آموتیا یک برند اصیل ایرانی است که تمامی تولیداتش دارای تست سلامت درماتولوژی می باشند. همچنین در تمامی محصولات آموتیا از هیچ گونه ماده آسیب رسانی استفاده نشده است. تمامی تولیدات آموتیا حاوی عصاره های گیاهی بوده که علاوه بر زیباتر کردن پوست، تقویت کننده و محافظ آن نیز می باشند.

نکته حائز اهمیت در مورد تولیدات این برند، تولید محصولات تخصصی برای پوست های متفاوت است. برای مثال لاین آنتی آکنه آموتیا برای افرادی که پوست چرب دارند بسیار ایده آل  است.

این برند ایرانی محصولات بسیار متنوعی تولید می کند از جمله انواع کرم پور، پنکیک، رژ لب، ریمل و … . و کیفیت تولیدات آموتیا به گونه ای است که بعد از یک بار استفاده از آنها، مصرف کننده دائمی آن خواهید شد.

کلام آخر …

بسیاری از افراد زمانی که صحبت از  کیفیت لوازم آرایشی ایرانی می شود جبهه می گیرند. اگر شما نیز جزو این افراد می باشید بهتر است در خصوص نظر خود بازنگری داشته باشید.

زیرا امروزه محصولات آرایشی بسیار با کیفیتی در ایران تولید می گردد که توان رقابت با محصولات خارجی را دارند و از نظر کیفیت و تنوع محصولی از برندهای خارجی چیزی کم ندارند.

علاوه بر این دسترسی به محصولات ایرانی به مراتب راحت تر از تولیدات خارجی می باشد. تنوع بسیار بالا و در  دسترس، در کنار قیمت مقرون به صرفه و البته کیفیت بسیار بالای تولیدات ایرانی باعث شده است که انتخابی ایده آل برای بانوی ایرانی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *