مراقبت از پوست

معرفی بهترین آبرسان پوست خشک

معرفی بهترین آبرسان پوست خشک

آبرسانی مداوم و موثر به پوست یکی از رازهای جوانی به خصوص برای پوست های خشک می باشد که متاسفانه اغلب افراد به آن توجهی ندارند و از آن غافل هستند. در این مقال قصد داریم بهترین آبرسان پوست خشک را معرفی نماییم تا مصرف کنندگان بتوانند انتخابی درست و مناسب داشته باشند.

آشنایی با ترکیبات مهم آبرسان

یکی از نکات مهم در خرید کرم های آبرسان، نوع ترکیبات موثره آن ها می باشد. آشنایی با ترکیبات موثره می تواند به شما در انتخاب آبرسانی مناسب کمک نماید، به همین خاطر در ابتدا لازم است با برخی از بهترین ترکیبات آبرسان آشنا شوید.

آلوئه ورا: عصاره آلوئه ورا کمابیش برای همه شناخته شده می باشد. این ژل قدرت آبرسانی بی نظیری دارد و می تواند رطوبت مورد نیاز پوست را به طور کامل تامین نماید.

هیالوورنیک اسید: درشت مولکولی که پای ثابت کرم های آبرسان می باشد و می تواند تا چندین برابر وزن خود آب جذب پوست نماید.

سرامید: نوعی لیپید می باشد که روی پوست بدن نیز موجود می باشد و علاوه بر تامین رطوبت مورد نیاز پوست، مانع از خروج رطوبت نیز می گردد.

معرفی بهترین آبرسان پوست خشک

اوره: رطوبت رسانی بی نظیر که برای پوست های خشک و خیلی خشک معجزه می کند. اوره همچنین خاصیت لایه برداری ملایمی نیز دارد و به رفع سلول های مرده کمک می نماید.

روغن بادام شیرین: یک تغذیه کننده فوق العاده که نقش موثری در بهبود استحکام پوست دارد. این روغن مانع از خشکی پوست می گردد.

شی باتر: یا کره شی! از خروج رطوبت پوست جلوگیری می کند و نرم کننده و لطافت بخش پوست می باشد.

روغن آرگان: تقویت کننده و تغذیه کننده پوست بوده و یکی از غنی ترین منابع آنتی اکسیدانی است که از پوست در برابر اثر مخرب رادیکال های آزاد محافظت می کند.

معرفی بهترین کرم آبرسان پوست خشک

معرفی بهترین آبرسان پوست خشک

کرم ثمین حاوی اوره ۱۰ درصد

این کرم یک رطوبت رسان فوق العاده قوی بوده که برای افراد دارای پوست خشک، خیلی خشک و آتوپیک مانند یک معجزه عمل می کند. در فرمولاسیون این رطوبت رسانی ایرانی از اوره استفاده شده است که از خشکی و دهیدراته شدن پوست جلوگیری می کند.

کرم ثمین فاقد پارابن، سیلیکون، فتالات و ترکیبات آسیب رسان می باشد. این کرم از قرمزیی، التهاب و حساسیت های پوستی جلوگیری کرده و مانع از مسدود شدن منافذ پوست می گردد. علاوه بر این نرم کننده بسیار قوی پوست بوده و در کاهش علائم اگزما بسیار موثر می باشد.

معرفی بهترین آبرسان پوست خشک

آبرسان فاربن مناسب پوست خشک

در فرمولاسیون این کرم آبرسان ایرانی، از ترکیبات تغذیه کننده ای چون روغن آرگان استفاده شده است که تقویت کننده و استحکام بخش پوست می باشند. علاوه بر این حاوی شی باتر بوده که به حفظ رطوبت درون پوست کمک می نماید.

آبرسان فاربن، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند و از خشکی و ایجاد احساس کشیدگی در پوست جلوگیری می کند. این کرم فاقد پارابن و ترکیبات شیمیایی مضر بوده و باعث بروز التهاب و یا حساسیت های پوستی نمی گردد. همچنین ترمیم کننده و التیام بخش پوست نیز می باشد.

معرفی بهترین آبرسان پوست خشک

کرم رطوبت رسان ژنوبایوتیک

در فرمولاسیون این رطوبت رسان از هیالورونیک اسید استفاده شده است. این ترکیب رطوبت مورد نیاز پوست را به طور کامل تامین کرده و باعث شادابی و طراوت پوست می گردد. همچنین به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست کمک کرده و مانع از شلی و افتادگی آن در دراز مدت می گردد.

کرم رطوبت رسان ژنوبایوتیک فاقد پارابن و ترکیبات مضر می باشد. این محصول دارای بافتی بسیار سبک بوده و به سرعت جذب پوست می گردد. همچنین در فرمولاسیون آن از ترکیبات تغذیه کننده گیاهی استفاده شده است که به تقویت پوست و بهبود استحکام آن کمک می نمایند.

معرفی بهترین آبرسان پوست خشک

کرم آبرسان ژیناژن

این کرم کمپلکسی بر پایه ترکیبات رطوبت رسان قوی بوده و  برای افراد  دارای پوست خشک و نرمال فرموله شده است. این مرطوب کننده حاوی سرامید می باشد که پوست را به طور کامل آبرسانی کرده و مانع از خروج رطوبت طبیعی پوست می گردد. همچنین ترمیم کننده بوده و به تقویت سیستم دفاعی طبیعی پوست کمک می نماید.

کرم آبرسان ژیناژن نرم کننده و لطافت بخش پوست می باشد. این محصول دارای بافتی بسیار سبک بوده و به سرعت جذب پوست می باشد و قادر می باشد که رطوبت پوست را برای مدت زمان طولانی حفظ کند.

معرفی بهترین آبرسان پوست خشک

آبرسان هیدرامکس ژوت

آبرسانی بسیار سبک بر پایه ترکیبات رطوبت رسان طبیعی مانند آلوئه ورا است که با بهره گیری از ترکیباتی مانند روغن بادام شیرین و زیتون تقویت کننده بی نظیری برای پوست می باشد.

آبرسان هیدرامکس ژوت برای پوست های خشک فرموله شده است و بافتی بسیار سبک دارد. این کرم فاقد پارابن و ترکیبات آسیب رسان بوده و باعث بروز التهاب و یا حساسیت های پوستی نمی گردد. همچنین نرم کننده و لطافت بخش پوست بوده و به واسطه دارا بودن ترکیبات آنتی اکسیدانی محافظ پوست در برابر رادیکال های آزاد است

سخن پایانی...

استفاده از آبرسان باید به صورت مداوم باشد. حتی اگر بهترین آبرسان پوست خشک را خریداری کنید اما به طور مرتب از آن استفاده نمایید تاثیری نخواهد داشت. آبرسان را باید حداقل دو نوبت در طول شبانه روز و به صورت مدام استفاده کنید تا از نتیجه آن شگفت زده گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *