مراقبت از پوست

ویژگی های بهترین ژل شستشوی پوست خشک

ویژگی های بهترین ژل شستشوی پوست خشک

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از شست و شوی پوست با شوینده، احساس خشکی شدید روی پوست خود کرده اید. یا این که روی پوست سفیدک دیده باشید و احساس کشیدگی در پوست خود داشته اید. این ویژگی نشان دهنده استفاده از شوینده نامناسب می باشد. در این مقاله قصد داریم ویژگی های بهترین ژل شستشوی پوست خشک را بررسی کنیم. اگر پوست شما نیز خشک می باشد، با پوست من همراه باشید.

چرا باید روزانه پوست را تمیز کنیم!

پوست را روزانه در معرض آلودگی های بسیار زیادی قرار می گیرد. در کنار این آلودگی ها، تجمع سلول های مرده، چربی های اضافی، سموم ناشی از تعریق و محصولات آرایشی و یا مراقبتی که استفاده می گردند. باعث ایجاد لایه ای روی پوست شده که به کدر شدن پوست، ایجاد جوش و آکنه، باز شدن منافذ پوست و … منجر می گردد. به همین خاطر لازم است که روزانه دو نوبت پوست خود را با آب و شوینده مناسب شست و شو دهیم. تا علاوه بر جلوگیری از مشکلات یاد شده، به جذب بهتر محصولات مراقبتی نیز کمک کرده باشیم.

ویژگی های بهترین ژل شستشوی پوست خشک

مهم ترین ترکیبات ژل شستشوی پوست خشک

مهم ترین ترکیباتی که برای یک ژل شستشوی پوست خشک لازم است وجود داشته باشد، ترکیبات رطوبت رسان و ضد التهاب است که در این جا با برخی از مهم ترین آن ها آشنا خواهیم شد.

هیالورونیک اسید: درشت مولکولی می باشد که می تواند چندین برابر وزن خود آب جذب پوست کند. این ماده رطوبت رسان بسیار خوبی برای پوست بوده و نقش موثری در جلوگیری از پیری پوست دارد.

آلوئه ورا: یک رطوبت رسان فوق العاده است که نیاز رطوبتی پوست را به طور کامل تامین می کند. علاوه بر این آلوئه ورا خاصیت ضد التهابی بسیار قوی نیز دارد و از حساسیت های پوستی پیشگیری می کند.

اوره: درمانی برای پوست های خشک و خیلی خشک! این رطوبت رسان، پوست را به طور کامل و عمقی آبرسانی می کند. علاوه بر این خاصیت لایه برداری ملایمی داشته و به حذف سلول های مرده از رو ی پوست کمک می کند.

بابونه: به واسطه دارا بودن بیزابولول یک ضد التهاب بسیار قوی بوده که از حساسیت های پوستی جلوگیری می کند. علاوه بر این بابونه خاصیت روشن کنندگی نیز دارد.

معرفی بهترین ژل شستشوی پوست خشک

ژل شستشوی پوست خشک کامان

این محصول قادر می باشد پوست را در مدت زمان ۸ ثانیه به طور کامل از هر گونه آلاینده، محصول آرایشی و … تمیز کند.  در فرمولاسیون این ژل شستشوی ایرانی از ترکیبات صابونی و مضر استفاده نشده و باعث از بین رفتن میکروبیوتای طبیعی پوست نمی گردد.

ژل شستشوی پوست خشک کامان سرشار از ترکیبات رطوبت رسان می باشد. این محصول در حین شست و شو رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و مانع از خشکی و ایجاد احساس کشیدگی در پوست می گردد.

ویژگی های بهترین ژل شستشوی پوست خشک
ژل شست و شوی ژیناژن مناسب پوست خشک

این شوینده ایرانی برای افراد دارای پوست های خشک و نرمال فرموله شده است و از قدرت پاک کنندگی بسیار خوبی نیز بهره می برد. در فرمولاسیون این شوینده از ترکیبات مضر و آسیب رسان استفاده نشده است و به همین خاطر باعث بروز حساسیت و التهابات پوستی نمی گردد.

ژل شستشوی ژیناژن حاوی ترکیبات رطوبت رسان می باشد که در حین شست و شو پوست را آبرسانی کرده و مانع از خشکی و ایجاد احاس کشیدگی در پوست می گردند. همچنین این محصول حاوی ترکیبات تغذیه کننده بوده که به تقویت پوست و بهبود استحکام آن کمک بسیار زیادی می نمایند.

ویژگی های بهترین ژل شستشوی پوست خشک
ژل شستشو آبرسان لایسل مدل هیدراسل

در فرمولاسیون این ژل شستشو ازعصاره بابونه استفاده شده است. بابونه خاصیت ضد التهابی بسیار قوی داشته که مانع از بروز قرمزی و حساسیت های پوستی می گردد. علاوه بر این روشن کننده و شفاف کننده پوست نیز می باشد.

ژل شستشوی پوست خشک لایسل همان طور که از عنوانش نیز پیداست حاوی ترکیبات رطوبت رسان بوده که مانع از خشکی پوست بعد از شست و شو می گردند. این شوینده ایرانی از قدرت پاک کنندگی بسیار خوبی بهره می برد و دارای PH متعادل با پوست می باشد.

ویژگی های بهترین ژل شستشوی پوست خشک
ژل شستشو صورت نوتروژینا مدل Hydro Boost

این محصول فاقد الکل، پارابن، رنگ و ترکیبات صابونی بوده و استفاده از آن باعث بروز  التهابات پوستی، تغییر در اسیدیته پوست و از بین رفتن چربی های مفید پوست نمی گردد. اما در عین حال دارای قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی بوده و بهترین انتخاب برای افراد دارای پوست های خشک و یا خیلی خشک می باشد.

ژل شستشوی نوتروژینا حاوی هیالورونیک اسید است. این ماده یک آبرسان قوی بوده که از خشکی پوست جلوگیری می کند و باعث شادابی و طراوت پوست می گردد. این شوینده سرشار از ترکیبات تغذیه کننده می باشد که به تقویت پوست و بهبود استحکام آن کمک بسیار زیادی می نمایند.

ویژگی های بهترین ژل شستشوی پوست خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *