مراقبت از مو

معرفی ۵ شامپو بدون سولفات مناسب موهای کراتینه شده

شامپو بدون سولفات ایرانی

در ابتدا بهتر است با سولفات بیشتر آشنا شویم، سدیم لورت سوفات و سدیم لوریل سولفات دو ترکیب مضری هستند که در این جا ما با نام سولفات از آن ها نام می بریم.

این ترکیبات قدرت پاک کنندگی محصولات را افزایش می دهند و باعث می شوند که محصولات شوینده و شامپوها کف کنند (همان احساس خوبی که باعث می شود حس کنیم، پوست ما تمیز شده است).

اما این قدرت پاک کنندگی عوارضی نیز برای پوست و به خصوص موها به دنبال دارد که شامل؛ بروز حساسیت های و التهابات پوستی، قرمزی و خارش پوست، خشکی و شکنندگی موها به ویژه در موهای رنگ شده، کدر شدن و از بین رفتن رنگ مو، از بین رفتن مواد کرتینه در موها و … همه و همه از عوارض این پاک کننده های قدرتمند می باشند.

خب به موضوع اصلی ، یعنی معرفی شامپو های مناسب برمیگردیم

شامپو کلاژن و آرگان پرفکت پلکس

این شامپو برای افرادی مناسب است که موهای خود را رنگ کرده و یا اینکه موهای آن ها در اثر دکلره آسیب دیده است.

شامپو پرفکت پلکس به تثبیت رنگ مو و افزایش دوام آن کمک بسیار زیادی می کند. این شامپو موها را درخشان کرده و رطوبت مورد نیاز آن ها را تامین می کند.

شامپو بدون سولفات پرفکت پلکس قادر است بافت آسیب دیده موها را احیا کند و زخم مو و خلل و فرج موها را از بین ببرد.

کلاژن هیدرولیز شده موجود در این شامپو به راحتی به بافت مو نفوذ کرده و ساختار موها را از داخل بازسازی می کند و باعث صاف و لَخت شدن موها می گردد.

شامپو بدون سولفات سریتا

این شامپوی فری سولفات از برند نام آشنای سریتا ، یکی از بهترین شامپو های  مناسب برای مو های کراتین شده می باشد

شامپو بدون سولفات سریتا pH پوست سر را در حالت تعادل نگه می داد و از به هم خوردن تعادل میکروبی پوست سر جلوگیری می کند.

علاوه بر این سرشار از ترکیبات تقویت کننده می باشد که به تغذیه بهتر موها و افزایش استحکام تارهای مو کمک بسیار زیادی می نماید.

این شامپوی بدون سولفات دارای قدرت پاک کنندگی بسیار خوبی می باشد و برای استفاده روزانه انواع مو مناسب می باشد.

شامپو کراتین نئودرم

این شامپو ایرانی حاوی کراتین می باشد. همان طور که بارها و بارها نیز گفته شد، کراتین اصلی ترین پروتئین سازنده فیبر مو است و وجود آن در محصولات مراقبت از مو، به ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده کمک بسیار زیادی می کند.

علاوه بر این در فرمولاسیون شامپو کراتین نئودرم از ترکیبات رطوبت رسان نیز استفاده شده است که رطوبت مورد نیاز تارهای مو را تامین کرده و از خشکی و شکنندگی موها جلوگیری می نماید. در کنار این، وجود بیوتین (ویتامین B7) باعث شده است که این محصول به استحکام بیشتر موها و جلوگیری از ریزش آن ها نیز کمک نماید.

این شامپو بدون سولفات ایرانی حاوی ترکیبات رطوبت رسان نیز می باشد. پوست سر و موها را هیدراته کرده و مانع از خشکی آن ها می گردد.

مقرون به صرفه ترین و بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی، کامان است. شامپو  ۵ در ۱ کامان قیمتی بسیار مناسب دارد و بسیار کاربردی است.

این شامپو رطوبت رسان بسیار خوبی است. موها را مرطوب کرده و از خشک شدن آن ها جلوگیری می کند.

حاوی ترکیبات تغذیه کننده بوده و موها را تقویت می کند. از ریزش موها نیز جلوگیری می کند، علاوه بر این حاوی ضد التهاب و ضد حساسیت بوده و مانع از بروز التهاب و خارش پوست کف سر می گردد.

اگر دنبال خرید اینترنتی شامپو بدون سولفات ایرانی هستید که مناسب استفاده روزانه نیز باشد، این شامپو برند کامان می تواند بهترین محصول باشد.

شامپو کامان در واقع جزو ارزان ترین شامپوهای بدون سولفات موجود در بازار است.

شامپو کراتین ای فولیکا

شامپو کراتین ای فولیکا یکی از پر فروش ترین و بهترین شامپو های ایرانی است که به دلیل عدم استفاده از سولفات ، یک انتخاب مناسب برای مو های کراتینه شده می باشد.

شامپو بدون سولفات فولیکا به عنوان تقویت کننده و آبرسان مو نیز عمل کرده و از خشکی و وزی مو جلوگیری می کند.

شامپو ضد شوره بیونیج

آخرین شامپوی لیست پنشتای ما شامپو بیونیج هست.این شامپو انتخاب مناسبی برای افرادی است که موهای خود را کراتین کرده اند ودچار شوره سر هستند.

فرمولاسیون عاری از سولفات، سیلیکون و … این شامپو، از هر گونه آسیب به پوست سر و موها جلوگیری می کند.

موها را نرم و لطیف کرده و باعث از بین رفتن مواد بوتاکس و یا کراتین موها نمی گردد.

این شامپو شوره سر را از بین برده و با فرمولاسیون فاقد سولفاتی که دارد باعث از بین رفتن کراتین مو نمی شود.

کلام آخر

همیشه باید در انتخاب محصولات مراقبت از مو و پوست ابتدا نیاز پوست و موی خود را در نظر بگیرید و با توجه به نیاز مو و یا پوست خود محصول مورد نظر را بررسی و انتخاب کنید.

خرید اینترنتی شامپو بدون سولفات به شما این امکان را می دهد تا با خیالی آسوده محصول را بررسی کنید و معایب و محاسن آن را بشناسید.

همچنین در خرید اینترنتی از مراجع معتبر می توانید به راحتی تاریخ انقضا، کد بهداشت، اصالت کالا و … را چک کنید و با اطمینان خاطر خرید کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *