مراقبت از پوست

راهنمایی برای بهترین سرم آبرسان صورت

راهنمایی برای بهترین سرم آبرسان صورت

خشکی پوست یکی از اصلی ترین دلایل پیری زود رس می باشد و در این بین استفاده از محصولات آبرسان راه حلی مناسبی برای پیشگیری از خشکی می باشد. امروزه محصولات آبرسان به فرم های مختلفی از جمله کرم، سرم، ژل و … تولید می شوند. اما اثر گذاری فرم سرم بیشتر از سایر محصولات می باشد. به همین خاطر در این مقاله تصمیم گرفتیم راهنمایی برای انتخاب و خرید بهترین سرم آبرسان صورت را معرفی کنیم.

ویژگی های بهترین آبرسان پوست چیست؟

یک آبرسان باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا بتوان به آن گفت بهترین آبرسان پوست؟ هنگام خرید باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟ قبل از معرفی محصولات، بهتر است به این پرسش ها پاسخ داده شود تا بتوانید انتخابی درست و موثر داشته باشید.

آبرسانی عمیق

اولین ویژگی یک سرم آبرسان خوب، قدرت آبرسانی آن می باشد. در واقع می توان به آبرسانی خوب گفت که قدرت آبرسانی بالایی داشته باشد و بتواند به لایه های زیرین پوست نفوذ کند و پوست را به طور کامل و موثری آبرسانی کند. قدرت آبرسانی پوست باید به گونه ای باید باشد که بتواند از خشکی و ایجاد احساس کشیدگی در پوست جلوگیری کند.

مرطوب کننده

یک آبرسان خوب باید حاوی ترکیبات مرطوب کننده نیز باشد. مرطوب کننده ها آب را درون پوست حفظ می کنند و مانع از خروج رطوبت پوست می شوند. علاوه بر این تقویت کننده سد رطوبتی پوست نیز می باشند. وجود ترکیباتی مانند گلیسیرین، شی باتر، سرامید … در یک سرم آبرسان باعث می شود که محصول هم نرم کننده خوبی باشد و هم یک مرطوب کننده عالی.

راهنمایی برای بهترین سرم آبرسان صورت

تغذیه کننده

وجود ترکیبات و عصاره های گیاهی مانند روغن جوجوبا، آووکادو، بادام شیرین، آرگان و … و همچنین ویتامین هایی مانند ویتامین C و E کمک می کند که آبرسان شما، تغذیه کننده پوست نیز باشد. یک آبرسان خوب باید بتواند علاوه بر رطوبت رسانی به افزایش استحکام پوست کمک کند و تقویت کننده پوست باشد.

بافت سبک

عدم وجود ترکیبات و روغن های سنگین در فرمولاسیون محصولات آبرسان بسیار مهم است. بافت سبک یک آبرسان به پوست کمک می کند که سریع تر جذب شود و تاثیر گذاری بیشتری نیز داشته باشد. علاوه بر این باعث احساس سنگینی و یا چربی روی پوست نیز نمی گردد. اگر پوست شما چرب است باید بسیار به این نکته توجه داشته باشید.

ماندگاری بالا

ماندگاری نیز از جمله ویژگی های مهم یک آبرسان خوب می باشد. آبرسان باید پوست را عمیق و کامل و به مدت زمان طولانی رطوبت رسانی کند. ماندگاری محصول باید به گونه ای باشد که بیش از دو بار نیاز به تمدید نداشته باشد. علاوه بر این در مقابل تعریق نیز مقاوم باشد.

 

معرفی بهترین سرم آبرسان صورت

سرم آبرسان یوس هیدرا الارو

راهنمایی برای بهترین سرم آبرسان صورت

این سرم تنها یک آبرسان نسیت. هم آبرسان است و هم جوان کننده پوست. در فرمولاسیون این محصول از ترکیبات آبرسان قوی استفاده شده است و به همین خاطر پوست را به طور کامل و موثری آبرسانی کرده و مانع از خشکی پوست می شود.

سرم آبرسان یوس هیدرا الارو به تامین رطوبت مورد نیاز پوست و حفظ رطوبت درون پوست کمک می کند. این سرم همچنین سنتز کلاژن را در پوست بهبود بخشیده و مانع از پیری پوست می گردد. بافت این آبرسان سبک است و به سرعت جذب پوست می گردد. همچنین برای استفاده روزانه انواع پوست مناسب می باشد.

سرم رطوبت رسان صورت و گردن ژنوبایوتیک

راهنمایی برای بهترین سرم آبرسان صورت

یک رطوبت رسان بسیار تخصصی با بافتی سبک که به سرعت جذب پوست می گردد اما اثر گذاری بسیار خوبی دارد. این سرم حاوی هیالورونیک اسید بوده و به همین خاطر یک آبرسان بسیار قوی محسوب می گردد که پوست را شاداب می کند.

علاوه بر این سرم آبرسان ژنوبایوتیک به حفظ رطوبت درون پوست کمک می کند. این سرم افزایش دهنده سرعت بازسازی سلولی بوده و به واسطه دارا بودن ویتامین سی و عصاره مروارید یک تغذیه کننده فوق العاده برای پوست می باشد. علاوه بر این دارای ماندگاری بسیار خوبی نیز است.

سرم هیالورونیک اسید ویتالیر

راهنمایی برای بهترین سرم آبرسان صورت

همان طور که از عنوان این محصول پیداست، حاوی هیالورونیک اسید می باشد که یکی از قوی ترین و موثرترین ترکیبات آبرسان است. این سرم لایه های زیرین پوست را به طور کامل آبرسانی کرده و دارای ماندگاری بسیار خوبی نیز می باشد.

سرم آبرسان ویتالیر بافت بسیار سبکی دارد و به سرعت جذب پوست می شود. این سرم همچنین حاوی ترکیبات مرطوب کننده بوده و به حفظ رطوبت درون پوست کمک می کند. در فرمولاسیون این سرم از ترکیبات مضر استفاده نشده است و برای انواع پوست مناسب می باشد.

سرم آبرسان لایسل

راهنمایی برای بهترین سرم آبرسان صورت

ماندگاری بالا اصلی ترین ویژگی این سرم است. البته نباید قدرت آبرسانی این سرم را نادیده گرفت. وجود ترکیباتی مانند اوره، هیالورونیک اسید و تری هالوز باعث شده است این سرم ایرانی، یک آبرسان فو العاده باشد.

در ترکیبات سرم آبرسان لایسل از شی باتر، سرامید و گلیسیرین استفاده شده است که هم رطوبت رسان بوده و هم تقویت کننده سد رطوبتی پوست می باشند. علاوه بر این، وجود کلاژن، روغن جوجوبا و پروتئین شیر باعث شده است که این محصول تغذیه کننده و استحکام بخش پوست نیز باشد. 

سرم آبرسان درمالوگ مدل Oxygenating

راهنمایی برای بهترین سرم آبرسان صورت

یکی از اصلی ترین ترکیبات این سرم آبرسان، هیالورونیک اسید می باشد که باعث شده است یک آبرسان قوی برای پوست باشد. این محصول همچنین حاوی کلاژن است که تغذیه کننده و استحکام بخش پوست بوده و مانع از پیری پوست می شود.

سرم آبرسان درمالوگ ماندگاری بی نظیری دارد. این سرم به مدت ۷۲ ساعت پوست را آبرسانی کرده و از خروج رطوبت پوست نیز جلوگیری می کند. علاوه بر این دارای بافت بسیار سبکی بوده و به سرعت جذب پوست می شود. در فرمولاسیون این آبرسان از ترکیبات مضر استفاده نشده است و برای انواع پوست قابل استفاده می باشد.

سخن پایانی

 

آبرسانی به پوست جزو نیاز های همیشگی پوست بوده که باید به آن توجه ویژه شود. در این مقاله سعی کردیم بهترین سرم آبرسان پوست صورت را معرفی کنیم که دارای قیمت مناسبی باشند. این محصولات همگی ایرانی بوده،  اما دارای فرمولاسیونی فوق العاده و اثر گذاری بسیار بالایی می باشند. و به همین خاطر می توانند جایگزین بسیار مناسبی برای محصولات گران قیمت خارجی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *