مراقبت از پوست

بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست

بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست

شاید برای شما هم پرسش پیش آمده باشد که بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست چه ویژگی هایی دارد؟ ترکیبات موثر این کرم ها چیست؟ برای چه نوع پوستی مناسب می باشند؟ و … ! در این مقاله قصد دارید علاوه بر پاسخ به این سوالات برخی از این محصولات نیز معرفی نماییم پس با ما همراه باشید.

ویژگی ها و ترکیبات کرم آبرسان و روشن کننده پوست چیست؟

همان طور که می دانید و بارها و بارها هم شنیده اید تفاوتی ندارد که نوع پوست شما چیست؟ پوست لازم است که روزانه و به خصوص بعد از استفاده از محصولات شوینده، آبرسانی گردد و نیاز است که شما یک آبرسان مناسب خریداری نمایید. اما گاهی ممکن است روی پوست لک باشد و یا این که پوست کدر باشد و یا حتی نخواهید از یک کرم روشن کننده به صورت جداگانه استفاده نمایید. در این مواقع استفاده از کرم های آبرسان و روشن کننده گزینه ای مناسب می باشند.

مهم ترین ویژگی این محصولات روشن کنندگی در کنار آبرسانی می باشد. که وجود برخی ترکیبات این دو مهم را محقق می سازد. در ادامه قصد داریم برخی از مهم ترین و رایج ترین ترکیبات آبرسان و ترکیبات روشن کننده را معرفی نماییم تا هنگام خرید بتوانید انتخابی صحیح داشته باشید.

بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست

ترکیبات رطوبت رسان

هیالورونیک اسید: یک درشت مولکول است که می تواند بیش از هزار برابر وزن خود آب جذب پوست نماید. این ترکیب آبرسان فوق العاده ای برای پوست می باشد.

آلوئه ورا: گیاهی با خواص فوق العاده! آلوئه هم آبرسان بسیار خوبی برای پوست می باشد و هم خاصیت ترمیم کننده و التیام بخشی دارد و پوست را تسکین می بخشد.

سرامید : نوعی چربی است که بیش از ۵۰ درصد بافت پوست را تشکیل می دهد. وجود این ترکیب در فرمولاسیون محصولات مراقبتی، قدرت رطوبت رسانی بی نظیری به آن ها می بخشد.

شی باتر : علاوه بر این که آبرسان پوست است، به حفظ رطوبت درون پوست نیز کمک می نماید و باعث نرمی و لطافت پوست می گردد.

ترکیبات روشن کننده

ویتامین سی: ترکیبی فوق العاده که هم سنتز ملانین را در پوست کاهش می دهد و هم به افزایش تولید کلاژن در پوست کمک می نماید. علاوه بر این دارای خواص آنتی اکسیدانی بی نظیری نیز می باشد.

شیرین بیان: یک ترکیب گیاهی که مانع از افزایش تولید رنگدانه های پوستی می گردد. به رفع لک و روشن و شفاف شدن رنگ پوست نیز کمک کرده و عوارضی نیز به دنبال ندارد.

رتینیل پالمیتات: ترکیبی مشتق شده از رتینول یا ویتامین A! این ترکیب علاوه بر این باعث رفع لک ها و روشن شدن پوست می گردد، یک ضد چروک بسیار قوی نیز می باشد.

آلفا آربوتین: ترکیبی به دست آمده از گیاه علف خرس که پای ثابت همه روشن کننده های گیاهی می باشد. این ترکیب سنتز ملانین را کاهش می دهد و روشن کننده و شفاف کننده رنگ پوست است.

معرفی بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست

کرم ویتامین سی کامان

بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست

همان طور که از نامش نیز پیداست آبرسان بوده و با تامین رطوبت مورد نیاز پوست، از خشکی و دهیدراته شدن پوست و ایجاد احساس کشیدگی در پوست جلوگیری می کند. این آبرسان بافتی سبک داشته و به سرعت جذب پوست می گردد.

آبرسان کامان به علت دارا بودن ویتامین سی روشن کننده و شفاف کننده پوست نیز می باشد. سنتز ملانین را در پوست کاهش می دهد و همچنین به افزایش تولید کلاژن در پوست نیز کمک می کند. این کرم دارای ماندگاری بسیار خوبی بوده و قادر است رطوبت پوست را تا ۷۲ ساعت تامین کند.

کرم روشن کننده راکوتن

بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست

این کرم هم روشن کننده پوست است و هم آبرسان آن و برای انواع پوست نیز مناسب است. این محصول حاوی ترکیباتی چون ویتامین سی، آلفا هیدروکسی اسید و رتینیل پالمیتات است که همگی ترکیبات روشن کننده و شفاف کننده پوست بوده و باعث رفع لک های پوستی می گردند.

از طرف دیگر کرم روشن کننده راکوتن حاوی شی باتر بوده که یک رطوبت رسان فوق العاده است و با تامین رطوبت مورد نیاز پوست از خشکی و دهیدراته شدن پوست جلوگیری می کند. این محصول رطوبت را درون پوست حفظ کرده و باعث نرمی و لطافت پوست می گردد.

کرم مرطوب کننده ویتامین C مدیلن

بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست

کرم مدیلن حاوی ویتامین سی می باشد و همان طور که گفته شد، ویتامین سی هم سنتز ملانین را در پوست کاهش می دهد و باعث روشن شدن پوست می گردد. و هم خاصیت ضد چروک داشته و مانع از پیری پوست می گردد.

این کرم همچنین حاوی سدیم هیالورونات نیز می باشد که یک آبرسان فوق العاده بوده و رطوبت مورد نیاز پوست را به طور کامل تامین می کند.

کرم مرطوب کننده ویتامین C مدیلن نرم کننده و لطافت بخش پوست است. این کرم خاصیت ضد التهابی داشته و حاوی آنتی اکسیدان هایی بسیار قوی است.

کرم ژل روشن کننده آنژسل

بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست

وجود ترکیبات روشن کننده گیاهی در فرمولاسیون این محصول، باعث شده که ضد لک قوی برای انواع پوست باشد که باعث بروز التهاب و حساسیت های پوستی نیز نگردد.

کرم ژل روشن کننده آنژسل حاوی ترکیبات رطوبت رسان نیز می باشد که پوست را آبرسانی کرده و از دهیدراته شدن آن جلوگیری می کند. این مصحول شاداب کننده و شفاف کننده پوست بوده و در فرمولاسیون آن از ترکیبات مضر و حساسیت زا نیز استفاده نشده است.

در مقاله بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست، سعی کردیم فاکتورهای مهم در انتخاب کرم آبرسان و روشن کننده را بیان کردیم. اما توصیه می شود در صورت داشتن لک های جدی، از کرم ضد لک به صورت جداگانه استفاده نمایید و یا این که به پزشک متخصص مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *