مراقبت از پوست

معرفی ۵ کرم دور چشم ضد چروک

معرفی ۵ کرم دور چشم ضد چروک

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با نگاه کردن به چهره خود در آینه، متوجه چروک ها و خطوط بسیار ریزی در اطراف چشمان خود باشید، و از خود پرسیده باشید راه حل درمان این خطوط و چروک چه می تواند باشد؟ بهترین درمان برای این خطوط استفاده از کرم دور چشم ضد چروک می باشد که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

چرا باید از کرم دور چشم استفاده کنیم؟

همان طور که می دانید پوست دور چشم ۱۵ بار ظریف تر و نازک تر از پوست سایر نقاط چهره می باشد و به همین خاطر نیاز به مراقبت های صحیح و اصولی دارد. عوامل بسیار زیادی در ایجاد خطوط و چروک اطراف چشم موثر می باشد.

با افزایش سن سنتز پروتئین های ساختاری مانند کلاژن و الاستین در پوست کاهش پیدا می کند. این دو پروتئین استحکام بخش پوست بوده و کمبود آن ها در پوست باعث ایجاد چین و چروک و شلی و افتادگی پوست می گردد. علاوه بر این نور خورشید نیز باعث از بین رفتن لایه کلاژنی پوست می گردد. همه این عوامل در کنار عدم مراقبت صحیح به خصوص آبرسانی باعث می گردد که پوست جوانی و زیبایی خود را از دست بدهد.

از چه سنی باید از کرم دور چشم استفاده کنیم؟

استفاده از محصولات مراقبت از پوست، زمان خاصی نیاز ندارد. همان طور که می دانید همواره پیشگیری هزینه کمتری از درمان دارد. پس بهتر است از اوایل دهه بیست استفاده از محصولات دور چشم را آغاز کنید. بهتر است در ابتدا با محصولات رطوبت رسان و آبرسان شروع کنید و در سنین بالاتر شروع به استفاده از کرم های تخصصی تر کنید.

در ادامه با برخی از کرم دور چشم ضد چروک تخصصی که می توانند نقش موثری در کاهش چروک و خطوط اطراف چشم، تیرگی و پف داشته باشند، آشنا خواهیم شد.

معرفی کرم دور چشم ضد چروک

ژل کرم دور چشم تگودر

این دور چشم حاوی کافئین می باشد. این ماده شگفت انگیز گردش خون را در پوست اطراف چشم بهبود بهبود بخشید و به این طریق باعث می شود اکسیژن و مواد مغذی بیشتری به پوست برسد. این امر نه تنها از چین و چروک جلوگیری می کند بلکه نقش موثری نیز در کاهش پف زیر چشم دارد.

ژل کرم دور چشم تگودر برای انواع پوست مناسب می باشد. این محصول حلقه ها تیره اطراف چشم را محو کرده و به بهبود استحکام پوست اطراف چشم کمک می کند. در فرمولاسیون این دور چشم از پارابن و ترکیبات آسیب رسان استفاده نشده است و باعث بروز حساسیت های پوستی نیز نمی گردد.

معرفی ۵ کرم دور چشم ضد چروک

کرم دور چشم ضد چروک ژنوبایوتیک

در فرمولاسیون این کرم دور چشم از ترکیبات ضد چروک قوی استفاده شده است و به همین خاطر در دسته کرم های ضد چروک بسیار تخصصی قرار می گیرد. این کرم دور چشم سنتز پروتئین های ساختاری را در پوست افزایش می دهد و به رفع خطوط و چروک اطراف چشم به ویژه خطوط پنجه کلاغی کمک می کند.

کرم دور چشم ژنوبایوتیک برای انواع پوست مناسب می باشد. این کرم به رفع تیرگی و پف اطراف چشم کمک کرده و به واسطه دارا بودن ترکیباتی مانند هیالورونیک اسید، رطوبت رسانی بسیار خوب برای دور چشم می باشد.

معرفی ۵ کرم دور چشم ضد چروک

کرم دور چشم اسکین کد مدل Exclusive

این کرم دور چشم احیا کننده و ترمیم کننده پوست می باشد. روند بازسازی سلولی را در پوست تسریع بخشیده و به ساخت سلول های جدید در پوست کمک می کند. همچنین سرشار از ترکیبات رطوبت رسان بوده که پوست ناحیه دور چشم را آبرسانی می کنند و به شادابی و طراوت پوست کمک می کنند.

کرم دور چشم اسکین کد کاهش دهنده حلقه های تیره اطراف چشم می باشد. این کرم پف زیر چشم را برطرف کرده و برای انواع پوست مناسب می باشد. همچنین فرمولاسیون ضد التهاب داشته که از بروز حساسیت های پوستی جلوگیری می کند.

معرفی ۵ کرم دور چشم ضد چروک

کرم دور چشم ضدچروک لایسل

در فرمولاسیون این محصول از کافئین استفاده شده است. کافئین با افزایش گردش خون در پوست به بهبود فرایند اکسیژن رسانی و تغذیه پوست کمک می کند.

کرم دور چشم لایسل به واسطه دارا بودن کافئین به کاهش پف کمک می کند. همچنین این کرم حاوی نیاسینامید بوده که نقش موثری در رفع حلقه های تیره اطراف چشم دارد.

کرم دور چشم لایسل مدل اسمارت حجم 20ml

کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن

این کرم، یک دور چشم با قیمت بسیار مناسب بوده که تاثیر خوبی بر چروک های دور چشم دارد.

کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن محصولی موثر در درمان تیرگی و کاهش چین و چروک دور چشم می باشد. این کرم با افزایش گردش خون مویرگی سبب رفع کبودی و افزایش الاستیسیته پوست می گردد. کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن با رطوبت رسانی عمقی به پوست خطوط و چروک اطراف چشم را نیز از بین برده و پوست را فرم می بخشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *