مراقبت از پوست

بررسی ۵ کرم نرم کننده دست

بررسی 5 کرم نرم کننده دست

پوست دست ها روزانه با مواد متفاوتی سر و کار دارد و به همین خاطر بیشتر در معرض آسیب دیدگی قرار می گیرد. از طرف دیگر به علت استفاده مکرر از شوینده های مختلف، خشک و زبر می شود. به همین خاطر قصد داریم در امروز ۵ کرم نرم کننده دست را معرفی و بررسی کنیم.

چه ترکیباتی نرم کننده می باشند؟

گلیسیرین

گلیسیرین یک ماده طبیعی است که به طور طبیعی در پوست و سایر بافت‌های بدن یافت می‌شود. این ماده یک مرطوب‌کننده بسیار موثر است و می‌تواند به حفظ رطوبت پوست کمک کند. گلیسیرین از خروج رطوبت در پوست جلوگیری کرده و تقویت کننده سد رطوبتی پوست می باشد. علاوه بر این ضد التهاب بوده و پوست را نیز تسکین می بخشد. همچنین این ماده سرشار از آنتی اکسیدان بوده که از پوست در برابر رادیکال های آزاد و پیری زود رس محافظت می کند.

شی باتر

یا همان کره شی یک رطوبت رسان بسیار قوی بوده که رطوبت را درون پوست حفظ می کند و باعث نرمی و لطافت پوست شما می گردد. این ماده دارای خواص ضد التهابی بوده و به واسطه دارا بودن ترکیبات آنتی اکسیدانی محافظ پوست در برابر رادیکال های آزاد می باشد. علاوه بر این شی باتر تقویت کننده سد دفاعی پوست نیز می باشد. این ماده دارای التیام بخش یودبه که به بهبود زخم و آسیب های پوستی کمک می کند و خارش و سوزش پوست را نیز تسکین می بخشد. شی باتر را می توانی یکی از بهترین نرم کننده دست دانست.

بررسی 5 کرم نرم کننده دست
عسل

عسل رطوبت را از هوا جذب کرده و درون پوست نگه می دارد. و یکی از بهترین ترکیب ها برای نرم و لطیف نگه داشتن پوست می باشد.  این ماده دارای خاصیت ضد ا لتهابی بوده که به کاهش قرمزی، تورم و خارش پوست کمک می کند.

عسل دارای خواص ضدباکتریایی است و می‌تواند به کاهش آکنه و جوش‌های پوستی کمک کند. این ماده همچنین می‌تواند به کاهش التهاب ناشی از آکنه کمک کند. علاوه بر این تغذیه کننده و تقویت کننده پوست نیز می باشد و نقش موثری در بهبود استحکام پوست دارد.

آووکادو

این میوه سرشار از ویتامین های A، E و C می باشد و یکی از غنی ترین منابع آنتی اکسیدان است که از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند. علاوه بر این به علت دارا بودن اسید های چرب ضروری یک تغذیه کننده فوق العاده برای پوست است.

آووکادو یک رطوبت رسان بسیار قوی نیز می باشد که پوست را به طور عمقی آبرسانی کرده و از خشکی و ایجاد احساس کشیدگی روی پوست جلوگیری می کند. این میوه شگفت انگیز ضد التهاب و ترمیم کننده پوست نیز می باشد.

معرفی بهترین کرم نرم کننده دست

کرم دست هلو ویت یو

این کرم دست حاوی ترکیبات رطوبت رسان قوی چون شی باتر بوده که به بازسازی سد رطوبتی پوست کمک کرده و یک نرم کننده فوق العاده برای پوست می باشد. در فرمولاسیون این نرم کننده دست از عصاره آووکادو وآفتابگردان نیز استفاده شده است که علاوه بر رطوبت رسانی تغذیه کننده و تقویت کننده نیز می باشند.

کرم دست هلو ویت یو مانند سایر محصولات برند ویت یو، دارای رایحه ای بسیار خوشبو می باشد و علاوه بر این طراحی زیبای آن نیز باعث می شود که محصولی مناسب برای قرار دادن در کیف آرایشی شما باشد. این کرم بافتی بسیار سبک دارد و به سرعت جذب پوست می گردد.

بررسی 5 کرم نرم کننده دست

کرم کاسه ای عسل نئودرم

در فرمولاسیون این رطوبت رسان از عسل استفاده شده است و همین امر باعث شده است که یک رطوبت رسان بسیار خوب و یک ترمیم کننده فوق العاده برای پوست دست باشد. این کرم حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی نیز می باشد که محافظ پوست دست ها هستند.

کرم کاسه ای عسل نئودرم نرم کننده و لطافت بخش پوست است. این کرم بافت بسیار سبکی دارد و به سرعت جذب پوست می گردد. علاوه بر این اثر گذاری سریعی نیز دارد. این محصول برای انواع پوست قابل استفاده می باشد.

بررسی 5 کرم نرم کننده دست

کرم مرطوب کننده دست و ناخن پرودرما

کرمی برای تامین رطوبت دست و محافظت از ناخن ها! این کرم دست یک رطوبت رسان فوق العاده قوی بوده که برای انواع پوست به ویژه پوست های خشک و حساس توصیه می گردد. بافتی بسیار سبک و بدون چربی دارد که به سرعت جذب پوست می گردد.

کرم دست و ناخن پرودرما رطوبت مورد نیاز دست و کوتیکول ناخن را تامین می کند و پوست را نرم و لطیف می کند. علاوه بر این حاوی ترکیبات تغذیه کننده بوده که به تقویت ناخن ها و بهبود استحکام آن ها کمک می کند. همچنین وجود ترکیباتی مانند شی باتر و روغن بادام شیرین به تغذیه و بهبود بافت پوست دست ها نیز کمک می کند.

بررسی 5 کرم نرم کننده دست

کرم مرطوب کننده دست سینره

در فرمولاسیون این کرم نرم کننده دست از ترکیباتی ماند عصاره ماکادمیا و خیار استفاده شده است که هم رطوبت رسانی بسیار قوی می باشند و هم خاصیت ضد التهابی دارند و تسکین دهنده و التیام بخش پوست می باشند.

کرم دست سینره نرم کننده و لطافت بخش پوست است. این کرم رطوبت مورد نیاز پوست دست ها را تامین کرده و باعث شادابی و طراوت آن ها می شود. علاوه بر این ترمیم کننده و احیا کننده پوست نز می باشد و به واسطه دارا بودن ترکیبات آنتی اکسیدانی محافظ پوست نیز محسوب می گردد.

بررسی 5 کرم نرم کننده دست

کرم دست فاربن مدل آرگان

این کرم حاوی سدیم پی سی ای می باشد که ترمیم کننده والتیام بخش پوست است. علاوه بر این وجود ترکیباتی مانند روغن جوانه گندم و آرگان نیز باعث شده است که این کرم نرم کننده، یک تغذیه کننده بسیار خوب نیز باشد.

کرم دست فاربن مدل آرگان رطوبت مورد نیاز پوست دست ها را تامین می کند. این کرم از خروج رطوبت پوست جلوگیری کرده و بهترین انتخاب برای افراد دارای پوست های خشک و معمولی است. علاوه بر این بافتی بسیار سبک داشته و به سرعت جذب پوست می گردد.

بررسی 5 کرم نرم کننده دست

کلام آخر...

دست ها نیز مانند سایر نقاط بدن و صورت نیاز به مراقبت و محافظت دارند. خشکی بیش از حد دست ها می تواند باعث بروز مشکلاتی مانند پینه، زبری، اگزمای شدید و … گردد. علاوه بر این خشکی بر زیبایی دست ها نیز تاثیر گذار است و به همین خاطر پوست من توصیه اکید دارد که به مراقبت دست و بدن خود نیز به اندازه چهره اهمیت دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *