مراقبت از پوست

بهترین مارک ضد افتاب از نظر پزشکان کدام است؟

بهترین مارک ضد افتاب از نظر پزشکان کدام است؟

همان طور که می دانید استفاده از ضد آفتاب یکی از نیازهای مهم و اساسی پوست می باشد که هرگز نباید آن را فراموش کرد. اما انتخاب ضد آفتاب مناسب از بین این همه برند و مارک کار بسیار سختی به نظر می رسد. در این مقاله قصد داریم بهترین مارک ضد افتاب از نظر پزشکان را بررسی کنیم و شما را با ضد آفتاب های مناسب فصل تابستان و بهار بیشتر آشنا سازیم. پس با ما همراه باشید.

چرا باید از ضد آفتاب استفاده کنیم؟

استفاده از ضدآفتاب یکی از مهمترین مراقبت ‌هایی است که می‌ توانید برای حفاظت از پوست خود انجام دهید. این محصولات حاوی ترکیباتی هستند که از اشعه‌های مضر ماوراء بنفش (UV) محافظت می‌کنند. این اشعه‌ ها باعث آسیب‌ های جدی به پوست می‌شوند از جمله سوختگی، پیری زود رس، ایجاد لک ‌های پوستی، افزایش خطوط و چین و چروک ‌ها، و حتی افزایش خطر ابتلا به سرطان پوست می‌ شوند.

به دلیل فراوانی آسیب‌ های ناشی از تابش پرتوهای UV نور خورشید، استفاده از ضد آفتاب ضروری است. به ویژه در صورتی که به مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار دارید. این محافظت نه تنها در برابر سوختگی ‌های ناشی از نور خورشید موثر است، بلکه از آسیب‌ های جدی طولانی ‌مدت همچون سرطان پوست نیز محافظت می‌کند.

علاوه بر این، استفاده از ضد آفتاب می‌تواند به جلوگیری از پیری زودرس و افزایش طول عمر سلول‌ های پوستی کمک کند. ضد آفتاب همچنین می‌تواند به افزایش سلامت پوست و حفظ رطوبت آن کمک کند، که این نکات در حفظ جوانی و شادابی پوست تأثیرگذار هستند. استفاده منظم از ضدآفتاب به عنوان یک قسمت اساسی از روتین مراقبت از پوست، کمک می‌کند تا پوست شما در برابر آسیب‌های ناشی از نور خورشید محافظت شده و سلامت و جوانی آن حفظ شود.

بهترین مارک ضد افتاب از نظر پزشکان کدام است؟

از ضد آفتاب چگونه باید استفاده شود؟

بسیاری از افراد روش استفاده صحیح از ضد آفتاب را نمی دانند و به هیمن خاطر ضد آفتاب روی پوست آن ها تاثیر نخواهد داشت. در ادامه چند نکته مهم در خصوص استفاده از ضد آفتاب را بیان خواهیم کرد:

نکته اول: ضد آفتاب را باید ۲۰ تا ۳۰ دقیقه قبل از قرار گیری در معرض نور خورشید استفاده کنید تا بتواند اثر گذاری لازم را داشته باشد.

نکته دوم: در هر بار استفاده از ضد آفتاب لازم است که ۲ تا ۲.۵ بند انگشت از ضد آفتاب را روی پوست صورت، زیر چانه و گردن قرار دهید و ماساژ دهید تا جذب پوست گردد.

نکته سوم: اگر از ضد آفتاب رنگی استفاده می کنید. ابتدا از یک ضد آفتاب بی رنگ استفاده شود و بعد از ضد آفتاب رنگی! تا میزان لازم از ضد آفتاب روی پوست قرار گیرد.

نکته چهارم: استفاده از بی بی کرم ها، کرم پودر های حاوی SPF، کرم روز حاوی SPF و … می تواند مکمل استفاده از ضد آفتاب باشد، اما نمی تواند جایگزین ضد آفتاب گردد.

نکته پنجم: استفاده از ضد آفتاب را باید هر ۲ تا ۴ ساعت یک بار تمدید کنید تا اثر گذاری لازم را داشته باشد. استفاده از ضد آفتاب های استیکی، بهترین گزینه برای تمدید می باشد.

بهترین مارک ضد افتاب از نظر پزشکان

ضد آفتاب فیوژن واتر ژنوبایوتیک

بهترین مارک ضد افتاب از نظر پزشکان کدام است؟

این ضد آفتاب فرمولاسیونی بر پایه آب دارد و به همین خاطر هم بافت سبکی داشته و هم به سرعت جذب پوست می گردد. البته دارای محافظت بسیار بالایی از پوست در برابر نور خورشید می باشد.

ضد آفتاب فیوژن واتر ژنوبایوتیک را می توانید قبل از ورزش و پیاده روی استفاده نمایید زیرا این ضد آفتاب ماندگاری بسیار بالایی دارد و در برابر آب و تعریق نیز مقاوم است. علاوه بر این به علت دارا بودن ترکیبات رطوبت رسان، از خشکی پوست در اثر نور خورشید نیز جلوگیری می کند.

 

ضد آفتاب بی رنگ ژیناژن مناسب پوست خشک

بهترین مارک ضد افتاب از نظر پزشکان کدام است؟

 

این ضد آفتاب هم فرمولاسیونی بر پایه آب دارد که نتیجه آن بافت بسیار سبکی است که بعد از استفاده باعث ایجاد احساس چربی و سنگینی روی پوست نمی شود. اما ویژگی بارز دیگر این محصول، قابلیت استفاده دور چشم می باشد.

ضد آفتاب بی رنگ ژیناژن جزو محصولات با قدرت حفاظتی بسیار بالا است. این ضد آفتاب به علت دارا  بودن فیلترهای فیزیکی و شیمایی ضد آفتاب در فرمولاسیون خود محافظتی فوق العاده دارد. علاوه بر این بدون رنگ است و باعث ایجاد سفیدک روی پوست نمی شود. همچنین فرمولاسیونی فاقد پارابن، الکل و سایر ترکیبات مضر دارد.

 

کرم ضد آفتاب انواع پوست ژوت

بهترین مارک ضد افتاب از نظر پزشکان کدام است؟

ضد آفتابی که کمتر مورد توجه قرار گرفته است اما جزو ایمن ترین مارک های ضد آفتاب محسوب می گردد که البته قیمت بسیار مقرون به صرفه ای نیز دارد. این ضد آفتاب حاوی فیلترهای فیزیکی و شیمایی ضد آفتاب است و به همین خاطر محافظت بسیار کاملی دارد.

کرم ضد آفتاب انواع پوست ژوت بدون رنگ است و باعث ایجاد سفیدک روی پوست نمی گردد. این محصول همچنین حاوی عصاره آلوئه ورا بوده که رطوبت رسان و تسکین دهنده پوست می باشد. در فرمولاسیون این ضد آفتاب از ترکیبات مضر استفاده نشده است و برای انواع پوست مناسب است.

 

 ضد آفتاب ایزدین پرو مدل فیوژن واتر

بهترین مارک ضد افتاب از نظر پزشکان کدام است؟

 

این ضد آفتاب نسخه ایرانی ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین می باشد با همان فرمولاسیون و همان محافظت بسیار کامل! ضد آفتاب ایزدین پرو فرمولاسیونی بر پایه آب دارد و به همین خاطر بافت بسیار سبکی دارد که باعث ایجاد احساس سنگینی روی پوست نمی شود.

ضد آفتاب ایزدین پرو برای انواع پوست قابل استفاده است. این محصول از پوست شما در برابر پرتوهای UVA و UVB محافظت می کند و مانع از پیری زودرس پوست می گردد. همچنین حاوی ترکیبات رطوبت رسان است که از خشکی پوست جلوگیری می کنند.

 

ضد آفتاب درماتیپیک

بهترین مارک ضد افتاب از نظر پزشکان کدام است؟

 

یک ضد آفتاب ایرانی با فرمولاسیونی بسیار پیشرفته که از جدید ترین فیلترهای ضد آفتاب جهت محافظت از پوست استفاده می کند و به همین خاطر محافظت فوق العاده ای از پوست در برابر نور خورشید دارد.

ضد آفتاب درماتیپیک با این که به فرم کرم می باشد اما بافت بسیار سبکی دارد و از پوست در برابر پرتوهای مضر نور خورشید محافضت فوق العاده کاملی دارد. این محصول به طور اختصاصی برای پوست های چرب فرموله شده است و از ترشح چربی در پوست جلوگیری می کند.

 

سخن پایانی ...

ضد آفتاب یکی از نیازهای ضروری پوست می باشد که باید به طور دائم استفاده شود. پس نباید محصولی خریداری کنید که به علت قیمت بالا نتوانید از آن استفاده کنید یا نتوانید به میزان مورد نیاز از آن استفاده کنید. خرید محصولات مقرون به صرفه مانند مارک های ضد آفتاب گفته شده که محافظت بسیار کاملی دارند قطعا مناسب تر از خرید ضد آفتاب های با قیمت بالا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *