سبک زندگی, مراقبت از پوست

بهترین مام زیر بغل زنانه کدام است؟

بهترین مام زیر بغل زنانه کدام است؟

تعریق و بوی ناخوشایند آن جزو مشکلاتی می باشند که می توانند باعث شوند تابستانی نامطلوب داشته باشیم. اما راه حل این مشکل استفاده از محصولات ضد تعریق می باشد و  در این بین استفاده از مام ها و دئودرانت ها، در صدر قرار دارد. در این مقاله با بهترین مام زیر بغل زنانه بیشتر آشنا خواهیم شد.

بهترین مام ضد عرق زنانه

مام ها در واقع محصولاتی هستند که با عملکرد بسیار قوی که دارند، به طور موقت غدد تعریق را مسدود می‌ کنند و از ترشح عرق جلوگیری می ‌کنند. این محصولات به طور معمول حاوی نمک‌ های آلومینیوم هستندکه لایه ‌ای ضخیم‌ و محکم‌ بر روی پوست ایجاد می‌کنند و مانع از خروج عرق می ‌شوند.

این محصولات با جلوگیری از ترشح عرق، از ایجاد بوی نامطبوع آن نیز جلوگیری می‌کنند. همچنین با مسدود کردن غدد تعریق، از خیس شدن و نم‌دار شدن پوست در نواحی زیر بغل جلوگیری می‌کنند و مانع از ایجاد احساس چسبندگی می گردند. علاوه بر این با جلوگیری از تعریق و بوی بد آن، حس طراوت و شادابی را به شما هدیه می ‌دهند.

بهترین مام صابونی زنانه

بهترین مام زیر بغل زنانه کدام است؟

مام صابونی نیز نوعی محصول ضد تعریق است که به صورت قالب ‌های جامد عرضه می ‌شود. این محصول با دارا بودن ترکیبات آنتی باکتریالی، به از بین بردن باکتری ‌های مولد بوی بد عرق کمک می‌کند و در عین حال، با ایجاد لایه ‌ای نازک بر روی پوست، از تعریق بیش از حد جلوگیری می‌کند. مام صابونی به دلیل بافت صابونی که دارد، به طور کامل روی پوست پخش می ‌شود و حس طراوت و خنکی را به ارمغان می ‌آورد.

استیک صابونی با از بین بردن باکتری‌ های مولد بوی بد عرق و ایجاد لایه ‌ای نازک بر روی پوست، از ایجاد بوی نامطبوع آن جلوگیری می‌کند. علاوه بر این با تنظیم میزان تعریق، از خیس شدن و نم‌ دار شدن پوست در نواحی زیر بغل جلوگیری می‌ کند.همچنین با رایحه‌ های دل ‌انگیز و ماندگاری که دارد، حس تازگی و شادابی را به شما هدیه می ‌دهد.

معرفی بهترین مام زیر بغل زنانه

مام زنانه کرمی کامان مدل Deo Lady

بهترین مام زیر بغل زنانه کدام است؟

این استیک ضد تعریق زنانه فاقد پارابن، الکل و سایر ترکیبات مضر و حساسیت زا می باشد و به همین خاطر برای انواع پوست قابل استفاده می باشد. این محصول از تعریق بدن جلوگیری کرده و مانع از خیسی و احساس چسبندگی روی پوست می گردد.

مام زنانه کرمی کامان دارای رایحه ای شیرین و آبنباتی است که به خوشبو شدن پوست بدن کمک بسیار زیادی می کند. این محصول باعث ایجاد لک روی لباس نمی گردد و از آن می توانید در تمامی فصول سال استفاده کنید. علاوه بر این حاوی ترکیبات آنتی باکتریالی چون روغن درخت چای است که از ایجاد بوی نامطبوع روی پوست بدن جلوگیری می کند.

 

 

مام صابونی original داو

بهترین مام زیر بغل زنانه کدام است؟

یکی از بهترین محصولاتی که می توانید برای کنترل روزانه تعریق بدن خود انتخاب نمایید. این مام یک ضد تعریق قوی با ماندگاری بسیار بالا است و به شما کمک می کند که مدت زمانی طولانی احساس خیسی و چسبندگی را روی پوست خود احساس نکنید.

مام صابونی اورجینال داو از بوی نامطبوع بدن نیز جلوگیری می کند. این محصول فاقد الکل و مواد آسیب رسان بوده و باعث بروز التهاب و حساسیت نمی گردد. همچنین برای انواع پوست نیز مناسب می باشد. در فرمولاسیون آن از ترکیبات رطوبت رسان استفاده شده است که مانع از خشکی پوست می گردند.

 

مام رول ضد تعریق زنانه رودیر Spring floral

بهترین مام زیر بغل زنانه کدام است؟

این مام رول از تعریق بدن به مدت زمان طولانی جلوگیری کرده و مانع از خیسی پوست و لباس می گردد. علاوه بر این حاوی ترکیبات آنتی باکتریالی بوده که از فعالیت باکتری های تجزیه کننده جلوگیری کرده و مانع از ایجاد بوی نامطبوع می گردد.

مام رول ضد تعریق زنانه رودیر Spring floral رایحه ای ملایم و خنثی دارد که به خوشبو شدن پوست بدن کمک بسیار زیادی می کند و برای تمامی فصول سال نیز قابل استفاده می باشد. لازم به ذکر است که در فرمولاسیون این محصول از ترکیبات مضر و الکل استفاده نشده است و برای انواع پوست نیز قابل استفاده می باشد.

 

مام زنانه شون مدل پرنسس پینک

بهترین مام زیر بغل زنانه کدام است؟

محصولی بی نظیر با رایحه دل انگیز میوه های تابستانی، وانیل، سدر و مشک که به خوشبو شدن پوست بدن کمک بسیار زیادی می کند. علاوه بر این به علت عدم ایجاد محیط مناسب برای فعالیت باکتری های تجزیه کننده، از ایجاد بوی نامبوع نیز جلوگیری می کند.

مام زنانه شون مدل پرنسس پینک از تعریق بدن به مدت ۲۴ ساعت جلوگیری می کند و مانع از خیس شدن پوست و یا ایجاد لک روی لباس می گردد. این محصول همچنین فاقد الکل، پارابن و ترکیبات مضر بوده و برای انواع پوست نیز قابل استفاده است.

 

رول ضد تعریق نارنجی زاناکس مدل Modern

بهترین مام زیر بغل زنانه کدام است؟

این محصول نیز با جلوگیری از فعالیت غدد ترشح کننده عرق، از تعریق پوست جلوگیری می کند و مانع از خیسی پوست و ایجاد احساس چسبندگی روی پوست می گردد. علاوه بر این از ایجاد بوی نامطبوع روی پوست بدن نیز جلوگیری می کند.

رول ضد تعریق نارنجی زاناکس مدل Modern دارای ماندگاری بسیار بالای ۲۴ ساعته می باشد. در فرمولاسیون آن از گلیسیرین استفاده شده است که به تامین رطوبت پوست و نرمی آن کمک می نماید. همچنین این مام دارای رایحه ای ترش و تند بوده و به خوشبو شدن پوست کمک می کند.

 

سخن پایانی...

توجه به یک نکته ضروری است که خوشبو ماندن، تنها به استفاده از محصولات ضد تعریق نمی باشد. شما خوشبوترین و بهترین مام زیر بغل زنانه را که استفاده نمایید، اما از توجه به بهداشت شخصی خود، غافل بمانید، تاثیری در خوشبو ماندن و خوشبو شدن پوست نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *