آرایشی

بهترین ریمل خارجی کدام است؟

بهترین ریمل خارجی کدام است؟

همان طور که می دانید ریمل یکی از محبوب ترین و البته کابردری ترین محصولات در میکاپ می باشد. امروزه ریمل های مختلفی تولید می شود که کاربردهای متنوعی دارند. علاوه بر این شرکت های زیادی نیز ریمل تولید می کنند و این کار انتخاب را برای مصرف کننده مشکل می سازد. در این مقاله قصد داریم با مارک های ریمل خارجی بیشتر آشنا شویم و ببینم بهترین ریمل خارجی کدام است؟ با ما همراه باشید.

بهترین ریمل، چه ریملی است؟

ریمل ها را می توان در گروه های متفاوتی جای داد و البته بهترین ریمل در هر گروه نیز متفاوت خواهد بود. اما بیایید ببینیم برای خرید بهترین ریمل خارجی، چه ویژگی های باید مد نظر داشته باشیم.

حجم دهنده باشد

ریمل‌های حجم‌دهنده معمولاً حاوی موادی هستند که به مژه‌ها حجم اضافی می‌دهند، آن‌ها را از ریشه تا انتها ضخیم ‌تر و پرپشت تر نشا. که در نتیجه آن چشمان شما بزرگ تر دیده می شند. . این مواد می‌توانند شامل الیاف نیرو دهنده، پلیمرها، و افزودنی‌های دیگر باشند که به مژه‌ها ساختار و حجم بیشتری می‌دهند.

مهمترین هدف از استفاده از ریمل حجم‌دهنده، به نظر آوردن چشمان بزرگ‌تر و جلب توجه به مژه‌هاست. این خصوصیت مخصوصاً برای افرادی که مژه‌های کمتر یا نازک دارند، جذاب است.

بلند کننده باشد

این نوع ریمل ها معمولا طول مژه ها را بلند تر از آن چه می باشد نشان می دهد.. ریمل‌های بلندکننده به عنوان محصولاتی طراحی شده‌اند که با افزایش طول مژه‌ها، چشمان را بزرگ‌تر و جلب‌کننده‌تر نشان دهند..

استفاده از ریمل بلندکننده معمولاً مورد توجه افرادی قرار می‌گیرد که می‌خواهند چشمانشان بیشتر جلب توجه شود یا ممکن است مژه‌های کوتاه‌تری داشته باشند و می‌خواهند آن‌ها را بلند تر نشان دهند.

بهترین ریمل خارجی کدام است؟
ماندگاری بالایی داشته باشد

ماندگاری ریمل یکی از فاکتور های مهم در انتخاب و خرید ریمل می باشد. ماندگاری صرفا شامل مدت زمان طولانی ماندن ریمل روی چشم نمی شود و باید شامل فاکتورهای زیر باشد:

مقاومت در برابر آب و رطوبت:ریمل مقاوم در برابر آب و رطوبت باشد تا در مواقعی که با آب یا رطوبت در تماس می‌آید، پایدار بماند.

مقاومت در برابر گرد و غبار: ریمل با ماندگاری بالا باید در مقابل گرد و غبار نیز مقاومت داشته باشد و رنگ و حجم مژه‌ها را به مدت طولانی حفظ کند.

ماندگاری در طول زمان: ریمل باید تا مدت زمان طولانی پس از اعمال، رنگ و حجم مژه‌ها را حفظ کند و از ایجاد گلوله‌ها یا لکه‌های ناخواسته جلوگیری کند.

رنگدهی خوبی داشته باشد

ریمل باید بتواند مژه ها را به طور کامل مشکی کند. برخی از افراد مژه های بور دارند و تمایل دارند که رنگ مژه های آن ها مشکی باشد. به همین خاطر از ریمل استفاده می کنند. پس یک ریمل خوب، باید مژه ها را کاملا مشکی کند.

رنگ باید به طور یکنواخت روی مژه ها پخش شود و ظاهر یکدست و زیبایی روی مژه ها ایجاد کند.

باعث به هم چسبیدن مژه ها نشود

یکی از ویژگی های ریمل خوب، جلوگیری از به هم چسبیدن مژه ها می باشد. برای این کار مواد ریمل باید سیال باشد و همچنین اپلیکاتور ریمل باید به صورت حرفه ای طراحی شده باشد تا از به هم چسبیدن مژه ها و تجمع مواد روی مژه ها جلوگیری شود. این کار باعث می شود که مژه ها طبیعی تر به نظر برسند.

ترجیحا رطوبت رسان باشد.

وجود ترکیبات رطوبت رسان و تغذیه کننده در فرمولاسیون ریمل ها می تواند به تامین رطوبت مورد نیاز مژه و افزایش حالت پذیری آن کمک نماید. علاوه بر این ترکیبات تغذیه کننده نقش موثری در جلوگیری از ریزش مژه ها دارند.

معرفی بهترین مارک ریمل خارجی

بهترین ریمل خارجی کدام است؟

ریمل حجم دهنده اترنیتی مدل اینفینیتی

یکی از بهترین مارک ریمل خارجی این ریمل برند رویال اترنیتی می باشد که حجم دهنده و پرپشت کننده فوق العاده ای برای مژه می باشد. این محصول دارای رنگ مشکی فوق العاده ای بوده که جلوه ای بی نظیر را به چشمان شما می بخشد.

علاوه بر این ریمل حجم دهنده رویال اترنیتی حاوی ویتامین E نیز می باشد که تغذیه کننده و رطوبت رسان به مژه است. این ریمل آلمانی از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار بوده و به واسطه اپلیکاتور حرفه ای که دارد از به هم چسبیدن تارهای مژه جلوگیری می کند.

بهترین ریمل خارجی کدام است؟

ریمل حجم دهنده بیو مدل Volume now

این ریمل آلمانی نیز جزو بهترین ریمل های خارجی است که پرپشت کننده و حجم دهنده به ژه ها می باشد. علاوه بر این دارای خاصیت حالت دهندگی نیز بوده و به چشمان شما جلوه ای بی نهایت زیبا را هدیه می دهد.

رنگ ریمل حجم دهنده بیو، کاملا مشکی است و رنگدانه های غلیظ آن باعث شده اند که فریبندگی چشمان شما بعد از استفاده از آن افزایش یابد. این ریمل ماندگاری بسیار خوبی دارد و فرمولاسیون سبک و ضد حساسیت داشته که باعث التهاب و قرمزی و سوزش چشم نمی گردد. ریمل بیو برای انواع چشم قابل استفاده است.

بهترین ریمل خارجی کدام است؟

ریمل صورتی اسنس مدل آی لاو اکستریم کریزی

این ریمل برند اسنس را همگی می شناسیم و همان طور که می دانید اسنس محبوب ترین و بهترین برند ریمل خارجی است. این ریمل جذاب افزایش دهنده حجم مژه ها بوده و باعث می گردد که مژه هایی پرپشت تر و زیباتر داشته باشید.

ریمل اسنس صورتی دارای رنگدانه های غلیظ بوده و به همین خاطر مژه ها را کاملا مشکی می کند. اپلیکاتور این ریمل بسیار تخصصی است و از به هم چسبیدن مژه ها جلوگیری می کند. این محصول برای انواع چشم قابل استفاده است.

بهترین ریمل خارجی کدام است؟

ریمل حجم دهنده دوسه

دوسه از محبوب ترین برند های تولید کننده ریمل و محصولات آرایشی می باشد. و البته ریمل این برند، محصولی فوق  العاده که حجم دهی آن با سایر ریمل ها قابل مقایسه نیست. اپلیکاتور حرفه ای این ریمل آمریکایی دارای صد ها خرده مژه است که مواد ریمل را به طور یکنواخت پخش می کنند و ظاهر طبیعی روی چشم ایجاد می کنند.

ریمل حجم دهنده دوسه بلند کننده مژه نیز می باشد .در فرمولاسیون این ریمل آمریکایی از روغن جوجوبا استفاده شده است که مغذی و رطوبت رسان به مژه ها نیز می باشد. رنگ این ریمل کاملا مشکی است و جلوه ای فوق العاده زیبا را ره جشمان شما هدیه می دهد.

بهترین ریمل خارجی کدام است؟

ریمل حجم دهنده بیگ بولد ایزادورا

ماندگاری بالا و ضد آب بودن این ریمل باعث شد هاست که یکی از بهترین برند ریمل خارجی باشد. این محصول ضد آب بوده  در برابر تعریق مقاوم است. البته که یک حجم دهنده فوق العاده نیز می باشد و مژه های شما را چندین برابر می کند.

ریمل حجم دهنده ایزادورا به سرعت روی مژه خشک می شود. این محصول رنگ مشکی فوق العاده ای دارد که جلوه ای خیره کننده به چشمان شما می بخشد. همچنین فاقد رایحه بوده و فرمولاسیونی ضد حساسیت دارد. به طوری که افراد دارای چشمان حساس نیز می توانند از آن استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *