مراقبت از پوست

بررسی ۵ آبرسان پوست مختلط

بررسی 5 آبرسان پوست مختلط

فرقی نمی کند که نوع پوست شما چیست! رطوبت رسانی و آبرسانی به پوست امری بسیار ضروری و مهم می باشد. اما ممکن است گاهی هنگام خرید آبرسان مناسب دچار سردرگمی شوید، به خصوص اگر پوست شما مختلط باشد. در این مقاله پوست من قصد دارد ۵ آبرسان پوست مختلط را بررسی کند و با بیان ویژگی های مهم آن ها، به شما در خریدی بهتر کمک نماید. با ما همراه باشید.

چه پوستی مختلط است؟

افرادی که پوست مختلط دارند همزمان چندین مشکل پوستی را تجربه می کنند. ناحیه T که شامل چانه، بینی و پیشانی می باشد همواره چرب و برق است. در این ناحیه جوش های سر سیاه یا سر سفید مشاهده خواهید کرد. اما در سایر قسمت ها به خصوص گونه ها و اطراف لب شاهد خشکی، قرمزی و احساس کشیدگی در پوست خود خواهید بود.

پوست های مختلط، نوع پوست بسیار رایجی می باشند که مراقبت از آن ها بسیار مشکل می باشد. این پوست نه می توانند از محصولات پوست چرب استفاده کننده و نه از محصولات پوست خشک!

آبرسان چه تاثیری روی پوست دارد؟

آبرسان یکی از مهم ترین محصولات برای هر نوع پوستی می باشد. اگر پوست مختلط رطوبت کافی دریافت نکند در بخش های خشک شاهد تشدید خشکی، احساس کشیدگی در پوست، قرمزی، رزاسه و پیری زود رس خواهد بود. در قسمت های چرب یا ناحیه T نیز شاهد ترشح بیش از اندازه چربی، برق افتادن پوست، انسداد منافذ پوستی، کدری رنگ پوست و ایجاد جوش و آکنه خواهد بود.

رطوبت رسانی مداوم به پوست باعث کاهش مشکلات پوستی گفته شده در بالا خواهد شد. علاوه بر این نقش موثری در شادابی و طراوت پوست دارد. پوست را نرم و لطیف می کند و به زیباتر شدن آن نیز کمک می نماید.

بررسی ۵ آبرسان پوست مختلط

خواص بابونه برای پوست

آبرسان پوست چرب تگودر

این آبرسان به فرم فلوئید بوده و دارای بافتی بسیار سبک می باشد و به همین خاطر به راحتی جذب پوست می گردد و بعد از استفاده نیز باعث ایجاد احساس چربی روی پوست نمی گردد.

آبرسان پوست چرب تگودر چربی اضافی سطح پوست را کنترل کرده و از ایجاد جوش و آکنه  پوست جلوگیری میکند

این کرم نقش موثری در کاهش اندازه منافذ باز پوستی دارد. این آبرسان فاقد پارابن و ترکیبات مضر می باشد و به واسطه دارا بودن ترکیبات موثر موجود در آن تسکین دهنده پوست نیز می باشد.

کرم آّرسان بایومارین

فلوئید آبرسان بایومارین

بایومارین یکی از تخصصی ترین برند های ایرانی در زمینه تولید محصولات پوستی می باشد.

کرم آبرسان بایومارین ساختاری فلوئیدی داشته و کاملا مناسب برای پوست های مخنلط و چرب می باشد

 این کرم خاصیت ضد التهابی داشته و التیام بخش پوست نیز می باشد. در فرمولاسیون آن از هیالورونیک اسید و عصاره آلوئه ورا استفاده شده است که علاوه بر رطوبت رسانی، خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی نیز دارند.

بررسی 5 آبرسان پوست مختلط

مرطوب کننده گارنیه مناسب پوست نرمال تا مختلط

۹۶ درصد از ترکیبات استفاده شده در این آبرسان فرانسوی، منشا گیاهی و طبیعی دارند. همچنین فرمولاسیونی فاقد الکل، پارابن و سیلیکون دارند و به همین خاطر باعث آسیب به پوست و بروز حساسیت های پوستی نمی گردد.

مرطوب کننده گارنیه، رطوبت مورد نیاز پوست را به طور کامل تامین می کند و از خشکی و یا چرب شدن بیش از حد جلوگیری می کند. در فرمولاسیون آن از عصاره انگور و هیالورونیک اسید استفاده شده است. که هم به تامین رطوبت مورد نیاز پوست کمک می کنند و هم نقش موثری در جلوگیری از پیری و ایجاد چین و چروک دارند.

بررسی 5 آبرسان پوست مختلط

کرم مرطوب کننده ژنوبایوتیک مناسب پوست چرب و مختلط

این کرم تنها یک رطوبت رسان نیست. مرطوب کننده ژنوبایوتیک علاوه بر این که رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند و پوست را آبرسانیم کمی کند. از چرب شدن پوست جلوگیری می کند و مانع از ایجاد جوش و آکنه می گردد.

همچنین در فرمولاسیون این کرم مرطوب کننده از ویتامین سی استفاده شده است که روشن کننده و شفاف کننده پوست بوده و سنتز کلاژن را نیز در پوست افزایش می دهد. این کرم همچنین از پوست در برابر پرتوهای مضر IR و بلو لایت محافظت می کند.

بررسی 5 آبرسان پوست مختلط

سرم آبرسان بایومارین

فرم سرم باعث شده است که این محصول غلظت مواد موثره بسیار بیشتری داشته باشد و در نتیجه اثر گذاری بیشتر و سریع تری نیز داشته باشد. سرم آبرسان بایومارین، قدرت رطوبت رسانی فوق العاده ای دارد که شما را شگفت زده خواهد کرد.

این محصول تقویت کننده و تغذیه کننده چوست می باشد. در فرمولاسیون آن از پارابن و ترکیبات مضر استفاده نشده است و به همین خاطر باعث آسیب به پوست نمی گردد. این سرم آبرسان نرم کننده و لطافت بخش پوست بوده و به واسطه دارا بودن ترکیبات آنتی اکسیدانی از پوست در برابر  اثرات مخرب رادیکال های آزاد محافظت می کند.

کلام آخر...

انتخاب آبرسان پوست مختلط شاید امری مشکل به نظر برسد اما با توجه به نکاتی که در بالا ذکر شده نباید نسبت به آن بی توجه باشید. در بسته بندی اغلب محصولات پوستی، نوع پوست مناسب درج شده است و کافی است هنگام خرید، توضیحات هر محصول را به دقت مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *