مراقبت از مو

معرفی ۵ شامپو ارگان برای جلوگیری از مو خوره

معرفی 5 شامپو ارگان برای جلوگیری از مو خوره

مو خوره یکی از مشکلاتی می باشد که بسیاری از خانم ها با آن دست به گریبان هستند. به خصوص افرادی که موهای بلند دارد از ظاهر شدن مو خوره در انتهای موهای خود وحشت دارند. بهترین راه جلوگیری از مو خوره استفاده از محصولات حاوی روغن آرگان می باشد و به همین خاطر در این مقاله قصد داریم ۵ شامپو ارگان برای جلوگیری از مو خوره به شما معرفی کنیم.

آرگان چه تاثیری روی موها دارد؟

روغن آرگان، یکی از نفیس‌ترین روغن‌های طبیعی است که از دانه‌های درخت آرگان استخراج می‌شود. این روغن به دلیل خواص فراوانش، از قدیمی ‌ترین راهکارهای زیبایی و مراقبت از پوست و مو به شمار می‌آید. از زمان های قدیم، این روغن در منطقه شمال غربی آفریقا و به ویژه در کشور مراکش، به عنوان یک درمان طبیعی برای مشکلات پوستی و مویی مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

روغن آرگان غنی از اسیدهای چرب اسانسیال، ویتامین E، فیتواسترول‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها است که خواصی متعدد برای پوست و مو دارد. روغن آرگان با اسیدهای چرب اسانسیال و ویتامین E که مهمترین عوامل تغذیه‌ای برای پوست هستند، پوست را تغذیه می‌کند و باعث افزایش نرمی و لطافت آن می‌شود.

 

این روغن با قدرت بالای مرطوب‌کنندگی، به پوست کمک می‌کند تا رطوبت خود را حفظ کند و از خشکی و ترک‌های پوستی جلوگیری کند. همچنین خواص ضد التهابی روغن آرگان باعث می‌شود که این روغن موثر در درمان مشکلات پوستی مانند آکنه، اگزما و التهابات پوستی باشد.

ویتامین E و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در روغن آرگان به عنوان محافظت‌کننده از پوست در برابر عوامل آسیب رسان خارجی عمل می‌کنند و به تاخیر افتادن علائم پیری پوست کمک می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به‌ فرد روغن آرگان، توانایی نرم‌کردن و مرطوب‌کنندگی فوق‌العاده‌ای است که به موها اعطا می‌کند. این خاصیت موجب می‌شود که موها نرم و لطیف شوند و از مشکلات خشکی و لطافت ناخواسته جلوگیری شود. علاوه بر این روغن ارگان بهترین راه برای جلوگیری از موخوره، کنترل و درمان آن نیز می باشد.

بهترین شامپو ارگان برای جلوگیری از مو خوره

شامپو آرگان نئودرم مدل نوتریسول

معرفی 5 شامپو ارگان برای جلوگیری از مو خوره

 

این شامپو حاوی دو ترکیب فوق العاده است که برای مو معجزه می کنند. روغن آرگان موجود در ترکیبات این شامپو یک تغذیه کننده بی نظیر است که به تقویت مو، بهبود استحکام و مقاومت طبیعی تارهای مو کمک بسیار زیادی می نماید.

از طرف دیگر شامپو آرگان نئودرم به علت دارا بودن سرامید در فرمولاسیون خود یک رطوبت رسان عالی بوده که رطوبت مورد نیاز تارهای مو را به طور کامل تامین می کند و مانع از خشکی و شکنندگی موها می گردد. در فرمولاسیون این شامپو از پارابن و ترکیبات مضر استفاده نشده است و انواع مو می توانند از آن استفاده نمایند.

 

شامپو آرگان پلاس ایروکس

معرفی 5 شامپو ارگان برای جلوگیری از مو خوره

در فرمولاسیون این شامپو از ترکیبات ترمیم کننده استفاده شده است و به همین خاطر نقش موثری در بازسازی و احیای موهای آسیب دیده دارد. این شامپو یک رطوبت رسان بی نظیر است و به همین خاطر برای افرادی که پوست سر خشک دارند، بهترین انتخاب می باشد.

شامپو آرگان پلاس ایروکس به علت دارا بودن روغن آرگان در ترکیبات خود، تغذیه کننده فوق العاده ای برای تارهای مو می باشد و از ایجاد مو خوره جلوگیری می کند. این محصول فرمولاسیونی ملایم دارد که در آن از پارابن، سولفات و ترکیبات مضر استفاده نشده است.

 

شامپو کلاژن و آرگان پرفکت پلکس

معرفی 5 شامپو ارگان برای جلوگیری از مو خوره

اگر موهایی آسیب دیده دارید، این شامپو بهترین انتخاب است. وجود کلاژن و کراتین در فرمولاسیون این شامپو به ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده از دکلره، رنگ مو، مواد شیمایی و … کمک بسیار زیادی می نماید. در عین حال، این شوینده مو فاقد پارابن، سولفات، الکل، سیلیکون و … می باشد و هیچ گونه آسیبی به موها نمی رساند.

شامپو کلاژن آرگان پرفکت پلکس یک تغذیه کننده عالی برای موها است که رطوبت مورد نیاز مو را نیز تامین می کند و مانع از خشکی و شکنندگی تارهای مو می گردد. این محصول از مو خوره جلوگیری می کند و درخشان کننده و براق کننده موها می باشد.

 

شامپو اوره و آرگان وچه

معرفی 5 شامپو ارگان برای جلوگیری از مو خوره

افرادی که موهای خشک دارند، نیاز به شوینده ای ملایم و رطوبت رسان دارند. پیشنهاد پوست من برای این افراد استفاده از شامپو اوره و آرگان وچه است. اوره یک رطوبت رسان فوق العاده قوی بوده که هم خشکی موها را برطرف می کند و هم خشکی پوست سر .

در فرمولاسیون شامپو اوره و آرگان وچه از عصاره ها و روغن های گیاهی چون روغن آرگان استفاده شده است. به همین خاطر تقویت کننده ای فوق العاده بوده که از وزی، گره خوردگی و ایجاد مو خوره جلوگیری می کند و به درخشان و براق شدن موها نیز کمک می نماید.

 

شامپو مرلین مدل آرگان

معرفی 5 شامپو ارگان برای جلوگیری از مو خوره

این شامپو حاوی ترکیبات تقویت کننده ای مانند بوتین و کافئین است و به همین خاطر نقش موثری در جلوگیری از ریزش مو دارد. علاوه بر این به علت دارا بودن کراتین در فرمولاسیون خود، ترمیم کننده و بازسازی کننده بخش های آسیب دیده مو می باشد.

شامپو مرلین مدل آرگان فاقد سولفات بوده و به همین خاطر در دسته شوینده های ملایم قرار داده که آسیبی به موها نمی رساند. همچنین به علت دارا بودن روغن آرگان سرشار از ترکیبات تغذیه کننده می باشد که به تقویت موها کمک بسیار زیادی می نماید و از مو خوره جلوگیری می کند.

 

 

سخن پایانی

موخوره درمان های بسیار زیادی دارد اما بهترین درمان، پیشگیری می باشد. استفاده از شامپو ارگان راه حل مناسبی برای جلوگیری و کاهش مو خوره می باشد. علاوه بر این به علت دارا بودن روغن آرگان سرشار از ترکیبات تغذیه کننده بوده که به تقویت موها و پوست سر کمک بسیار زیادی می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *