مراقبت از مو

بهترین پنکک برای پوست چرب وجوش دار

بهترین پنکک برای پوست چرب وجوش دار

پنکک ها از محبوب ترین محصولات آرایشی دارند که کاربردهای زیادی می توانند داشته باشند. اما این محصولات برای افرادی که پوست چرب یا جوش دار دارند می توانند بسیار مفید باشد. در این مقاله قصد داریم با پنکک آرایشی بیشتر آشنا شویم و  بهترین پنکک برای پوست چرب وجوش دار را معرفی کنیم.

پنکک چیست و چه کاربردی دارد؟

پنکک، محصولی آرایشی است که از پودر های معدنی، رنگدانه‌ ها و مواد جاذب چربی تشکیل شده است. این پودر فشرده، در طیف وسیعی از رنگ ‌ها و با درجه‌ های پوشانندگی مختلف موجود است و به شما امکان می‌ دهد تا متناسب با نیاز و سلیقه خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

کاربردهای پنکک

پوشانندگی نواقص: پنکک لک‌ ها، جوش ‌ها، جای زخم و سایر ناهمواری ‌های پوست را به طور کامل پوشش می‌ دهد و ظاهری یکدست و صاف به پوست شما می ‌بخشد.

تنظیم چربی پوست: پنکک ‌های مخصوص پوست چرب، با جذب چربی اضافی پوست، از برق افتادن و چرب شدن آن در طول روز جلوگیری می‌کنند.

ثابت کردن آرایش: پنکک، آرایش شما را تثبیت کرده و از محو شدن و پخش شدن آن در طول روز جلوگیری می‌کند.

ایجاد جلوه ‌ای مات: پنکک ‌های مات، با از بین بردن برق ناخواسته پوست، ظاهری طبیعی و زیبا به آن می ‌بخشند.

تنظیم رنگ پوست: پنکک را می‌ت وان به عنوان جایگزینی برای کرم پودر یا در کنار آن استفاده کرد و به کمک آن، رنگ پوست را یکدست و طبیعی نمود.

بهترین پنکک برای پوست چرب وجوش دار -

نکات خرید پنکک پوست چرب و جوش دار

همان طور که در بالا نیز گفته شد، پنکک برای افرادی که پوست چرب یا جوش دار، دارند. قابلیت های متنوعی دارد. بافت سبک این مصحول باعث می شود آن را روی پوست خود حس نکنید و باعث انسداد منافذ نیز نمی شود. اما در عین حال رنگ پوست را یکنواخت می کند. جای جوش و لک را می پوشاند و پوست را مات می کند.

هنگام خرید پنکک باید دقت داشته باشید محصولات سازگار با پوست های چرب را خریداری کنید. از خرید پنکک های مخصوص پوست خشک جلوگیری کنید.

ترجیحا محصولی را انتخاب کنید که مات کننده پوست باشد. ترشح چربی را در پوست کنترل کند و مانع از برق افتادن پوست شما گردد.

پوشانندگی نیز از نکات مهمی است که باید هنگام خرید به آن توجه داشته باشید. اگر پوست شما لک دارد و تمایل دارید که آن ها را بپوشانید، باید از پنکک های با کاور بسیار بالا استفاده نمایید.

بهترین پنکک برای پوست چرب وجوش دار

پنکک این لی

بهترین پنکک برای پوست چرب وجوش دار

یکی از محبوب ترین پنکک های ایرانی که پوشش و کاور فوق العاده ای روی پوست شما ایجاد می کند و رنگ پوست را یکنواخت می کند. این محصول برای انواع پوست قابل استفاده است و به علت این که یک مات کننده قوی بوده و فاقد چربی است، برای پوست های چرب و جوش دار نیز مناسب می باشد.

بافت پنکک این لی بسیار سبک است و دارای ماندگاری بسیار بالایی می باشد. رنگ بندی آن متنوع و بسیار زیبا بوده و جلوه ای مات و طبیعی روی پوست دارد. این محصول برای استفاده روزانه انتخاب بسیار مناسبی می باشد.

 

پنکیک چرب نوت

این محصول به طور اختصاصی برای پوست های چرب و مستعد جوش و مختلط فرموله شده است. در آن از روغن سدر استفاده شده است که از تجمع چربی روی پوست جلوگیری می کند و به حفظ رطوبت درون پوست کمک بسیار زیادی می کند.

پنکک چرب نوت مات کننده پوست می باشد. این محصول پوشش و کاور بسیار خوبی دارد و  دارای ۶ رنگ زیبا می باشد. در فرمولاسیون آن از ترکیبات مضر و حساسیت زا مانند پارابن استفاده نشده است و باعث آسیب به پوست و یا بروز حساسیت نمی گردد. علاوه بر این دارای ماندگاری بسیار بالایی نیز می باشد.

 

پنکیک شون مدل پریشس

پنکک شون نیز محصولی بی نظیر است که مات کننده پوست می باشد و علاوه بر این که پوست های چرب می توانند از آن استفاده کنند، برای انواع پوست نیز قابل استفاده می باشد. بافت این پنکک سبک است و به راحتی روی پوست پخش می گردد.

پنکک شون سرشار از ترکیبات انتی اکسیدانی می باشد که از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند. این پنکک دارای ۵ رنگ زیبا بوده که همگی دارای پوشانندگی بسیار خوبی می باشند. همچنین لازم به ذکر است که بسته بندی این پنکک نیز بسیار متسحکم و زیبا می باشد.

 

پنکیک چرب کالیستا

این پنکک ایرانی نیز به طور  اختصاصی برای پوست های چرب و مختلط فرموله شده است و مانند پنکک نوت حاوی روغن درخت سدر بوده که ترشح چربی را در پوست کنترل می کند و مانع از چرب شدن بیش از حد پوست می گردد. علاوه بر این رطوبت رسان به پوست نیز می باشد.

پنکیک چرب کالیستا دارای ۴ رنگ زیبا می باشد که پوشش و کاور بسیار خوبی روی پوست ایجاد می کنند. این محصول مات کننده پوست است و ماندگاری بسیار بالایی دارد. علاوه بر این از آن می توانید به دو شکل استفاده کنید.

 

پنکک دو کاره مپ بوته

یکی از ویژگی های بارز این محصول، دو کاربرده بودن آن است. در صورت استفاده از پد خشک می توانید از آن به فرم پنکک و با مرطوب کردن پد می توانید از آن به شکل کرم پودر استفاده نمایید. این محصول برای انواع پوست مناسب می باشد و افرادی که پوست چرب دارند نیز می توانند از آن استفاده کنند.

بافت پنکک دو کاره مپ بسیار سبک است. این محصول فاقد چربی بوده و جلوه ای مات روی پوست ایجاد می کند. علاوه بر این دارای ماندگاری بسیار بالایی نیز می باشد و قدرت پوشانندگی بسیار خوبی دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *