تندرستی و سلامت, مراقبت از پوست

معرفی ۵ اسپری بدن خوشبو و ماندگار

معرفی 5 اسپری بدن خوشبو و ماندگار

تعریق و بوی ناخوشایند آن جزو مشکلاتی می باشد که تقریبا همه با آن دست به گریبان هستند. اما خوشبختانه امروزه راه های زیادی برای جلوگیری از تعریق، رفع بوی نامطبوع و خوشبو شدن بدن وجود دارد. یکی از این راه حل ها، اسپری های بدن می باشند. در این مقاله بنا داریم ۵ اسپری بدن خوشبو و ماندگار را معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

چگونه از بوی نامطبوع بدن جلوگیری کنیم؟

قبل از خوشبو شدن باید، با راه های جلوگیری از بوی نامطبوع که امری بسیار طبیعی است، بیشتر آشنا شویم. به همین خاطر ابتدا راه های جلوگیری از بوی نامطبوع را بیان خواهیم کرد.

عامل اصلی بوی نامطبوع بدن، باکتری های تجزیه کننده ای می باشند که روی سطح پوست زندگی می کنند. این باکتری ها در محیط های مرطوب شروع به فعالیت می کنند و فعالیت آن ها باعث ایجاد بوی نامطبوع می گردد. تعریق به خودی خود، بویی ندارد اما محیط مناسب فعالیت این باکتری ها را ایجاد می کند. برای جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع انجام کارهای زیر ضروری می باشد.

به طور مرتب دوش بگیرید.

هر روز و بعد از فعالیت روزانه، دوش بگیرید و با یک شامپو بدن یا صابون مناسب بدن خود را بشوئید تا این باکتری ها از روی پوست حذف شوند. دوش گرفتن سموم ناشی از تعریق را نیز از روی پوست حذف می کند و باعث احساس شادابی و طراوت در افراد می گردد.

معرفی ۵ اسپری بدن خوشبو و ماندگار

بعد از هر بار استفاده از لباس، آن را بشوئید.

بسیاری از افراد، لباس را بعد از استفاده نمی شویند. بلکه آن را در کمد قرار داده تا بار دیگر استفاده کنند. بعد از هر بار استفاده از لباس، سموم ناشی از تعریق را به خود جذب می کند. باکتری های تجزیه کننده نیز روی لباس قرار خواهند گرفت و لباس حتی اگر بو هم ندهد بعد از پوشیدن مجدد سریع بوی ناخوشایندی به خود می گیرد.

از محصولات ضد تعریق استفاده کنید.

محصولات ضد تعریق می توانند بدون این که باعث انسداد منافذ پوست شوند، از تعریق بدن جلوگیری کنند و به این ترتیب هم لباس و پوست خیس نخواهد شد و هم محیط مناسب فعالیت باکتری های تجزیه کننده فراهم نمی شود. از طرف دیگر برخی از این محصولات حاوی ترکیبات آنتی باکتریالی می باشند و به همین خاطر از رشد و نمو این باکتری ها روی سطح پوست جلوگیری می کنند. و مانع از ایجاد بوی نامطبوع می شوند.

استفاده از محصولات خوشبو کننده را فراموش نکنید

بعد از استفاده از محصولات ضد تعریق، نوبت به محصولات خوشبو کننده می رسد. اسپری های خوشبو کننده بدن، عطر و ادکلن، بادی اسپلش ها و … را به طور منظم و روزانه استفاده کنید. دقت داشته باشید که این محصولات باید روی پوست تمیز بدن استفاده گردند، تا هم اثر گذاری لازم را داشته باشند و هم ماندگاری بیشتری داشته باشند. می توانید جهت افزایش ماندگاری این خوشبو کننده ها، ابتدا از لوسیون استفاده نمایید و بعد از محصولات خوشبو کننده استفاده نمایید.

معرفی اسپری بدن خوشبو و ماندگار

اسپری بادی کر مدل ورساچه کریستال نویر

معرفی 5 اسپری بدن خوشبو و ماندگار

 

برند بادی کر یکی از برندهای تولید کننده محصولات خوشبو کننده می باشد که رایحه هایی مشابه عطرهای محبوب تولید می کند. این اسپری بدن برای استفاده روزمره بانوان مناسب بوده و رایحه ای مشابه عطر محبوب ورساچه کریستال نویر دارد

ماندگاری اسپری بادی کر مدل ورساچه کریستال نویر بسیار بالا بوده و رایحه آن نیز گرم و تلخ است. این اسپری بدن بدون سولفات و آلومنیوم است و باعث آسیب به پوست نیز نمی گگردد. علاوه بر این قیمتی بسیار مقرون به صرفه نیز دارد.

 

اسپری لاوی است بل لانکوم بیو استار

معرفی 5 اسپری بدن خوشبو و ماندگار

محصولی با رایحه محبوب عطر لاوی است بل برند لانکوم که در بین بانوان خوش سلیقه بسیار محبوب است. برند بیو استار یک برند ایرانی تولید کننده محصولات خوشبو کننده می باشد که اسپری های بدن مناسب بانوان و آقایان در روایح مختلف تولید می کند.

اسپری لاوی است بل بیو استار دارای ماندگاری بسیار خوبی می باشد. رایحه این اسپری بدن شیرین و گلی است و جزو بهترین اسپری خوشبو کننده بدن می باشد. این محصول برای استفاده روزمره بهترین انتخاب ممکن می باشد. علاوه بر این از پخش بوی بسیار خوبی نیز بهره می برد.

 

اسپری بدن مردانه بیول مدل You & Me

معرفی 5 اسپری بدن خوشبو و ماندگار

رایحه خنک، چوبی و اندکی تند این اسپری خوشبو کننده بدن باعث شده است که انتخاب فوق العاده ای برای استفاده روزمره آقایان باشد. برند ایرانی بیول نیز یکی از تولید کنندگان اسپری خوشبو کننده بدن می باشد که محصولاتی با روایح خاص و البته بسیار خوشبو تولید می کند.

اسپری بدن مردانه بیول مدل You & Me دارای ماندگاری ۲۴ ساعته می باشد و البته این محصول حاوی ترکیبات ضد تعریق و آنتی باکتریال نیز می باشد. و علاوه بر این که به خوشبو شدن پوست بدن کمک می نماید. از تعریق جلوگیری کرده و مانع از ایجاد بوی نا مطبوع نیز می گردد.

 

اسپری مردانه نیوآ مدل Fresh Power

معرفی 5 اسپری بدن خوشبو و ماندگار

یکی از معروف ترین و محبوب ترین برندهای تولید کننده خوشبو کننده بدن، نیوآ می باشد که محصولاتی بسیار باکیفیت و اثر گذار تولید می کند. این اسپری بدن نیز مانند تمامی محصولات این برند دارای ماندگاری بسیار بالایی می باشد.

اسپری مردانه نیوآ مدل Fresh Power برای انواع پوست مناسب است. ماندگاری ۴۸ ساعته دارد و از تعریق بدن جلوگیری می کند. همچنین مانع از رشد و نمو باکترهای تجزیه کننده می گردد. علاوه بر این حاوی روغن آووکادو بوده که رطوبت رسان به پوست بدن نیز می باشد.

 

اسپری بدن رودیر مدل اونتوس

اسپری بدن رودیر مدل اونتوس

 

برند رودیر یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده عطر و محصولات خوشبو کننده می باشد که محصولات آن نیز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشند. این اسپری بدن نیز از تولیدات بسیار باکیفیت همین برند می باشد که برای استفاده روزانه بسیار مناسب می باشد.

اسپری بدن رودیر مدل اونتوس برای آقایان تولید شده است. رایحه ملایم و خنک آن بهترین انتخاب برای روزهای گرم بهار و تابستان می باشد.این محصول مشابه عطر محبوب کرید اونتوس بوده که هم در بین آقایان و هم بانوان بسیار محبوب است.

 

سخن پایانی

همان طور که می دانید خوشبویی از عادات همه پسند اجتماعی است و نقش بسیار سازنده ای نیز در مناسب اجتماعی افراد دارد. به همین خاطر لازم است که به آراستگی ظاهری و همچنین نظافت شخصی اهمیت زیادی داده شود. استفاده از اسپری بدن خوشبو و ماندگار نیز راه حل مناسب و بسیار مقرون به صرفه ای می باشد که می توانید آن را امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *