مراقبت از پوست

معرفی بهترین لوسیون روشن کننده بدن

معرفی بهترین لوسیون روشن کننده بدن

لک ها تحت تاثیر عوامل بسیار زیادی روی پوست ایجاد می گردند. تفاوتی ندارد که لک روی پوست صورت باشد یا بدن! آنچه که مهم است آزار دهنده بودن آن می باشد. به همین خاطر پوست من در این مقاله قصد دارد بهترین لوسیون روشن کننده بدن را معرفی کند.

دلایل ایجاد لک روی پوست بدن چیست؟

لک های روی پوست بدن عموما در اثر تجمع سلول های مرده روی پوست، سنتز بیش از اندازه ملانین، جای زخم و آسیب دیدگی و … ایجاد می گردند. شایع ترین لک های بدن، لک روی قوزک پا، زانو، خط مایو (کشاله ران)، ناحیه بیکینی، زیر بغل و آرنج می باشند که می توانید با استفاده از محصولات ضد لک مناسب مانند لوسیون بدن های ضد لک، این مسئله را به طور کامل برطرف نمایید.

مهم ترین و موثر ترین ترکیبات ضد لک

معرفی بهترین لوسیون روشن کننده بدن -

ویتامین سی: یکی از ایمن ترین و موثرترین ترکیبات ضد لک می باشد. این ماده سنتز رنگدانه های پوستی را کاهش می دهد و از این طریق به درمان لک کمک می نماید. علاوه بر رطوبت رسان و ضد چروک نیز می باشد.

آلفا آربوتین: که به علف خرس نیز مشهور می باشد. این ترکیب یک ضد لک گیاهی بوده که عوارض خطرناکی ندارد و در دسته ضد لک های ایمن قرار می گیرد. آلفا آربوتین نیز سنتز ملانین را در پوست کاهش می دهد و باعث یکدست شدن پوست می گردد.

شیرین بیان: یک روشن کننده گیاهی بوده که شما را شگفت زده می کند. این ماده روشن کننده و یکدست کننده رنگ پوست بوده و همچنین دارای خاصیت ضد التهابی بسیار بالایی نیز می باشد.

اسید های AHA: یا آلفا هیدروکسی اسید ها! ترکیبات لایه برداری می باشند که سلول های مرده را از روی پوست حذف کرده و باعث یکدست شدن، شفاف شدن و روشن تر شدن پوست می گردند. این ترکیبات عموما منشا گیاهی دارند.

رتینول: یکی از مشتقات ویتامین A می باشد. رتینول علاوه بر این که پوست را روشن تر کرده و لک های آن را برطرف می کند، سنتز کلاژن را در پوست بهبود می بخشد و به افزایش ضخامت پوست و جلوگیری از پیری آن کمک می نماید.

بهترین لوسیون روشن کننده بدن

معرفی بهترین لوسیون روشن کننده بدن -
کرم روشن کننده بدن ژیناژن

این کرم ضد لک بدن، دارای خاصیت روشن کنندگی بسیار بالایی می باشد. به طوری که سنتز ملانیین و رنگدانه های پوستی را کاهش می دهد و از این طریق به درمان و رفع لک های ناحیه آرنج، زانو، کشاله ران و … کمک می کند.

کرم روشن کننده بدن ژیناژن برای انواع پوست مناسب می باشد. این کرم بهبود دهنده سرعت بازسازی سلولی در پوست بوده و نقش موثری در کاهش چین و چروک دارد. علاوه بر این خاصیت لایه برداری داشته و سلول های مرده را از روی پوست حذف می کند.

در فرمولاسیون این محصول از الکل، پارابن، ترکیبات عطری و آسیب رسان استفاده نشده است و باعث بروز حساسیت، قرمزی و التهابات پوستی نمی گردد.

معرفی بهترین لوسیون روشن کننده بدن -
کرم روشن کننده بدن هیدرودرم

یکی از مهم ترین و موثرترین ترکیبات استفاده شده در این کرم، ویتامین سی می باشد. از این کرم می توانید برای از بین بردن انواع لک مانند لک های مادرزادی، لک ناشی از آکنه، جای زخم و … استفاده کنید. ضمنا این کرم روشن کننده نواحی مانند آرنج، زانو، زیر بغل و … می باشد.

در فرمولاسیون کرم روشن کننده بدن هیدرودرم از ترکیبات رطوبت رسان استفاده شده است و به همین خاطر نرم کننده پوست نیز می باشد. این کرم سرشار از آنتی اکسیدان بوده و محافظ پوست بدن در برابر تاثیر مخرب رادیکال های آزاد است.

معرفی بهترین لوسیون روشن کننده بدن -
سرم روشن کننده بدن ژوت

این سرم به علت غلظت بسیار بالای ترکیبات موثره، اثر گذاری بسیار سریعی دارد. در فرمولاسیون این روشن کننده بدن از ترکیباتی مانند آربوتین، آزلائیک اسید، عصاره بیربری و شیرین بیان استفاده شده است.

سرم روشن کننده بدن ژوت سنتز ملانین و رنگدانه های پوستی را کاهش می دهد و علاوه بر این که باعث از بین رفتن لک و روشن تر شدن پوست می گردد، از ایجاد لک های جدید نیز جلوگیری می کند. این محصول فاقد پارابن و ترکیبات مضر بوده و برای انواع پوست قابل استفاده می باشد.

معرفی بهترین لوسیون روشن کننده بدن -
لوسیون بدن ضد لک ام کیو

فرمولاسیون این لوسیون بدن بسیار متفاوت است. ترکیبات اصلی و موثر این محصول، در دسته آلفا هیدروکسی اسید ها قرار می گیرند. این ترکیبات لایه بردار بوده و سلول های مرده را از روی پوست حذف می کنند و در عین حال روشن کننده بوده و به رفع لک و تیرگی های روی پوست نیز کمک می نمایند.

لوسیون بدن ضد لک ام کیو به علت دارا بودن نیاسینامید، سنتز ملانین را در پوست کاهش داده و پوست را روشن و شفاف می کند. این لوسیون بدن برای انواع پوست قابل استفاده بوده و یک رطوبت رسان فوق العاده می باشد.

معرفی بهترین لوسیون روشن کننده بدن -
لوسیون روشن کننده بدن اریکه

این لوسیون بدن فرانسوی حاوی ۱۰ عصاره روشن کننده و ۵ اسید AHA می باشد و یکی از بهترین لوسیون بدن های روشن کننده می باشد. لوسیون روشن کننده بدن اریکه به رفع لک های بدن کمک می نماید و باعث روشن تر شدن و شفاف شدن پوست می گردد.

این ضد لک قوی فرمولاسیونی گیاهی و ملایم داشته و برای انواع پوست حتی افراد دارای پوست های حساس و خانم های باردار نیز مناسب می باشد. علاوه بر این حاوی ترکیبات رطوبت رسان بوده که بعد از استحمام پوست شما را آبرسانی کرده و از خشکی و دهیدراته شدن پوست جلوگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *