مراقبت از مو

معرفی بهترین ماسک مو کراتینه

معرفی بهترین ماسک مو کراتینه

کراتینه کردن موها  امروزه در بین خانم ها بسیار رواج پیدا کرده است. کراتینه می تواند به شما موهایی صاف، زیبا و بی نظیر هدیه دهد. اما این زیبایی نیازمند مراقبت می باشد. و در درجه اول باید دقت داشته باشید از محصولاتی استفاده نمایید که به طور تخصصی برای موهای کراتینه شده فرموله شده اند. در ادامه قصد داریم بهترین ماسک مو کراتینه را به شما معرفی کنیم.

کراتینه کردن مو چیست؟

قبل از معرفی بهترین ماسک مو برای موهای کراتینه شده، لازم است در  ابتدا در خصوص کراتینه بیشتر بدانیم و با روش های مراقبت از موهای کراتینه شده بیشتر آشنا شویم.

همان طور که می دانید کراتین اصلی ترین پروتئین سازنده مو و ناخن می باشد. که سلامت موها نیز به آن بستگی دارد. زمانی که موها کراتین کافی نداشته باشند، آسیب پذیر خواهند بود. به راحتی شکسته می شوند و شما موهایی فر و وز خواهید داشت.

معرفی بهترین ماسک مو کراتینه

کراتینه کردن مو در واقع یک روش برزیلی است که با تامین رطوبت، مواد مغذی و به خصوص کراتین موها باعث صاف و لخت شدن موها می گرددد. اما لازم است که بعد از انجام این روش، مراقبت های خاصی از موها صورت گیرد.

به مدت ۴۸ ساعت بعد از انجام کراتینه نباید موها را بشوئید و یا آن ها را با کش ببندید.

بعد از انجام کراتینه نباید از شوینده ها و محصولات حاوی سولفات روی موها خود استفاده نمایید. و بهتر است از شامپو های فاقد سولفات استقاده نمایید.علاوه بر این لازم است که از محصولات مراقبت از مو بیشتری مانند ماسک مو، کرم مو، اسپری مو و … نیز استفاده کنید.

ترکیبات مهم ماسک مو مخصوص موهای کراتیه شده

حاوی روغن های طبیعی باشد.

وظیفه ماسک موها اغلب بهبود تغذیه و افزایش استحکام تارهای مو می باشد. به همین خاطر لازم است از روغن ها و ترکیبات طبیعی در فرمولاسیون این محصولات استفاده گردد. روغن های مانند نارگیل، شی باتر، زیتون، ماکادمیا، آووکادو، بادام شیرین، آرگان و … بهترین تغذیه کننده ها برای مو می باشند.  علاوه بر این محافظ مو بوده و از بسیاری مشکلات مو جلوگیری می کنند.

از ترکیبات تغذیه کننده و احیا کننده در فرمولاسیون آن استفاده شده باشد.

ترکیباتی چون کلاژن هیدرولیز شده، کراتین هیدرولیز شده، پروتین ابریشم هیدرولیز شده و … آمینو اسید هایی می باشند که موها به آن ها نیاز دارند. این پروتین ها، ساختار اصلی فیبر مو را تشکیل می دهند و وجود آن ها در فرمولاسیون ماسک مو، به احیا و بازسازی موها کمک می نماید.

معرفی بهترین ماسک مو کراتینه

رطوبت مورد نیاز مو را تامین کند.

خشکی مو مشکلی می باشند که اغلب افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند. و یکی از کارکرد های ماسک مو نیز، از بین بردن خشکی می باشد. وجود ترکیبات رطوبت رسان قوی چون سرامید، هیالورونیک اسید، آلوئه ورا و … در فرمولاسیون ماسک مو، باعث تامین رطوبت مورد نیاز موها شده و به نرمی و لطافت بیشتر موهای شما کمک می نماید.

فاقد سولفات باشد.

سولفات ها ترکیبات پاک کننده ای می باشند که در اغلب شوینده ها یافت می شوند. و کمتر ماسک مویی پیدا می شود که حاوی سولفات باشد. اما به طور کلی سولفات چه در شامپو و چه در ماسک مو باعث از بین رفتن اثر کراتینه مو می گردد.

معرفی بهترین ماسک مو کراتینه

ماسک مو کلاژن و آرگان پرفکت پلکس

این ماسک مو ایرانی، فرمولاسیونی ایتالیایی داشته و ترمیم کننده و احیا کننده موها می باشد. در ترکیبات این ماسک مو از پارابن و سولفات استفاده نشده است.

ماسک مو پرفکت پلکس حاوی کراتین، کلاژن و روغن آرگان می باشد. این محصول رطوبت مورد نیاز تارهای مو را تامین کرده و از خشکی و دهیدراته شدن موها جلوگیری می کند. همچنین تغذیه کننده ای بی نظیر می باشد که مانع از وزی و شکنندگی موها می گردد.

معرفی بهترین ماسک مو کراتینه

ماسک مو سانتکس مدل پسته

وجود ترکیباتی چون عصاره برنج، گندم و روغن آرگان در فرمولاسیون این ماسک مو، باعث شده است که تقویت کننده ای بی نظیر برای موها باشد. این محصول علاوه بر موهای کراتینه شده برای انواع مو نیز مناسب می باشد.

ماسک مو سانتکس درخشان کننده و براق کننده موها بوده و رطوبت مورد نیاز تارهای مو را نیز تامین می کند. به این ترتیب مانع از خشکی و شکنندگی موها می گردد علاوه بر این نقش موثری در جلوگیری از ایجاد مو خوره و وزی موها دارد.

معرفی بهترین ماسک مو کراتینه

ماسک مو کراتین آگرادو

احیا کننده و ترمیم کننده ای بی نظیر، که تولید کشور اسپانیا می باشد. این ماسک مو از خشکی و شکنندگی موها جلوگیری کرده و صاف کننده موهای فر و مجعد می باشد. علاوه بر این سرشار از ترکیبات رطوبت رسان بوده که از خشکی موها جلوگیری می نمایند و خاصیت ارتجاعی مو را نیز بهبود می بخشند.

در فرمولاسیون ماسک مو کراتینه آگرادو از کراتین هیدرولیز شده استفاده شده است. به همین خاطر نقش موثری در ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده دارد. این محصول حالت پذیری و شانه پذیری مو را بهبود بخشیده و مانع از دو شاخه شدن و ایجاد مو خوره می گردد.

معرفی بهترین ماسک مو کراتینه

ماسک مو ترزمه

این محصول برای انواع مو قابل استفاده می باشد. احیا کننده و ترمیم کننده موهای آسیب دیده بوده و به درخشان و براق شدن موها کمک می کند.

ماسک مو ترزمه سرشار از ترکیبات تغذیه کننده بوده که موها را تقویت می کنند. علاوه بر این رطوبت رسانی فوق  العاده بوده که موها را نرم و لطیف کرده و حالت پذیری آن ها را نیز افزایش می دهد. این ماسک مو حاوی کراتین هیدرولیز شده و روغن مارولا بوده و وزی موها را به مدت ۷۲ ساعت کنترل می کند.

معرفی بهترین ماسک مو کراتینه

ماسک مو گلیس کر مدل Ultimate Oil Elixir

وجود روغن آرگان و کراتین در فرمولاسیون این ماسک مو باعث شده است که علاوه بر ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده، تغذیه کننده بسیار خوبی نیز برای موها باشد.

ماسک مو گلیس کر سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدانی بوده که از موها در برابر اثرات مخرب رادیکال های آزاد محافظت کرده و همچنین مانع از وزی، گره خوردگی و ایجاد مو خوره می گردد. این ماسک مو رطوبت مورد نیاز موها را تامین کرده و از خشک شدن موها نیز جلوگیری می کند. همچنین نقش موثری در درخشان و براق کردن موها دارد.

معرفی بهترین ماسک مو کراتینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *