آرایشی

معرفی بهترین مارک ریمل حجم دهنده

بهترین مارک ریمل پرپشت کننده

ریمل یکی از محبوب ترین ابزارهای آرایشی است که تا قبل از استفاده از آن تاثیر شگفت آور آن را روی زیبایی آرایش خود نخواهید دید. شاید بارها برای شما پیش آمده که آرایش کرده باشید، اما حس کنید چیزی کم دارد و آن ریمل است. امروز اما پوست من قصد دارد بهترین مارک های ریمل حجم دهندهرا به شما معرفی کند. اگر از جمله افرادی هستید که به ریمل زدن علاقمندید با ما همراه باشید.

معرفی انواع ریمل

بسیاری از افراد تصور می کنند که ریمل ها، فقط پرپشت کننده مژه ها می باشند. اما لازم است بدانید که این تصوری اشتباه می باشد. امروزه ریمل ها انواع بسیار متفاوتی دارند و با برس ها و اپلیکاتورهای مختلفی طراحی می شوند. ریمل ها را می توان بر حسب نیاز خود خریداری کرد اما در ابتدا باید آن ها را بهتر بشناسیم.

ریمل های حجم دهنده

این دسته ریمل ها جزو محبوب ترین نوع ریمل ها می باشند که مصرف کنندگان بسیار زیادی دارند. از جمله ویژگی این نوع ریمل ها می توان به اپلیکاتوری با خرده مژه بسیار اشاره داشت. گه این اپلیکاتورها باعث می گردند که تمامی مژه ها به مواد ریمل آغشته گردد و مژه پرحجم تر و چشمان شما فریبنده تر گردند.

بهترین مارک ریمل پرپشت کننده
ریمل های بلند کننده

این ریمل ها برای افرادی که مژه های کوتاهی دارند انتخابی بسیار مناسب می باشد. ریمل های بلند کننده دارای اپلیکاتورهایی می باشند که دندانه های روی آن ها بسیار متراکم می باشد. و این اپلیکاتور باعث می گردد که مواد روی نوک مژه ها قرار گیرد و به این ترتیب باعث بلند تر دیده شدن مژه ها می گردد.

بهترین ریمل حجم دهنده

ریمل نارنجی ریمل لاندن

طبیعتا خواسته و نیاز بسیاری از خانم های عزیز داشتن مژگانی حجیم ، مشکی و بلند بوده تا جذابیت چشمان شما را دو چندان کند.

ریمل یکی از اصلی‌ترین ابزارهای آرایشی برای چشمان است و دارای مزایای فراوانی است و با استفاده از آن، می‌توانید حجم و بلندی بیشتری به مژه‌های خود ببخشید.

این محصول علاوه بر افزایش طول مژه‌ها، ضخامت و حجم نیز به آنها می‌بخشد. ریمل نارنجی ریمل باعث تیرگی بیشتر مژه های چشمان شما می شود.

استفاده از ریمل، چشمان شما را به طور چشمگیری زیبا و جذاب تر می‌کند.

ریمل نارنجی اسکاندال آیز ریمل

ریمل حجم دهنده اترنیتی

ریمل اترنیتی ماندگاری بسیار بالایی روی مژه ها دارد و به راحتی نمی ریزد و باعث سیاه شدن اطراف چشم نمی گردد.

این محصول طول مژه ها را افزایش می دهد و پوشش دهی کامل و ماندگاری بالایی دارد.

ریمل رویال اترنیتی علاوه بر حجم قابل توجهی که به مژه هایتان میدهد به افرایش قد آن و مشکی تر شدن آن نیز کمک می کند.

این محصول با براشی حرفه ای و فوق العاده مژه هایتان را از هم تفکیک کرده و از چسبندگی آن جلوگیری می کند.

ریمل حجم دهنده اترنیتی مدل اینفینیتی

بهترین ریمل بلند کننده

ریمل بلند کننده این لی

ریمل تخصصی برای افرادی که مژه های کوتاه دارند. این محصول دارای سری پلاستکی بوده که به بلند تر شدن مژه ها کمک بسیار زیادی می نماید. این اپلیکاتور از به هم چسبیدن مژه ها جلوگیری کرده و ظاهری زیبا و طبیعی به آن ها می بخشد.

ریمل این لی رنگ مشکی فوق العاده زیبایی داشته و فرمولاسیونی ضد حساسیت دارد. در ترکیبات این محصول از روغن های تقویت کننده استفاده شده است که تغذیه کننده مژها می باشد و مانع از ریزش آن ها می گردد.

بهترین مارک ریمل پرپشت کننده

ریمل ۴ در ۱ کالیستا

ریمل حجم دهنده کالیستا  یا ریمل ۱×۴ کالیستا علاوه بر حجم دهی به مژه ها، باعث بلند شدن و خوش حالتی آن ها نیز می گردد و رنگ مشکی زیبایی به آن مژه ها می دهد.

این ریمل با رنگ مشکی غلیظ مژه ها را از ریشه تا نوک یکدست می پوساند، به همین خاطر علاوه بر آنکه مژه ها را حجیم و پرپشت می کند، با حالتی کاملا متمایز آن ها را خوش حالت تر و بلند تر نیز نشان می دهد.

از ویژگی های خاص این ریمل، وجود موم زنبور عسل در ترکیباتش است که ضد التهاب و ضد حساسیت بوده و مانع خارش و التهاب بن مژه می گردد.

ریمل حجم دهنده اکستند ولوم کالیستا

نکات مهم در ریمل زدن

ریمل زدن باید در مراحل پایانی آرایش چشم صورت گیرد. اگر قصد دارید خط چشم بکشید و یا از سایه چشم استفاده کنید. ابتدا آن ها را انجام داده و سپس از ریمل استفاده نمایید.

اگر دوست دارید مژه هایی خوش حالت تر و چشمانی گیراتر داشته باشید، قبل از زدن ریمل، از فرمژه استفاده نمایید. البته توصیه می گردد که به طور روزانه از فرمژه استفاده نشود زیرا باعث سست شدن ریشه مژه و ریزش آن ها می گردد.

دقت داشته باشید که نباید اپلیکاتور را درون مخزن و به حالت رفت و آمدی (پمپاژی) حرکت دهید. این امر باعث وارد شدن هوا به محفظه ریمل و خشک شدن سریع آن می گردد.

بعد از خارج کردن اپلیکاتور از منبع، مواد اضافی روی اپلیکاتور را با لبه های منبع بگیرید تا مژه ها ظاهری طبیعی تر داشته باشند.

 

بهترین مارک ریمل پرپشت کننده

سخن پایانی ...

ریمل را باید متناسب با نوع مژه های خود انتخاب کنید. این امر باعث می گردد که علاوه بر زیبایی، ظاهر شما طبیعی تر نیز باشد. همچنین توصیه می گردد برای تمیز کردن ریمل از روی مژه ها، از محلول های تخصصی چشم پاک کن استفاده نمایید. تا به مژه ها و چشم شما آسیبی وارد نگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *