مراقبت از پوست

روتین مراقبت از پوست هنگام سرما خوردگی

روتین مراقبت از پوست هنگام سرما خوردگی

همه ی ما در چنین موقعیتی بودیم که، با سرماخوردگی از خواب بیدار می شوید و به این فکر می کنید که بهتر است امروز به سر کار نروید و استراحت کنید. اما به یاد می آورید که امروز باید یک ارائه ی بزرگ در دفتر کارتان داشته باشید.

از آنجایی که دیگر نمی توانید استراحت کنید، بنابراین بهتر است بهترین چهره ی خود را با وجود بیماری به همکاران خود نشان دهید.

مطمئنا یک روتین پوستی هنگام سرما خوردگی با ماسک صورت، مرطوب کننده، کرم دور چشم و کمی آرایش نمی تواند عطسه های شما را از بین ببرد. اما می تواند به شما کمک کند تا حداقل کمی سرحال و مرتب به نظر برسید.

با وجود شرایط نا مساعد جسمی خود، با دنبال کردن روش های زیر می توانید کاری کنید تا کمی احساس بیماری را از خود دور کنید.

روتین مراقبت از پوست هنگام بیماری

مرحله ۱: از کرم لایه بردار و روشن کننده پوست استفاده کنید.

هنگامی که شما در نامساعدترین حالت خود هستید، پوست شما اغلب کدر و بی رنگ بنظر می رسد. بنابراین بهترین کار استفاده از کرمی است که باعث لایه برداری، حذف لکه های پوستی و روشن کردن پوست می شود. این سلول های مرده پوست اغلب می توانند تجمع کرده و سبب تیرگی پوست شوند.

کرم لایه بردار AHA 15% درماتیپیک

کرم لایه بردار درماتیپیک حاوی آلفا هیدروکسی اسید بوده که به علت دارا بودن اسید میوه خاصیت لایه برداری داشته و با حذف سلول های پوستی، به روشن شدن و رفع چین و چروک های صورت کمک می کند.

همچنین پوست را به طور عمیق آبرسانی کرده که خود مانعی برای خشکی پوست محسوب می شود.

کرم آلفا هیدروکسی اسید ۱۰% سینره

کرم AHA سینره یکی از محصولات با کیفیت ایرانی بوده که به سبب دارا بودن اسید میوه های لیمو، انگور، آناناس و گل ساعتی عملکرد فوق العاده ای در زمینه لایه برداری و حذف سلول های پوستی داشته و به روشن شدن پوست کمک می کند.

این کرم چروک های سطحی پوست را از بین برده و و با افزایش رطوبت پوست به ایجاد لطافت و شادابی پوست می پردازد. از مشخصه های تاثیرگذار این محصول فاقد پارابن بودن آن می باشد.

کرم لایه بردار ۱۳% نئودرم

کرم لایه بردار نئودرم حاوی ویتامین های A و E بوده که که با از بین بردن سلول های مرده پوست و لایه برداری به روشن شدن و یکدست شدن پوست صورت کمک می کند.

این محصول حاوی آلفا هیدروکسی اسید بوده که با لایه برداری عمیق، تمامی جوش های سر سیاه را برده و مانع از تجمع سلول های مرده در ورودی منافذ پوست می شوند. همچنین با خاصیت آبرسانی بالایی که دارد به هیدراته شدن پوست و افزایش انعطاف پذیری آن کمک می کند.

کرم شب لایه بردار AHA 20% ام کیو

کرم لایه بردار ام کیو حاوی ترکیبات آبرسان بوده و لایه های شاخی پوست را مرطوب نگه می دارد و همچنین با لایه برداری عمیقی که داشته سطح پوست را از هرگونه آلودگی و سلول های مرده پاک کرده و به داشتن پوستی صاف، روشن و یکدست کمک می کند.

همچنین مانع از شل شدگی و افتادگی پوست شده و به سفت ماندم آن کمک شایانی می کند.

مرحله ۲: از ماسک صورت استفاده کنید.

در دومین مرحله از روتین مراقبت از پوست هنگام بیماری، ماسک صورت جای می گیرد، ماسک های صورت پوست را شفاف کرده و رنگ پریدگی بیماری را کاهش می دهند.

صبح ها برای رهایی از خواب آلودگی و یا هنگام صبحانه خوردن بهتر است از ماسک صورت استفاده کرده تا به شادابی پوست خود کمک کنید.

ماسک صورت جلبک دریایی وارمی

این ماسک صورت مناسب انواع پوست می باشد و به علت دارا بودن عصاره ی جلبک دریایی، خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و به مقابله با رادیکال های آزاد می پردازد.

 پوست را لایه برداری کرده و باعث روشن شدن پوست می شود. از التهابات و حساسیت های پوستی جلوگیری کرده و موجب التیام و تسکین پوست می شود.

ماسک صورت لیمو نعناع وارمی

ماسک لیمو نعناع وارمی مناسب افرادی است که پوست چربی داشته و به کنترل چربی پوست می پردازد و باعث از بین رفتن جوش های سر سیاه و زیر پوستی می شود.

 این ماسک تیرگی ها و کدری های سطح پوست را محو کرده و سبب روشن شدن و جوانسازی پوست می شود.

ماسک گلی هیدرودرم

ماسک گلی هیدرودرم بر پایه گل و اسید میوه بوده که سبب تغذیه و رطوبت پوست می شود. ترشیح چربی پوست را کنترل کرده و مانع از خشکی و یا چرب شدن پوست می شود.

همچنین لک های پوستی را به مرور زمان حذف کرده و به روشن شدن پوست کمک می کند.

ماسک گلی هیدرودرم

ماسک لایه ای ذغال و رس مونته ژنه

ماسک ذغال مونه ژنه مناسب پوست های مختلط بوده که با خاصیت لایه برداری عمیقی که دارد، تمامی آلودگی ها و سلول های مرده را از بین برده و باعث پاکسازی پوست می شود.

 همچنین دارای ترکیبات آبرسان بوده که سبب مرطوب شدن و جلوگیری از خشکی پوست می شود.

مرحله ۳: استفاده از مرطوب کننده و آبرسان

هنگام بیماری به خصوص سرما خوردگی پوست به شدت خشک می شود. با استفاده از یک کرم مرطوب کننده و آبرسان مناسب، پوست خود را هیدراته نگهدارید تا مانع از خشکی پوست شوید.

 ممکن است که نوشیدن مایعات زیاد به شما کمک کند اما استفاده از یک آبرسان در روزهای سخت بیماری بسیار مناسب تر است.

کرم مرطوب کننده و آبرسان HA آردن

کرم آبرسان آردن دارای ترکیبات آبرسان بسیاری بوده که با مرطوب نگه داشتن پوست به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست کمک کرده و مانع از خشکی پوست می شود.

 از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس جلوگیری کرده و به افزایش درخشندگی و طراوت پوست کمک می کند.

این کرم برای استفاده روزانه و قبل از آرایش بسیار مناسب می باشد.

ژل کرم آبرسان نوتروژینا مدل Hydro boost

ژل کرم آبرسان نوتروژینا برای هر تیپ پوستی منسب است و با دارا بودن ترکیبات آبرسان به افزایش انعطاف پذیری پوست می انجامد.

از خشکی پوست جلوگیری کرده و به نرمی و لطافت پوست می انجامد. فاقد پارابن، عطر و هرگونه اسانس بوده بنابراین از ایجاد تحریکات پوستی جلوگیری می کند.

آبرسان هیدرا مکس ژوت

این آبرسان برای پوست های خشک و معمولی مناسب بوده و به علت آبرسانی عمیقی که دارد، از خشکی و ترک برداشتن پوست جلوگیری کرده و به نرمی و لطافت آن می انجامد.

برای استفاده از دست و صورت کاملا مناسب بوده و به سرعت جذب پوست می شود. چروک های جوان را از بین برده و به داشتن پوستی روشن و سالم کمک می کند.

کرم آبرسان اریکه

این کرم آبرسان، با رطوبت رسانی به پوست و هیدراته نگه داشتن آن از خشکی و کم آبی پوست جلوگیری می کند و به افزایش طراوت پوست و بهبود رنگ آن کمک بسیار زیادی می نماید.

 همچنین از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت کرده و مانع از تبخیر رطوبت پوست و خشکی می شود.

مرحله ۴: استفاده از کرم دور چشم

یکی دیگر از گام های روتین مراقبت از پوست هنگام سرما خوردگی، استفاده از کرم دور چشم می باشد. احتمال اینکه در هنگام بیماری چشم های شما پف کرده و تیره باشد بسیار زیاد است. بنابراین بهترین کار این است که از یک کرم دور چشم استفاده کنید.

کرم دور چشم ژوت مدل Hydrolized

کرم دور چشم ژوت برای هر نوع پوستی مناسب بوده و با کاهش تیرگی و پف اطراف چشم باعث بهبود ظاهر پوست اطراف چشم می شود.

 یک لایه بردار بسیار ملایم بوده که به رفع آلودگی ها و سلول های مرده پوست می پردازد. گردش خون اطراف چشم را افزایش داده که موجب اکسیژن رسانی و روشن شدن پوست دور چشم می شود.

این کرم فاقد ترکیبات آسیب رسان و حساسیت زا بوده که از ایجاد بیماری های چشمی مانند میلیا جلوگیری می کند.

کرم دور چشم ژوت مدل Hydrolyzed

کرم دور چشم دکتر ژیلا

این کرم دور چشم حاوی عصاره های گیاهی است که باعث استحکام و تقویت پوست اطراف چشم شده و با آبرسانی عمیق از خشکی پوست جلوگیری می کند.

سلول های پوستی را تحریک به کلاژن سازی کرده و به داشتن پوستی روشن و سالم کمک می کند. چین و چروک، پف و تیرگی های زیر چشم را از بین برده و به ترمیم آن کمک می کند.

کرم دور چشم ضد پف درماتیپیک

این کرم سرشار از عصاره های طبیعی بوده که به کاهش پف و تیرگی های زیر چشم کمک می کند. آن ناحیه را آبرسانی کرده و از خشکی و پوسته پوسته شدن جلوگیری می کند

کرم دور چشم اریکه

کرم دور چشم اریکه جریان خون زیر چشم را افزایش داده که موجب اکسیژن رسانی و در نتیجه روشن شدن پوست می شود.

 همچنین با دارا بودن ویتامین E از خشکی پوست جلوگیری کرده و موجب انعطاف پذیری و سفتی پوست زیر چشم می شود.

آخرین مرحله روتین مراقبت از پوست هنگام بیماری

روتین مراقبت از پوست هنگام بیماری

مرحله ۵:آرایش کردن

حالا که پوست شما کاملا آبرسانی و تقویت شده برای تکمیل کردن کار بهتر است که آرایش کنید تا ظاهر آراسته ای داشته باشد.

آراستگی ظاهر از شدت بیماری شما کم کرده و باعث بهبود حال جسمی شما نیز می شود.

از تمامی لوازم آرایش در حدی که باعث شود چهره ی شما شاداب شود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *