مراقبت از مو

معرفی بهترین شامپو برای موهای کاشته شده

بهترین شامپو برای موهای کاشته شده

ریزش مو جزو مشکلات بسیار شایعی است که در بین آقایان رواج بسیار زیادی دارد. امروزه درمان های متفاوتی برای ریزش مو وجود دارد و یکی از درمان ها نیز کاشت مو می باشد. اما کاشت مو نیاز به مراقبت های صحیح و درست دارد و استفاده شوینده مناسب، یکی از این مراقبت ها است. در این مقاله قصد داریم بهترین شامپو برای موهای کاشته شده را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

کاشت مو چیست؟

کاشت مو یا همان ترمیم مو، یک روش جراحی است که برای افرادی که با مشکل کاهش موهای سر مواجه هستند، انجام می‌ شود. این روش به طور گسترده برای درمان کاهش مو، ریزش مو، یا حتی برای ایجاد یک خط مویی جدید بر روی صورت انجام می ‌شود.

در واقع کاشت مو، روشی برای بازگرداندن موهای از دست رفته است که در آن از جراحی برای انتقال فولیکول‌ های مو از یک ناحیه از سر (معمولاً پشت سر یا کناره‌ ها) به ناحیه ‌ای که دچار ریزش مو یا طاسی شده است، استفاده می ‌شود.

این فولیکول‌های مو که به آنها گرافت نیز گفته می‌ شود، حاوی ریشه‌ های مو هستند که به طور ژنتیکی در برابر ریزش مو مقاوم هستند. که در نتیجه، موهای کاشته شده رشد طبیعی خواهند داشت و ماندگار هستند. موهای کاشته شده ظاهری طبیعی دارند و از موهای اطراف قابل تشخیص نیستند. همچنین این موها دائمی هستند و برای همیشه باقی می‌ مانند. به همین خاطر کاشت مو می ‌تواند به افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس افراد کمک کند.

بهترین شامپو برای تقویت موهای کاشته شده

مراقبت های بعد از کاشت مو

پس از انجام عمل کاشت مو، مراقبت‌ های ویژه ‌ای باید انجام شود تا فرآیند بهبودی به خوبی پیش برود و نتیجه مطلوب به دست آید.

ممکن است پزشک شما را برای چند روز پس از عمل، از لمس نواحی که موها در آنجا کاشته شده اند، منع کند. این اقدام به جلوگیری از آسیب دیدن موهای جدید کمک می‌کند.

به دقت دستورالعمل‌هایی که پزشک شما درباره مراقبت ‌های پس از عمل داده است را رعایت کنید. این دستورات عموما شامل استفاده از داروهای تجویز شده، رعایت محدودیت‌ ها در فعالیت‌ های ورزشی و … می‌شود. شستشوی موهای کاشته شده را با دقت انجام دهید. از محصولات تخصصی موهای کاشته شده استفاده نمایید و شست و شو را با آب ولرم انجام دهید.

از اعمال فشار یا فشردگی بر روی مناطق کاشته شده خودداری کنید. این اعمال شامل خوابیدن بر روی سر، استفاده از کلاه برای محافظت در برابر آفتاب و … می باشد. در صورتی که پوست شما حساسیت یا التهاب نشان دهد، به پزشک خود اطلاع دهید. او ممکن است راهکارهایی برای کاهش التهاب و حساسیت به شما بدهد.

معرفی بهترین شامپو برای تقویت موهای کاشته شده

فوم پس از کاشت مو سپریژن

در فرمولاسیون این فوم از سورفکتانات گیاهی و ملایم استفاده شده است و به همین خاطر باعث آسیب به موهای تازه کاشته شده نمی شود، اما در عین حال دارای قدرت پاک کنندگی خوبی بوده و تمامی آلاینده ها را از روی موها حذف می کند.

فوم پس از کاشت مو سپریژن کنترل کننده ترشح چربی در پوست می باشد. همچنین این فوم حاوی ترکیبات آنتی باکتریالی بوده و از بروز عفونت در منطقه جراحی شده جلوگیری می کند. این محصول ترمیم کننده و التیام بخش پوست بوده و به کاهش درد، سوزش و التهابات پوست سر نیز کمک بسیار زیادی می کند.

 

شامپو پس از کاشت مو ژاک آندرل پاریس مدل Act Implant

این شامپو را می توان بهترین شامپو برای موهای کاشته شده دانست. در فرمولاسیون آن از ترکیبات ترمیم کننده استفاده شده است که به بهبود زخم های پس از کاشت مو کمک بسیار زیادی می نماید. در فرمولاسیون این محصول از ترکیبات تغذیه کننده نیز استفاده شده است که به افزایش رشد موهای کاشته شده کمک می نماید.

شامپو کاشت مو ژاک آندرل کنترل کننده ترشح چربی در پوست سر می باشد. این محصول همچنین به واسطه دارا بودن ترکیبات آنتی باکتریالی از بروز عفونت پس از کاشت مو یا ایجاد بیماری های قارچی در منطقه جراحی شده جلوگیری می کند.

 

شامپو موهای کاشته شده سریتا

محصولی بی نظیر برای مراقبت از موهای کاشته شده که دارای قدرت پاک کنندگی بسیار خوبی بوده و بدون این که آسیبی به موهای تازه کاشته شده برساند، آن ها را به طور کامل تمیز می کند. این شامپو همچنین تسکین دهنده و التیام بخش بوده و به کاهش التهاب، سوزش و قرمزی پوست سر کمک می نماید.

شامپو کاشت مو سریتا حاوی عصاره چای سبز است که خاصیت آنتی باکتریالی داشته و از بروز عفونت جلوگیری می کند. علاوه بر این به واسطه دارا بودن دو ترکیب مهم ریشه بابا آدم و کافئین، به افزایش رشد موها نیز کمک بسیار زیادی می نماید.

 

شامپو موهای کاشته شده وچه

بهترین شامپو برای تقویت موهای کاشته شده، بی تردید این شامپو می باشد. در فرمولاسیون آن از عصاره های گیاهی استفاده شده است که به تقویت و تغذیه این موها کمک می کند و باعث افزایش رشد موها ی گردد. همچنین این شامپو کنترل کننده و کاهش دهنده ترشح چربی بوده و دارای قدرت پاک کنندگی مناسبی می باشد.

شامپو کاشت مو وچه دارای فرم فومی می باشد. این شامپو حاوی ترکیبات آنتی باکتریالی بوده که از بروز عفونت در ناحیه جراحی جلوگیری می کند. همچنین ترمیم کننده و تسکین دهنده پوست بوده و سرعت بازسازی و بهبود زخم ها را نیز افزایش می دهد.

 

فوم بعد از کاشت مو لافارر

این فوم شوینده ای ملایم بوده که در ترکیبات آن از پارابن، سولفات، رنگ، اسانس و سایر مواد آسیب رسان استفاد نشده است. از این فوم می توانید بلافاصله بعد از باز کردن پانسمان استفاده کنید.

فوم پس از کاشت مو وچه حاوی ترکیبات آنتی باکتریالی بوده که پوست را ضد عفونی کرده و مانع از بروز عفونت در ناحیه زم می گردد. این محصول کاهش دهنده التهابات پوستی، قرمزی و خارش ناحیه زخم بوده و سرعت بازسازی پوست را در این ناحیه افزایش می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *