مراقبت از مو

ارزان ترین و بهترین ماسک مو بدون آبکشی کدام است؟

ارزان ترین و بهترین ماسک مو بدون آبکشی کدام است؟

عوامل بسیار زیادی می توانند به موها آسیب وارد سازند و باعث وزی، خشکی و شکنندگی موها و همچنین ضعیف شدن تارهای مو گردند. در این بین استفاده از محصولات مراقبت از مو مانند ماسک مو، بهترین راهکار برای جلوگیری و رفع این مشکلات می باشد. در این مقاله قصد داریم بهترین ماسک مو بدون آبکشی را به شما معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

ماسک بدون آبکشی، به چه محصولی می گویند؟

ماسک مو بدون آبکشی در واقع همان کرم مو می باشد که بعد از استحمام استفاده می گردد. کرم مو همانند ماسک مو سرشار از ترکیبات مغذی و رطوبت رسان است و تنها تفاوت آن این است که بعد از استحمام استفاده می شود و دیگر نیازی به آبکشی نداد. این محصولات را می توانید روی موهای خشک و یا مرطوب استفاده کنید و معجزه آن ها را ببینید.

ماسک‌های بدون آبکشی تاثیرات و کاربردهای زیادی دارند. این ماسک ها می‌ توانند به حفظ رطوبت موها کمک کنند و آنها را نرم ‌تر و لطیف کنند. علاوه بر این موهای آسیب دیده را ترمیم کنند و از ضعیف تر شدن تارهای مو جلوگیری کنند. ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در آن ها، از موها در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد نیز جلوگیری می کند. همچنین این محصولات به درخشان تر شدن موها نیز کمک می کنند.

ارزان ترین و بهترین ماسک مو بدون آبکشی کدام است؟

انواع ماسک مو بدون آبکشی

این محصولات در انواع بسیار متفاوتی تولید می گردند که هر کدام نیاز خاصی از مو را در بر می گیرد در ادامه با انواع ماسک مو بدون ابکشی بیشتر آشنا خواهیم شد.

ماسک مو های آبرسان: این ماسک ‌ها برای موهای خشک و دهیدراته مناسب هستند. در فرمولاسیون آن ها از ترکیبات رطوبت رسان استفاده شده است و به حفظ رطوبت موها کمک می‌کنند.

ماسک مو های ترمیم کننده: وجود ترکیباتی مانند کراتین در فرمولاسیون این محصولات باعث ضده است که به بازسازی موها کمک بسیار زیادی کنند. این محصولات برای موهای آسیب‌دیده و ضعیف مناسب هستند و به ترمیم مو ها و قوی ‌تر کردن آنها کمک می‌کنند.

ماسک مو های ضد وز: این ماسک‌ ها برای موهای وز و مجعد مناسب هستند و به کنترل وز موها و صاف‌تر نشان دادن آنها کمک می‌کنند.

ماسک مو های رنگ شده: فرمولاسیون این محصولات به طور تخصصی برای افرادی که موهای رنگ شده دارند، طراحی شده است. موها را درخشان و براق می کند و به تثبیت رنگ مو و افزایش دوام آن کمک بسیار زیادی می کنند.

نحوه استفاده از ماسک مو بدون آبکشی

ارزان ترین و بهترین ماسک مو بدون آبکشی کدام است؟

همان طور که از عنوان این محصولات نیز پیداست، نیازی به آبکشی ندارند و باید از آن ها بعد از حمام کردن و شست و شوی موها استفاده کنید. این ماسک ها را می توانید روی موهای خشک و یا مرطوب نیز استفاده کنید.

در هر بار استفاده، مقداری از ماسک مو را کف دست خود پخش کنید و به آرامی ساقه موها را ماساژ داده تا به ماسک مو آغشته گردد. دقت داشته باشید که از این محصولات نباید روی کف سر و ریشه مو استفاده کنید، زیرا ممکن است باعث ریزش مو گردد.

بهترین ماسک مو بدون آبکشی

کرم مو بیونیج مدل Repair

این کرم مو برای انواع مو مناسب می باشد. در فرمولاسیون آن از ترکیبات ترمیم کننده استفاده شده است و به همین خاطر به بازسازی و احیای موهای آسیب دیده کمک بسیار زیادی می نماید. فرمولاسیون این محصول گیاهی بوده و فاقد تست حیوانی می باشد.

کرم مو بیونیج سرشار از ترکیبات رطوبت رسان است که رطوبت مورد نیاز تارهای مو را به طور کامل تامین کرده و مانع از خشکی موها می گردد. این محصول همچنین از وزی و گره خوردگی تارهای مو جلوگیری کرده و باعث درخشان و براق شدن موها نیز می گردد.

کرم مو واتر بمب کامان حاوی کلاژن و کراتین

محصولی بی نظیر که نیازی به آبکشی ندارد. در ترکیبات این محصول از کلاژن و کراتین استفاده شده است که ترمیم کننده و بازسازی کننده تارهای مو می باشد. همچنین نقش موثری در رفع وزی و گره خوردگی تارهای مو دارد.

کرم مو واتر بمب کامان از موها در برابر حرارت محافظت می کند. این محصول تقویت کننده ساقه مو بوده و به واسطه دارا بودن ترکیبات رطوبت رسان قوی، از خشکی و شکنندگی تارهای مو جلوگیری می کند. این محصول برای انواع مو قابل استفاده می باشد.

 

کرم مو ورد کالر

در ترکیبات این کرم مو از روغن دانه کنجد و جوانه گندم استفاده شده است و به همین خاطر یک تغذیه کننده فوق العاده است که نیاز تغذیه ای موها را برطرف کرده و به بهبود مقاومت طبیعی تارهای مو کمک بسیار زیادی می نماید. این محصول ترمیم کننده و بازسازی کننده موها نیز می باشد.

کرم مو ورد کالر سرشار از ترکیبات رطوبت رسان قوی است که موها را به طور موثری آبرسانی می کند و مانع از خشکی و کم آبی تارهای مو می گردد. این کرم مو درخشان کننده و براق کننده موها بوده و انواع مو می توانند از آن استفاده کنند.

 

شیر مو پرفکت پلکس

شیر مو نیز نوعی از ماسک مو بدون آبکشی می باشد که می توان از آن برای انواع مو استفاده کرد. این محصول یک تغذیه کننده بی رقیب است که موها را به طور موثریی تقویت می کند. علاوه بر این درخشان کننده و براق کننده موها نیز می باشد.

شیر مو پرفکت پلکس از موها در برابر آسیب های ناشی از وسایل حرارتی مو محافظت کرده و با تامین رطوبت مورد نیاز مو، مانع از خشکی و دهیدراته شدن موها می گردد. علاوه بر این به علت دارا بودن روغن آرگان از ایجاد مو خوره نیز جلوگیری می کند.

 

کرم مو فولیکا مناسب موهای بلوند

 

این محصول همان طور که از عنوانش نیز پیداست برای موهای رنگ شده به ویژه موهای بلوند فرموله شده است و تثبیت کننده و افزایش دهنده دوام رنگ مو می باشد. علاوه بر این حاوی کلاژن بوده و همین امر باعث شده است که ترمیم کننده موها نیز باشد.

در فرمولاسیون کرم مو فولیکا از ترکیبات رطوبت رسان استفاده شده است که از خشکی و شکنندگی موها جلوگیری می کنند. همچنین این محصول از وزی و گره خوردگی موها جلوگیری کرده و شانه پذیری مو را نیز بهبود می بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *