مراقبت از پوست

بی بی کرم یا سی سی کرم

بی بی کرم یا سی سی کرم

به احتمال بسیار، در مورد بی بی کرم یا سی سی کرم زیاد شنیده باشید، دو محصول جدیدی که امروزه طرافدارن بسیار زیادی پیدا کرده اند و اغلب بیوتی بلاگرها از آن ها استفاده می کنند و یا آن ها را تبلیغ  می کنند. اما آیا در مورد کاربرد و تفاوت های بی بی کرم و سی سی کرم می دانید؟ اگر دوست دارید در مورد این دو کرم بیشتر بدانید با مجله اینترنتی پوست من همراه باشید.

بی بی کرم چیست؟

BB کرم یک محصول آرایشی و البته مراقبتی است. این کرم مخفف شده کلمه Beauty Balm می باشد و در دسته کرم های جدید چند منظوره قرار می گیرد.

با اینکه بسیاری از افراد فکر می کنند که BB کرم یک محصول کره ای است، اما اشتباه است. BB کرم در سال ۱۹۷۶ و توسط یک پزشک آلمانی به نام دکتر کریستین شرامک تولید گشت.

او ابتدا می خواست محصولی تولید کند که بیمارانش بعد از درمان های تهاجمی پوست مانند لایه برداری، میکرودرم و … از آن استفاده کنند. تا هم بتوانند پوست و مشکلات آن را کاور کنند و هم آسیبی به پوست ملتهب آن ها نرسد و به این ترتیب بی بی کرم متولد شد.

بی بی کرم یا سی سی کرم

 اما چون در دهه اخیر و برای اولین بار توسط ستارگان پاپ کره تبلیغ شد، بسیاری از افراد فکر می کنند که این یک محصول کره ای است.

BB کرم ها برای استفاده روزانه بسیار ایده آل می باشند. این محصول تازه در واقع یک کرم پودر با پوشش مناسب و سبک، یک ضد آفتاب با محافظت قابل قبول، یک آبرسان عالی و یک پرایمر بسیار خوب و مات کننده است. و برای زمان هایی که عجله دارید یا برای افرادی که پوستی ملتهب  دارند بسیار ا یده آل است.

معرفی بهترین بی بی کرم ها ایرانی و خارجی

بی بی کرم درماتیپیک

محصولی بی نظیر که دارای سه رنگ جذاب و فوق العاده زیبا است. این محصول پوشش بسیار خوبی روی پوست ایجاد می کند و از ماندگاری بسیار خوبی نیز بهره می برد.

BB کرم درماتیپیک از پوست در برابر دو پرتو UV-A و UV-B نور خورشید محافظت ی کند. بافت بسیار سبکی دارد و ترشح چربی را نیز در پوست کنترل می کند و مات کننده پوست است.

این محصول ضد التهاب است و البته یک رطوبت رسان بی نظیر نیز می باشد که از خشکی پوست جلوگیری می کند. همچنین ترکیبات آنتی اکسیدانی آن نیز محافظ پوست می باشند.

بی بی کرم یا سی سی کرم

بی بی کرم پرودرما

این محصول برای افرادی که پوست چرب و یا مختلط دارند بسیار مناسب است. بافتی بسیار سبک دارد و سرشار از ترکیبات آنتی باکتریالی بوده که مانع از ایجاد جوش و آکنه می گردند.

BB کرم پرودرما فاقد چربی می باشد و باعث چرب شدن و برق افتادن پوست نمی گردد. این محصول دارای SPF 40 می باشد و از پوست در برابر هر دو پرتو UV محافظت می نماید.

علاوه بر این دو رنگ بسیار زیبای آن دارای پوشش بسیار خوبی هستند و در فرمولاسیون آن نیز از پارابن و سایر  ترکیبات آسیب رسان استفاده نشده است و به همین خاطر باعث بروز التهاب و یا حساسیت های پوستی نمی گردد.

بی بی کرم یا سی سی کرم

بی بی کرم کاسمکولوژی

BB کاسمکولوژی  در دو رنگ زیبا تولید می گردد و پوشش بسیار خوب آن باعث شده است که گزینه ای ایده آل برای استفاده روزمره باشد. این محصول برای انواع پوست تولید می گردد و مات کننده پوست می می باشد.

این BB کرم هم یک ضد آفتاب بسیار خوب است و از پوست در برابر UV-A و UV-B محافظت می کند و هم یک آبرسان عالی است که مانع از خشکی و دهیدراته شدن پوست می گردد.

علاوه بر این نرم کننده و لطافت بخش پوست بوده و دارای خاصیت آنتی باکتریالی بوده و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند.

بی بی کرم یا سی سی کرم

سی سی کرم چیست؟

CC کرم ها نیز یکی از جدیدترین نسل کرم های چند منظوره می باشد و برای افرادی مناسب است که پوست شان نیاز به زیر سازی دارد.

پوست های قرمز و یا پوست هایی که لکه های تیره و قهوه ای دارند نیاز دارند که با محصولی مناسب پوست را کاور کنند تا پوست ظاهری یکدست داشته باشد. این محصول سی سی کرم است.

CC کرم در واقع کرم پودری است که اصلاح کننده رنگ پوست می باشد. علاوه بر این حاوی ترکیبات تسکین دهنده نیز می باشد که التهابات پوستی  و قرمزی پوست را کاهش می دهد.

این کرم چند منظوره اغلب قدرت آبرسانی بسیار خوبی نیز دارند و از خشکی پوست جلوگیری می کنند. علاوه بر این دارای SPF و فیلترهای ضد آفتاب نیز می باشند و از پوست در برابر نور خورشید محافظت می نمایند.

معرفی بهترین سی سی کرم های ایرانی و خارجی

سی سی کرم سینره

پوشانندگی فوق العاده بالایی دارد و برای انواع پوست مناسب می باشد. این کرم بی نظیر، به واسطه دارا بودن ترکیباتی چون ویتامین سی و عصاره بیربری روشن کننده است.

علاوه بر این دارای SPF 40 می باشد که از پوست در برابر هر دو اشعه UV-A و UV-B محافظت می کند و مانع از پیری زود رس پوست می گردد.

در فرمولاسیون CC کرم سینره از پارابن و سایر ترکیبات آسیب رسان استفاده نشده است و باعث بروز التهاب نمی گردد. این محصول همچنین رطوبت رسان بی نظیری نیز می باشد و با ماندگاری فوق العاده ای که دارد برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

بی بی کرم یا سی سی کرم

سی سی کرم پرودرما

وجود ویتامین سی در این محصول باعث شده است که خواص روشن کننده داشته باشد و از پیری زود رس پوست جلوگیری کند. این محصول حاوی عصاره کالاندولا است که باعث شده، التیام بخش بسیار خوبی برای پوست های ملتهب باشد.

علاوه بر این پوشانندگی بسیار بالایی دارد و در کنار آن از پوست در برابر هر دو اشعه UV-A و UV-B محافظت می کند.

CC کرم پرودرما حاوی هیالورونیک اسید است که علاوه بر خاصیت آبرسانی بسیار بالای خود، به استحکام و سفت شدن پوست نیز کمک می کند.

بی بی کرم یا سی سی کرم

سی سی کرم سی گل

این محصول دارای خاصیت آنتی باکتریالی بوده که از بروز جوش و آکنه جلوگیری می کند. علاوه بر این تنظیم کننده ترشح چربی در پوست بوده و مانع از برق افتادن پوست می گردد.

CC سی گل پوشش و کاور بسیار بالایی دارد و از ماندگاری بسیار خوبی نیز بهره می برد. این محصول دارای SPF 30 بوده و محافظ پوست در برابر آفتاب است.

علاوه بر این به کاهش اندازه منافذ پوست نیز کمک بسیار زیادی می نماید و یک رطوبت رسان بی نظیر بوده که مانع از خشکی پوست می گردد.

بی بی کرم یا سی سی کرم

نکته پایانی 

بی بی کرم ها و سی سی کرم ها همگی حاوی ترکیبات ضد آفتاب می باشند. ولی با توجه به نیاز پوست، لازم است که قبل از استفاده از این محصولات از کرم ضد آفتاب نیز استفاده نمایید. 

درست است که این محصولات خاصیت درمانی و مراقبتی دارند، اما مانند هر محصول آرایشی دیگری باید در پایان روز از روی پوست تمیز شوند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *