مراقبت از پوست

بررسی ۵ ضد جوش قوی

بررسی 5 ضد جوش قوی

جوش جزو مشکلات شایع در میان بانوان و آقایان و به خصوص نوجوانان می باشد. خوشبختانه امروزه محصولات بسیار زیاد و اثر گذاری برای درمان جوش و عوارض آن ایجاد شده است. در این مقاله قصد داریم ۵ ضد جوش قوی را بررسی کنیم؛ با ما همراه باشید.

چرا جوش می زنیم؟

این سوال شاید برای بسیاری از شما پیش آمده باشد. عامل اصلی ایجاد جوش نوعی باکتری به نام استافیلوکوک می باشد. این باکتری روی سطح پوست زندگی می کند و تا زمانی که روی سطح پوست باشد مشکلی ایجاد نمی کند. اما داستان از زمانی شروع می شود که این باکتری روزنه ای روی سطح پوست شما پیدا کند. به سرعت وارد این روزنه می گردد و باعث عفونت و ایجاد جوش می گردد.

از دیگر دلایل جوش مسدود شدن منافذ پوست با چربی (سبوم) اضافی ترشح شده از پوست، سلول های مرده و آلودگی های روزمره می باشد.

بررسی 5 ضد جوش قوی

چه ترکیباتی ضد جوش می باشند؟

امروزه محصولات مختلفی برای درمان جوش تولید می گردد. از محلول و سرم گرفته تا تونر، شوینده و …! این تنوع زیاد باعث می گردد که هنگام خرید، افراد دچار سردرگمی شوند. راه حل رفع این مشکل، آشنایی با مهم ترین و موثر ترین ترکیبات ضد جوش می باشد. ترکیباتی مانند:

روغن درخت چای: خاصیت ضد التهابی بسیار قوی دارد. این ترکیب همچنین آنتی باکتریال بوده و پوست را ضد عفونی می کند. روغن درخت چای یکی از بهترین و قوی ترین محصولات ضد آکنه می باشد.

سالیسیلیک اسید: یکی از معروف ترین و موثرترین ترکیبات ضد جوش می باشد که علاوه بر درمان جوش، از ایجاد جوش نیز جلوگیری می کند. این اسید خاصیت لایه بردار ملایمی داشته و سلول های مرده را از روی پوست حذف می کند. به این ترتیب از انسداد منافذ و ایجاد جوش جلوگیری می نماید.

بنزوئیل پراکسید: این ترکیب ترشح چربی را در پوست کنترل می کند. خاصیت لایه برداری داشته و سلول های مرده را از روی پوست حذف می کند و از انسداد منافذ پوستی جلوگیری می کند. علاوه بر این آنتی باکتریال بوده و پوست را به طور کامل ضد عفونی می کند.

آزلائیک اسید: این ترکیب خاصیت آنتی باکتریالی بسیار قوی داشته و باکتری مولد جوش را از روی پوست حذف می کند. علاوه بر این لایه بردار بوده و به رفع سلول های مرده از روی پوست و جلوگیری از انسداد منافذ پوستی جلوگیری می کند.

بررسی ۵ ضد جوش قوی

بررسی 5 ضد جوش قوی
کرم ژل فاز حاد اکنس ۲ ساین اسکین

این کرم ژل ضد آکنه حاوی ترکیبات آنتی باکتریالی قوی چون روغن درخت چای و عصاره بید کانادایی می باشد. این ترکیبات پوست را به طور کامل و موثری ضد عفونی کرده و از رشد و نمو باکتری عامل جوش روی پوست بدن جلوگیری می کنند.

علاوه بر این در فرمولاسیون کرم ژل ضد جوش ساین اسکین از ترکیبات لایه بردار نیز استفاده شده است که سلول های مرده را از روی پوست حذف کرده و مانع از انسداد منافذ پوستی می گردد. این کرم ضد التهاب و حساسیت بوده و به واسطه دارا بودن ترکیباتی چون نیاسینامید و ویتامین A به رفع جای آکنه از روی پوست نیز کمک می کند.

بررسی 5 ضد جوش قوی
ژل ضد جوش رینوزیت

این محصول برای افراد دارای پوست های چرب و مستعد جوش فرموله شده است. در فرمولاسیون این ژل از روغن درخت چای استفاده شده است و همین امر باعث شده که آنتی باکتریالی بسیار قوی باشد و پوست را به طور کامل ضد عفونی کند.

ژل ضد جوش رینوزیت را می توانید برای درمان انواع جوش های التهابی، سر سیاه و سر سفید استفاده نمایید. این محصول التیام بخش و تکسین دهنده پوست بوده و به رفع جای جوش از روی پوست نیز کمک بسیار زیادی می کند.

بررسی 5 ضد جوش قوی
محلول ضد جوش آردن سبوما مدل Azelin

این محلول ضد آکنه ایرانی حاوی ترکیبات لایه بردار بوده که از تجمع سلول های مرده روی سطح پوس و انسداد منافذ پوستی جلوگیری می کنند. این امر نقش موثری در درمان و جلوگیری از ایجاد جوش دارد. علاوه بر این به واسطه دارا بودن ترکیبات آنتی باکتریالی پوست را به طور کامل ضد عفونی می کنند.

محلول ضد جوش آردن سبوما را می توانید برای رفع آکنه های التهابی، روزاسه و معمولی استفاده کنید. این محلول به درمان جوش های سر سیاه و سرسفید کمک می کند. ترشح چربی را کنترل کرده و نقش موثری نیز در رفع جای آکنه دارد.

بررسی 5 ضد جوش قوی
سرم متعادل کننده ترشح چربی بایومارین

این سرم پوستی خاصیت ضد جوش بسیار بالایی دارد. ترشح چربی را در پوست کنترل کرده و از چرب شدن پوست و انسداد منافذ پوستی جلوگیری می کند.

در فرمولاسیون سرم متعادل کننده ترشح چربی بایومارین از ترکیبات آنتی باکتریالی استفاده شده است. این ترکیبات پوست را به طور کامل ضد عفونی می کنند و از رشد و نمو باکتری مولد جوش جلوگیری می کنند. علاوه بر این سرم بایومارین رطوبت رسان پوست بوده و مانع از خشکی و دهیدراته شدن آن می گردد.

محلول ضد جوش ژنوبایوتیک

این محلول ضد جوش یکی از قوی ترین محصولات ضد آکنه ایرانی می باشد که از آن می توانید برای درمان انواع آکنه های التهابی و غیر التهابی در صورت، بدن و پشت استفاده کنید.

در فرمولاسیون محلول ضد جوش ژنوبایوتیک از ترکیبات لایه بردار استفاده شده است که از انسداد منافذ پوست جلوگیری می کنند. این محلول ضد آکنه خاصیت آنتی باکتریالی داشته و پوست را ضد عفونی می کند. همچنین کنترل کننده ترشح چربی در پوست نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *