آرایشی

بهترین مارک ریمل با قیمت مناسب

بهترین مارک ریمل با قیمت مناسب

ریمل یکی از محبوب ترین محصولات آرایشی است که نبود آن در میکاپ به وضوح حس می شود. ریمل می تواند مژه های شما را پرپشت تر و چشمان شما را جذاب تر و فریبنده تر کند و به همین خاطر در میان بانوان بسیار محبوب می باشد. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم بهترین مارک ریمل با قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم و با نکات مهم استفاده از ریمل شما را بیشتر آشنا سازیم. پس با ما همراه باشید.

 ریمل یکی از ضروریات زیبایی است که در کیف آرایشی خانوم ‌ها پیدا می ‌شود. این محصول جادویی، بافت و رنگ مژه‌ها را به طور قابل توجهی تغییر می‌دهد و به چشمان شما جلوه‌ای دلربا و جذاب می‌بخشد.

اولین وظیفه‌ی ریمل، افزایش حجم مژه ‌هاست. با استفاده از برسی که در داخل مخرن ریمل قرار دارد، مژه ‌ها را به طور متناسب پوشانده و حجم بیشتری به آن‌ها بخشیده، چشمان شما را زیباتر و جذاب تر می کند.

همچنین، ریمل قادر است طول مژه‌ها را افزایش دهد. با استفاده از فرمولاسیون ‌های خاص و برس ‌های طراحی شده دقیق، ریمل به مژه ‌ها طولانی‌ترین و دلربا‌ترین حالت ممکن را می‌بخشد و چشمان شما را به نحوی شگفت‌ انگیز خاص و جذاب می‌نمایاند.

به علاوه، ریمل می‌تواند حالت مژه‌ها را بهبود ببخشد. همچنین ریمل می‌تواند رنگ و تیرگی مژه‌ها را تقویت کند و آن‌ها را به رنگی جذاب و شفاف درآورد. با انتخاب رنگ مناسب برای ریمل، مژه‌های شما به وضوح بیشتری نمایان می‌شوند.

نکات مهم استفاده از ریمل

بهترین مارک ریمل با قیمت مناسب

بهترین راه برای بهبود زیبایی چشمان، استفاده صحیح از ریمل است. اما بسیاری از افراد روش و نکات درست استفاده از ریمل را نمی دانند و به همین خاطر لازم دانستیم که در ادامه نکات مهم استفاده از ریمل را با یکدیگر مرور کنیم

انتخاب ریمل با فرمولاسیون مناسب و برس با کیفیت امری حیاتی است. ریمل با فرمولاسیون مرطوب‌کننده و برس مناسب، مژه‌ها را نه تنها زیبا می‌کند، بلکه از آسیب دیدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

برای حجم و طول بیشتر، چندین لایه ریمل استفاده کنید. اما حواستان باشد که این لایه ها باید پشت سر هم باشند. یعنی لایه بعدی را قبل از خشک شدن لایه قبلی استفاده کنید تا از به هم چسبیدن مژه ها جلوگیری کنید.

برای دستیابی به نتایج مختلف، می ‌توانید از برس های مختلف استفاده کنید. برس های بزرگتر برای حجم بیشتر و برس های کوچکتر برای جدایی مژه‌ها و حاشیه‌ی چشم مناسب‌ هستند.

برای استفاده از ریمل به صورت صحیح، ابتدا برس را در زاویه‌ی مناسب قرار دهید و سپس با حرکات نرم و یکنواخت از ریشه تا نوک مژه‌ها را پوشانده و به سمت بالا حرکت دهید.

عدم اشتباه در اعمال ریمل به پلک‌ها: برای جلوگیری از ایجاد لک روی پلک ها، حواستان باشد که برس را به طور صاف و به طور یکنواخت روی پلک حرکت دهید و از حرکات پیشروی و عقب‌روی خودداری کنید.

اگر دوست دارید که حالت مژه های شما، بهتر باشد. می توانید قبل از استفاده از ریمل، از فرمژه استفاده نمایید تا حالت مژه ها بهتر شود. همچنین لازم است که ریمل را در آخرین مرحله آرایش چشم استفاده کنید. پس ابتدا از سایه چشم و خط چشم استفاده کرده و در نهایت ریمل بزنید.

بهترین مارک ریمل با قیمت مناسب

ریمل صورتی کالیستا

 

یک ریمل ایرانی با برسی فوق العاده که باعث حجم دهی به مژه ها می گردد و می تواند مژه های شما را چندین برابر کند. این ریمل رنگ مشکی فوق العاده ای دارد که جلوه ای بی نظیر را به چشمان شما می بخشد.

ریمل صورتی کالیستا دارای اپیلکاتوری فوق العاده است که از به هم چسبیدن مژه ها جلوگیری می کند و نقش موثری نیز در حالت دهی به مژه ها دارد. این محصول ماندگاری بسیار خوبی دارد و باعث سیاهی زیر چشم نمی گردد. علاوه بر این حاوی ویتامین E بوده و سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدانی است.

ریمل بلند کننده این لی

اگر مژه های شما کوتاه می باشند و به دنبال محصولی هستید که طول مژه ها را افزایش دهد، این ریمل بهترین انتخاب ممکن است. طراحی برس این محصول فوق العاده بوده و در کنار فرمولاسیون خاصی که دارد باعث بلند تر دیده شدن مژه ها می گردد.

ریمل بلند کننده این لی دارای رنگ مشکی فوق العاده ای است که جلوه ای خاص را به چشمان شما می بخشد. این محصول فرمولاسیونی ضد حساسیت دارد که برای انواع چشم قابل استفاده می باشد.علاوه بر این تقویت کننده مژه ها نیز می باشد و از ریزش آن ها نیز جلوگیری می کند.

ریمل چهار کاره نوت مدل Real Look

بسیاری از افراد تمایل دارند که یک محصول چندین کار را انجام دهد. به همین خاطر این ریمل، مختص این افراد می باشد. محصولی که پرپشت کننده فوق العاده مژه ها بوده و به آن ها حجم می دهد و دارای ماندگاری بسیار خوبی نیز می باشد.

ریمل چهار کاره نوت از به هم چسبیدن مژه ها جلوگیری می کند. آن ها را حالت می دهد و باعث بلند تر دیده شدن مژه ها نیز می شود. این محصول فرمولاسیونی ضد حساسیت دارد و برای انواع چشم مناسب است، اما انتخاب افراد حرفه ای می باشد.

ریمل حجم دهنده الیزاموتیک

با خرید این محصول، شما یک ریمل می خرید اما دو تا دریافت می کنید. که البته مکمل یکدیگر می باشند. این ۲ ریمل حجم دهنده و پرپشت کننده تارهای مژه بوده و جلوه ای فوق العاده خاص را به چشمان شما  هدیه می دهند.

ریمل حجم دهنده الیزا موتیک حاوی کراتین هیدرولیز شده است که به ترمیم تارهای مژه کمک بسیار زیادی می کند. این ریمل ها دارای اپلیکاتور حرفه ای بوده که از به هم چسبیدن تارهای مژه جلوگیری می کنند و البته دارای ماندگاری بسیار خوبی نیز می باشند.

ریمل نارنجی اسکاندال آیز ریمل لاندن

ریمل نارنجی اسکاندال آیز ریمل لاندن

این ریمل جذاب دارای اپلیکاتوری فوق العاده بوده که حجم مژه ها را چندین برابر می کند و جلوه ای بی نهایت خاص را به چشما شما می بخشند. علاوه بر این بلند کننده تارهای مژه نیز می باشد و اگر مژه های شما کوتاه هستند، این محصول انتخاب مناسبی به نظر می رسد.

ریمل نارنجی اسکاندال آیز ریمل لاندن دارای ماندگاری بسیار بالایی می باشد و باعث سیاهی اطراف چشم نمی شود. این محصول رنگ مشکی فوق العاده ای داشته که باعث فریبنده تر شدن چشمان شما می گردد.

سخن پایانی

 

امروزه شرکت ها و برندهای مختلفی ریمل تولید می کنند و برخی از آن ها بسیار معروف می باشند به طوری که محصولات کپی و تقلبی از آن ها بسیار فراگیر می باشد. با خرید هر یک از این محصولات می توانید آسیب های جدی به چشم و مژه خود وارد سازید. به همین خاطر در این مقاله بهترین مارک ریمل با قیمت مناسب را معرفی نمودیم تا جایگزین ایمن تر و البته کاربردی تری برای محصولات تقلبی باشند.

1 دیدگاه در “بهترین مارک ریمل با قیمت مناسب

  1. ساحل جان گفت:

    خیلی خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *