مراقبت از مو

ماسک مو بدون سولفات برای موهای کراتینه شده

ماسک مو بدون سولفات برای موهای کراتینه شده

کراتینه کردن موها یکی از بهترین روش ها برای صاف و لخت کردن مو می باشد. اما بعد از کراتینه کردن موها نیاز به مراقبت های صحیح و اصولی دارند و باید از محصولات تخصصی استفاده نمود. در این مقاله پوست من قصد دارد ۵ ماسک مو بدون سولفات برای موهای کراتینه شده را بررسی کند، اگر شما نیز موهایی کراتینه دارید با ما همرا باشید.

کراتین مو چیست؟

کراتین کردن مو  در واقع روشی است که باعث رفع مشکلات مو به خصوص وزی و فری موها می گردد. همان طور که می دانید کراتین اصلی ترین پروتئین سازنده مو و ناخن می باشد. کمبود کراتین در موها باعث آسیب پذیری تارهای مو، شکنندگی آن ها، عدم شانه پذیری، فر شدن مو  و وزی موها می گردد به خصوص اگر موهایی رنگ شده و یا دکلره شده داشته باشید. کراتینه کردن مو در واقع روشی است که با رفع برخی از مشکلات مو باعث می گردد که موهایی صاف، لَخت و زیبا داشته باشید بدون این که آسیبی به آن ها وارد شود.

ماسک مو بدون سولفات برای موهای کراتینه شده

موهای کراتینه به چه ماسک مویی نیاز دارند؟

موها بعد از کراتینه کردن نیاز به مراقبت های متفاوتی نسبت به موهای معمولی دارند. مهم ترین نکته در مراقبت از موهای کراتینه، عدم استفاده از محصولات حاوی سولفات می باشد. بنابراین در درجه اول شامپو و یا ماسک مو بدون سولفات باید استفاده نمایید.

بهتر است از ماسک مویی استفاده کنید که حاوی ترکیبات رطوبت رسان قوی باشد که به تامین رطوبت مورد نیاز مو نیز کمک نماید. علاوه بر این وجود ترکیبات  تغذیه کننده نیز به بهبود سلامت مو کمک بسیار زیادی می نمایند.

ماسک مو بدون سولفات برای موهای کراتینه شده

ماسک مو کراتین پرفکت پلکس

این ماسک مو برای انواع مو مناسب می باشد. در فرمولاسوین آن از سولفات و ترکیبات مضر استفاده نشده است و باعث از بین رفتن کراتین موها نیز نمی گردد. همچنین از وزی و گره خوردگی موها جلوگیری کرده و به بهبود حالت پذیری آن ها نیز کمک بسیار زیادی می نماید.

ماسک مو پرفکت پلکس سرشار از اسید های چرب تقویت کننده مو است، همچنین رطوبت رسان و آبرسان بسیار خوبی نیز برای موهاست که مانع دهیدراته شدن، خشکی و زبری موها می گردد

ماسک مو کراتین پرفکت پلکس

ماسک مو بیونیج

این ماسک مو نیز برای انواع مو قابل استفاده می باشد. در فرمولاسیون این محصول از ترکیبات تغذیه کننده استفاده شده است که به تقویت موها کمک بسیار زیادی می نمایند. در فرمولاسیون این ماسک مو از ترکیبات ترمیم کننده استفاده شده است که به بازسازی و احیای ساختمان مو کمک می نمایند.

 

ماسک مو گیاهی بیونیج

ماسک مو کراتین جیمی

وجود کراتین در فرمولاسیون این ماسک مو ایرانی باعث شده است که علاوه بر این که یک تقویت کننده بی نظیر برای تارهای مو باشد، از ایجاد مو خوره و چند شاخه شدن مو نیز جلوگیری کند.

این ماسک مو ایرانی درخشان کننده و براق کننده تارهای مو می باشد. از وزی و گره خوردگی موها جلوگیری می کند و نقش موثری در نرمی و لطافت تارهای مو دارد.

ماسک مو کراتین جیمی

ماسک مو فولیکا

این ماسک مو ایرانی برای موهای خشک، آسیب دیده و کراتینه فرموله شده است. در فرمولاسیون آن از پارابن، سولفات و ترکیبات مضر استفاده نشده است و به همین خاطر باعث از بین رفتن کراتین مو نمی گردد.

ماسک مو فولیکا سرشار از ترکیبات رطوبت رسان است که رطوبت مورد نیاز مو را تامین می کنند. این محصول تثبیت کننده و افزایش دهنده دوام رنگ مو می باشد و از وزی و گره خوردگی تارهای مو نیز جلوگیری می کند. ماسک مو فولیکا نرم کننده و لطافت بخش موها بوده و به واسطه دارا بودن ترکیبات ترمیم کننده، به بازسازی و احیای موهای آسیب دیده کمک بسیار زیادی می نماید.

ماسک مو بدون سولفات برای موهای کراتینه شده

ماسک مو باباریا

وجود ترکیبات ترمیم کننده باعث شده است که این ماسک مو فرانسوی، احیا کننده بی نظیری برای موهای آسیب دیده باشد. همچنین این محصول از وزی و گره خوردگی موها جلوگیری می کند و امر شانه پذیری مو را تسهیل می کند.

ماسک مو باباریا حاوی ترکیبات رطوبت رسان قوی نیز می باشد که با تامین رطوبت موها، از خشکی و شکنندگی آن ها جلوگیری می کند. این محصول نرم کننده و  لطافت بخش موها بوده و با بهبود خاصیت ارتجاعی مو به افزایش حالت پذیری آن ها کمک می کند.

در فرمولاسیون این محصول از سولفات استفاده نشده است، به کراتین مو آسیبی نمی رساند و نقش موثری نیز در تثبیت رنگ مو دارد.

ماسک مو بدون سولفات برای موهای کراتینه شده

کلام آخر ...

از نکات مهم در انتخاب ماسک مو بدون سولفات برای موهای کراتینه شده، رطوبت رسانی و عدم وجود سولفات می باشد. به همین خاطر توصیه می شود هنگام خرید، به توضیحات هر محصول دقت نمایید.

همچنین دقت داشته باشید که ماسک مو نیاز به ۲۰ الی ۳۰ دقیقه زمان دارد تا روی موها اثر گذار باشد، پس هنگام استفاده از ماسک مو صبور باشید و از آن به روش صحیح استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *