آرایشی, مراقبت از پوست

بهترین بی بی کرم برای پوست خشک و چرب

بهترین بی بی کرم برای پوست خشک و چرب

امروزه کرم ها و محصولات بسیار متنوع و جدیدی تولید می شود که می توانند تاثیرات متفاوتی روی پوست داشته باشند. اما کرم های چند کاره محصولاتی بسیار کاربردی و محبوب می باشند. بی بی کرم ها نیز یکی از این محصولات چند کاره اما بسیار کاربردی می باشد که استفاده از آن فراگیر شده است. در این مقاله قصد داریم بهترین بی بی کرم برای پوست خشک و چرب را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بی بی کرم چیست؟

بی بی کرم ها را اولین نسل کرم های چند کاره می دانند که می توانند چندین کار برای پوست انجام دهند و برای استفاده روزانه بهترین انتخاب می باشند. اما بی بی کرم ها، چه کارهایی می توانند برای پوست انجام دهند.

کرم پودر: بی بی کرم ها پوشش و کاور بسیار بالایی دارند و می توانند مانند یک کرم پودر، رنگ پوست را صاف و یکدست کنند. ناهماهنگی های رنگ پوست، جای جوش، لک و … را می پوشانند و به علت بافت سبکی که دارند برای استفاده روزانه مناسب می باشند.

ضد آفتاب: اغلب BB کرم ها حاوی فیلترهای ضد آفتاب می باشند. این محصولات حاوی SPF 30 تا SPF 50 بوده و از پوست در برابر بیش از ۹۰ درصد از پرتوهای مضر نور خورشید محافظت می کنند.

آبرسان: در فرمولاسیون بی بی کرم ها از ترکیبات رطوبت رسان و آبرسان استفاده می شود و به همین خاطر مانند کرم آبرسان و مرطوب کننده، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کنند و مانع از خشکی و دهیدراته شدن پوست می گردند.

پرایمر: در فرمولاسیون اغلب BB کرم ها  از ترکیبات کنترل کننده چربی و سیلیکون های مفید استفاده شده است که مانند یک پرایمر عمل کرده و ماندگاری میکاپ شما را افزایش می دهند.

بی بی کرم برای پوست چرب و جوش دار

اگر پوست شما چرب یا مختلط می باشد و یا پوستی دارید که مستعد جوش و آکنه است، نمی توانید از هر محصولی استفاده کنید. توصیه پوست من به شما استفاده از محصولاتی می باشد که برای پوست های چرب و مختلط فرموله شده است. هنگام خرید بی بی کرم باید به ترکیبات محصول مورد نظر خود توجه داشته باشید. محصولی را خریداری کنید که برای پوست های چرب فرموله شده باشد. در فرمولاسیون آن از ترکیبات جوش زا، روغن های سنگین و اکتیوهای جوش زا استفاده نشده باشد. همچنین توصیه می شود که محصولی انتخاب نمایید که حاوی ترکیبات ضد جوشی مانند سالیسیلیک اسید، نیاسینامید، روغن درخت چای، عصاره آلوئه ورا و … باشد.

بی بی کرم بایومارین

این بی بی کرم برای افرادی که پوست چرب یا مختلط دارند، بهترین انتخاب ممکن می باشد. در فرمولاسیون آن از ترکیبات کنترل کننده چربی استفاده شده است و به همین خاطر باعث چرب شدن بیش از حد پوست و ایجاد جوش و آکنه نمی گردد.

بی بی کرم بایومارین حاوی فیلترهای ضد آفتاب می باشد که از پوست در ببرابر پرتوهای مضر نور خورشید محافظظت می کنند. همچنین سرشار از ترکیبات رطوبت رسان بوده که از خشکی و دهیدراته شدن پوست جلوگیری می کند. به علاوه دارای دو رنگ زیبا و طبیعی می باشد که پوشش و کارو بسیار خوبی روی پوست دارند.

 

بی بی کرم درمالوگ

در فرمولاسوین این بی بی کرم نیز از ترکیبات کنترل کننده چربی استفاده شده است و مات کننده قوی پوست می باشد. همچنین سرشار از ترکیبات رطوبت رسان است که مانع از خشکی پوست شده و نقش موثری در شادابی و طراوت پوست دارند.

بی بی کرم درمالوگ پوشش و کاور بسیار خوبی دارد و همانند یک کرم پودر بافت پوست را یکدست و یکرنگ به نمایش می گذارد. به علاوه این محصول ماندگاری بسیار بالایی روی پوست دارد و در مقابل آب و تعریق نیز مقاوم می باشد. این بی بی کرم بازسازی کننده و ترمیم کننده بافت پوست نیز می باشد.

 

بهترین بی بی کرم برای پوست خشک

برای افرادی که پوست خشک دارند، رطوبت رسانی محصول اولویت بالایی دارد. اگر پوست شما نیز خشک می باشد. بهترین بی بی کرم برای پوست خشک، محصولی می باشد که حاوی ترکیبات رطوبت رسان باشد. ترکیباتی مانند عصاره آلوئه ورا، هیالورونیک اسید و روغن های طبیعی مانند روغن آرگان، روغن جوجوبا، روغن ماکادمیا و … . از دیگر ترکیبات مهمی که باید در فرمولاسیون محصولات پوست خشک باشد، ترکیبات رطوبت رسان است. شی باتر، سرامید، گلیسیرین و … ترکیباتی می باشند که هم رطوبت رسان هایی فوق العاده هستند و هم به حفظ رطوبت درون پوست کمک بسیار زیادی می نمایند.

بی بی کرم ساین اسکین

یکی از بهترین کرم های بی بی می باشد که دارای پوشش و کاور بسیار خوبی روی پوست می باشد و می تواند همانند یک کرم پودر با کاور بالا، پوست شما را یکدست کند. به علاوه دارای SPF 30 بوده و از پوست در برابر پرتوهای مضر UVA و UVB محافظت می کند.

بی بی کرم ساین اسکین حاوی عصاره آلوئه ورا می باشد که یک رطوبت رسان بسیار قوی بوده و مانع از خشکی پوست می گردد. همچنین تسکین دهنده و التیام بخش پوست بوده و به بهبود بافت پوست کمک بسیار زیادی می کند. این محصول سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدانی است و از پوست در برابر پیری زود رس محافظت می کند.

 

بی بی کرم سینره

دو رنگ بسیار زیبا در کنار پوشش و کاور بسیار بالا بهترین انتخاب برای استفاده روزانه می باشد. این بی بی کرم حاوی ترکیبات رطوبت رسان می باشد و به همین خاطر از خشکی پوست جلوگیری می کند و برای استفاده روزانه پوست های خشک، بهترین انتخاب می باشد.

بی بی کرم سینره دارای SPF 20 می باشد و قادر است که از پوست شما در برابر پرتوهای مضر UVA و UVB محافظت کند. همچنین بافت بسیار سبکی دارد و باعث ایجاد احساس سنگینی روی پوست نمی گردد. به علاوه این بی بی کرم دارای ماندگاری بسیار بالایی نیز روی پوست می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *