مراقبت از پوست

بهترین کرم دور چشم ایرانی

معرفی بهترین کرم دور چشم

همان طور که بارها و بارها گفته شده، پوست دور چشم بسیار حساس و ظریف تر از پوست صورت می باشد. و به همین خاطر است که چروک ها و اولین نشانه های پیری از این ناحیه شروع به نمایان شدن می کنند. اما مراقبت های صحیح و دقیق می تواند از این اتفاق جلوگیری کند. اولین گام مراقبت دور چشم نیز استفاده از کرم دور چشم می باشد. پوست من در این مقاله قصد دارد بهترین کرم دور چشم ایرانی و همچنین نکات مورد نیاز در خصوص انتخاب یک کرم دور چشم مناسب را به شما معرفی کند.

یک کرم دور چشم خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

چین و چروک، خطوط پنجه کلاغی، لک و حلقه های تیره اطراف چشم، پف زیر چشم، خستگی و … از جمله مشکلاتی می باشند که برای پوست دور چشم اتفاق می افتد. پس یک کرم دور چشم خوب باید از این مشکلات جلوگیری کند.
حاوی ترکیبات ضد چروک قوی چون کلاژن، رتنیول و … باشد. این ترکیبات از ایجاد چین و چروک و خطوط به خصوص خطوط پنجه کلاغی اطراف دور چشم جلوگیری می کند.
در کنار ترکیبات ضد چروک، روشن کننده نیز باشد. ترکیباتی چون آلفا آربوتین، ویتامین سی، رتینول و … می توانند به کاهش لکه های ناشی از افزایش سن و همچنین رفع حلقه های تیره اطراف چشم کمک بسیار زیادی نمایند.
وجود ترکیبات رطوبت رسان قوی چون آلوئه ورا، سرامید، هیالورونیک اسید و … رطوبت مورد نیاز پوست به خصوص پوست پلک را تامین می کند. از خشکی و دهیدراته شدن آن جلوگیری می کنند. خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشند. مانع از چروک و پیری زود رس پوست می شوند و به رفع خستگی و شاداب شدن پوست نیز کمک می کنند.
افزایش گردش خون در پوست پلک توسط ترکیباتی چون کافئین؛ در کنار تغذیه و تقویت پوست توسط ترکیبات، ویتامین ها و روغن های تغذیه کننده ای چون روغن هسته انگور، جوجوبا، جوانه گندم، آووکادو، ویتامین های گروه B و … نیز به رفع پف زیر چشم کمک می نماید.

چه کسانی باید از کرم دور چشم استفاده کنند؟

استفاده از کرم دور چشم ارتباط زیادی به سن افراد و یا جنسیت آن ها ندارد. بسیار از افراد تصور می کنند که از آغاز دهه ۳۰ باید از کرم های دور چشم استفاده کنند. اما لازم است بدانید که استفاده از این محصولات در سنین پایین تر حتی آغاز دهه ۲۰ می تواند به شاداب و باطراوت ماندن پوست و حفظ جوانی و زیبایی پوست شما کمک نماید. علاوه بر این، پوست آقایان نیز مانند بانوان نیاز به مراقبت دارد و باید از محصولات مراقبتی جهت جفظ سلامت و زیبایی پوست خود استفاده نمایند.

معرفی بهترین کرم دور چشم

چگونه کرم دور چشم بزنیم ؟

در درجه اول باید کرم را روی پوست تمیز استفاده کنید. یعنی اگر از محصولات آرایشی استفاده نموده اید، یا این که مدت زمانی طولانی (چند ساعت) از تمیز کردن پوست تان گذشته است. لازم است ابتدا پوست را با پاک کننده و یا شوینده مناسب تمیز کنید.
کرم دور چشم فقط برای زیر چشم نمی باشد. این کرم را باید روی پوست پلک و حتی زیر ابروی خود نیز استفاده نمایید.
مقدار کمی از کرم را زیر چشم و مقداری نیز روی پلک قرار داده و به آرامی و با ملایمت، به صورت ضربه های آرام آن را ماساژ دهید تا جذب پوست گردد.
حداقل باید از محصولات مراقبت از پوست دو نوبت در طول شبانه روز استفاده کنید. توصیه می گردد یک بار از کرم دور چشم در صبح و یک بار در شب و قبل از خواب استفاده کنید.

معرفی بهترین کرم دور چشم ایرانی

ژل کرم دور چشم تگودر

ژل کرم دور چشم تگودر

 این ژل کرم حاوی ترکیبات روشن کننده بسیار قوی است که به رفع و کاهش کبودی و حلقه های تیره اطراف چشم کمک بسیار زیادی می نماید.

وجود ترکیبات رطوبت رسان در فرمولاسیون این کرم دور چشم، به آبرسانی کامل و عمیق پوست این ناحیه کمک می کند و باعث شاداب و سر زنده شدن پوست می گردد.

کرم دور چشم لایسل مدل اسمارت حجم 20ml

کرم دور چشم لایسل

کرم اسمارت لایسل پوست اطراف چشم را آبرسانی کرده و از خشکی و دهیدراته شدن آن جلوگیری می نماید.

این محصول پوست را شاداب و با طراوت کرده و با بهبود خاصیت ارتجاعی اطراف چشم مانع از شلی و افتادگی پوست می گردد.

کرم اسمارت لایسل به واسطه دارا بودن کافئین گردش خون در پوست اطراف چشم را افزایش داده و مانع از ایجاد پف اطراف چشم می گردد.

این کرم به رفع تیرگی و کبودی اطراف چشم کمک کرده و پوست این ناحیه را یکدست و شفاف می کند.

کرم دور چشم رزالیا مدل رز اکتیو 20ml

کرم دور چشم رزالیا

ژل کرم دور چشم رزالیا مناسب افرادی است که پوست اطراف چشمشان خشک و تیره است، این کرم به واسطه دارا بودن ترکیبات چربی مشابه پوست، باعث از بین رفتن گودی اطراف چشم می گردد.

ترکیبات آبرسان موجود در این محصول با رطوبت رسانی به پوست اطراف چشم مانع از خشکی آن می گردد و به افزایش طراوت و شادابی پوست کمک بسیار زیادی می کند.

معرفی بهترین کرم دور چشم

کرم دور چشم ژنوبایوتیک

این محصول یک دور چشم بسیار تخصصی می باشد که به رفع چروک های دور چشم به خصوص خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم کمک شایانی می کند.
کرم دور چشم ژنوبایوتیک افزایش دهنده سنتز کلاژن در پوست می باشد. تولید سلول های پوست را افزایش می دهد و باعث افزایش استحکام و قوام پوست می گردد. در فرمولاسوین این محصول از ویتامین سی و هیالورونیک اسید استفاده شده است. این ترکیبات به رفع حلقه های تیره اطراف چشم، آبرسانی، شادابی و کاهش پف این ناحیه کمک بسیار زیادی می نمایند.

کلام آخر …


تنها مراقبت های دقیق و اصولی است که می تواند به شما پوستی سالم، شاداب و جوان هدیه دهد. اما نکته مهم در خصوص این مراقبت ها، تداوم استفاده و تکمیل دوره درمانی می باشد. پس در استفاده از این محصولات صبور باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *