مراقبت از مو

معرفی بهترین محصولات محافظت از حرارت مو

معرفی بهترین محصولات محافظت از حرارت مو

بسیار به گوش مان خورده است که سشوار، اتو مو و به طور کلی وسایل حرارتی مو باعث ایجاد موخوره و آسیب به موها می گردند، و به ما توصیه شده است که از محصولات محافظت از حرارت مو استفاده نماییم؟ اما چه محصولی برای مراقبت از موها مناسب می باشد؟ در ادامه همراه ما باشید تا بهترین محصولات محافظت از حرارت مو را معرفی کنیم؟

تاثیر حرارت روی موها

اما ابتدا باید بدانیم که حرارت با موی ما چه کار می کند؟

دستگاه هایی مانند اتو مو، سشوار و … در مدت زمان کوتاهی آب موجود در ساقه مو را خشک می کنند و همزمان موها را حالت می دهد. علاوه بر از بین بردن رطوبت ساقه مو، حرارت بسیار زیاد می تواند به ساختار پروتئینی مو نیز آسیب رساند.

معرفی بهترین محصولات محافظت از حرارت مو

حرارت موها را شکننده و ضعیف می کند و اگر موهایی خشک داشته باشید خشکی موها را نیز تشدید می نماید.

اما راه حل مناسب برای جلوگیری از این مشکلات چیست؟

استفاده صحیح از وسایل حرارتی مو

ابزارهای مناسب و حرفه ای تهیه کنید، حتی اگر به ندرت از  وسایل حالت دهنده استفاده می کنید، سعی کنید که دستگاهی حرفه ای تهیه نمایید تا کمترین آسیب به موهای شما وارد آید، دستگاه هایی که صفحات کراتینه یا سرامیکی دارند، مناسب می باشند.

برای حالت دهی به موها از درجه حرارت بسیار پایین شروع کنید و  آرام آرام  درجه حرارت را افزایش دهید.

بطور مرتب از محصولات تقویت کننده مو مانند ماسک مو، سرم و کرم مو و … استفاده نمایید.

سعی کنید حداقل یک بار در طول هفته موها را روغن درمانی کنید. به این صورت که موها را به طور کامل به یک روغن طبیعی آغشته کنید و اجازه دهید چند ساعت روی مو بماند و سپس مو را شست و شو دهید.

 

معرفی بهترین محصولات محافظت از حرارت مو

از محصولات مراقبت از حرارت استفاده نمایید.

حرارت آب و رطوبت مو را از بین می برد اما محصولات محافظت از حرارت یک لایه پشتیبان رطوبتی روی ساقه مو ایجاد می کنند و بعد ساقه مو را با استفاده از سیلیکون می پوشانند و به این ترتیب مانع از دست رفتن رطوبت مو می گردند.

ویژگی های اسپری ضد حرارت مو

هنگام خرید محصولات محافظتی به ترکیبات این نوع محصولات دقت کنید، برخی از ترکیبات مهم عبارتند از:

الکل

سعی کنید محصولاتی را انتخاب کنید که فاقد الکل باشند، الکل باعث تشدید خشکی موها می گردد و اگر موهای خشکی دارید، الکل برای شما مناسب نمی باشد.

معرفی بهترین محصولات محافظت از حرارت مو

سیلیکون

سیلیکون ها لایه محافظتی روی ساقه مو ایجاد می کنند و مانع از دست رفتن رطوبت مو می گردد.

ترکیبات تقویت کننده هیدرولیز شده

هیدرولیز شده به این معنی است که به قطعات بسیار ریزی تقسیم شده است و به راحتی می توانید به ساقه مو نفوذ کنند. ترکیباتی مانند پروتئین هیدرولیز شده ابریشم، کراتین هیدرولیز شده و … برای تقویت ساقه مو مناسب می باشند.

ترکیبات رطوبت رسان

همان طور که می دانید رطوبت رسان ها ساقه مو را آبرسانی می کنند و از خشک شدن تارهای مو جلوگیری می کنند. همچنین باعث شادابی و طراوت موها می گردند.

معرفی بهترین محصولات محافظت از حرارت مو

اسپری ضد حرارت مو فولیکا

برند ایرانی فولیکا در زمینه محصولات مراقبت از مو، بسیار حرفه ای می باشد. اسپری محافظتی فولیکا می تواند از موها شما تا درجه حرارت ۲۲۰ درجه سانتی گراد محافظت کند.

همچنین حاوی ترکیبات رطوبت رسان است که موها را آبرسانی می کنند و از خشکی و شکنندگی موها نیز جلوگیری می نماید.

این اسپری درخشان کننده موها می باشد و خاصیت انعطاف پذیری موها را افزایش می دهد. همچنین حاوی روغن آرگان بوده که به تقویت موهای شما کمک کرده و مانع از ایجاد موخوره می گردد.

معرفی بهترین محصولات محافظت از حرارت مو

اسپری محافظت حرارت مو سایوس

اسپری سایوس تا حرارت۲۳۰ درجه سانتی گراد می تواند از موها محافظت نماید. در همین حین نیز موها را آبرسانی کرده و از خشکی آن ها جلوگیری می کند.

این اسپری آلمانی، موها را درخشان و براق می کند، استحکام و مقاومت آن ها را بالا می برد و بافت های آسیب دیده را نیز بازسازی می کند.

کراتین موجود در این محصول، به تقویت موها کمک می نماید. ترکیبات آبرسان آن نیز شاداب کننده موهای شما می باشد.

معرفی بهترین محصولات محافظت از حرارت مو

اسپری بعد از حمام یونیک وان

اسپری یونیک وان ده کاره می باشد یعنی علاوه بر محافظت موها، آن ها را آبرسانی کرده و شاداب کننده و طراوت بخش موها می باشد.

این محصول برای افرادی که موهای خشک و شکننده دارند بسیار مناسب است. موهای آسیب دیده در اثر رنگ را احیا می کند و بازسازی می نمایند.

موها را درخشان و براق کرده و از وزی و گره خوردگی آن ها نیز جلوگیری می نماید. اسپری یونیک وان حاوی روغن نارگیل می باشد و به تقویت موها کمک می نماید. همچنین تثبیت کننده رنگ موها نیز می باشد.

معرفی بهترین محصولات محافظت از حرارت مو

اسپری مو بیول

اسپری ایرانی مو بیول برای انواع مو مناسب می باشد. این محصول نیز مانند اسپری یونیک وان ده کار می باشد و  علاوه بر محافظت از مو، باز کننده گره نیز می باشد.

الکتریسیته ساکن مو را از بین برده و به براق تر شدن و زیباتر شدن موها کمک می نماید. اسپری بیول نرم کننده موها می باشد و به شما در داشتن موهایی صاف کمک می نماید.

این محصول حاوی روغن جوجوبا بوده که موها را تقویت کرده و با آبرسانی مو، از خشکی و دهیدراته شدن موها جلوگیری می کند.

معرفی بهترین محصولات محافظت از حرارت مو

سرم موی محافظت از حرارت ترزمه

سرم محافظتی ترزمه آمریکایی می باشد و تا درجه حرارت ۲۳۰ درجه سانتی گراد محافظ موها می باشد.

این سرم حاوی کراتین هیدرولیز شده است که بافت های آسیب دیده مو را بازسازی و احیا می کند. همچنین موها را آبرسانی می کند و مانع از دست رفتن رطوبت مو می گردد.

سرم ترزمه درخشان کننده موها می باشد و حالت پذیری موها را افزایش می دهد. این محصول بافتی سبک دارد و برای انواع مو مناسب می باشد.

معرفی بهترین محصولات محافظت از حرارت مو

تمامی محصولات معرفی شده در بالا نیازی به آبکشی ندارد. از این محصولات می توانید بعد از استحمام جهت تقویت موها نیز استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *