مراقبت از مو

آشنایی با بهترین نرم کننده مو ایرانی

آشنایی با بهترین نرم کننده مو ایرانی -

برای اغلب افراد پیش آمده است که بعد از استحمام، احساس کردند که موهای آن ها خشک و شکننده شده است و یا این که موها زبر شده اند، به خصوص اگر موهایی خشک یا نرمال داشته باشند. در این مقاله پوست من قصد دارد بهترین نرم کننده مو ایرانی را معرفی کند.

چه چیزی باعث خشکی موها می شود؟

خشکی موها دلایل بسیار زیادی دارد از میزان کلر موجود در آب مصر فی برای استحمام گرفته تا دلایل ژنتیکی! اما شایع ترین علت خشکی موها، استفاده از شوینده های نامناسب و وسایل حرارتی مو می باشد.

اغلب شامپو و شوینده ها برای این که قدرت پاک کنندگی لازم را داشته باشند حاوی ترکیبات سولفاته می باشند. سولفات ها، چربی موجود روی سطح مو را از بین برده و باعث خشکی و زبری موها می گردند.

وسایل حرارتی مو نیز برای این که موها را به سرعت به فرم دلخواه حالت دهند و یا صاف کند، باعث تبخیر سریع آب موها گشته و این امر باعث خشکی، زبری و  ایجاد مو خوره می گردد.

یکی از بهترین راه حل ها برای درمان و کنترل خشکی موها، مراقبت صحیح از مو می باشد که شامل استفاده از نرم کننده و ماسک مو بعد از شست و شو و استفاده از روتین مراقبتی مو بعد از استحمام می باشد. ضمنا لازم است که استفاده از وسایل حرارتی مو را نیز به حداقل برسانید.

چگونه از نرم کننده مو استفاده کنیم؟

آشنایی با بهترین نرم کننده مو ایرانی -

اغلب افراد روش صحیح استفاده از نرم کننده یا ماسک مو داخل حمام را نمی دانند. استفاده نادرست از این محصولات، علاوه بر این که تاثیر لازم را ندارد می تواند باعث ریزش موها نیز گردد.

بعد از این که از شامپو استفاده کردید و موها را آبکشی نمودید. به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه صبر کنید تا آب موها کم شود. سپس مقداری از نرم کننده را کف دست خود پخش کرده و به آرامی ساقه موها را ماساژ دهید تا به نرم کننده آغشته گردد. در این مرحله می توانید از یک برس چوبی نیز کمک بگیرد.

اجازه دهید نرم کننده حداقل ۲۰ الی ۳۰ دقیقه روی موهای شما بماند. و در نهایت موها را با آب ولرم آبکشی نمایید. دقت داشته باشید که به هیچ عنوان نباید از نرم کننده روی پوست کف سر و ریشه مو استفاده کنید.

معرفی بهترین نرم کننده مو ایرانی

نرم کننده مو کراتینه نئودرم

وجود ترکیباتی مانند کراتین و روغن مورنیگا در فرمولاسیون این نرم کننده باعث شده است که ترمیم کننده و احیا کننده موهای آسیب دیده نیز باشد. و علاوه بر این تغذیه کننده ای فوق العاده ای برای موها باشد.

نرم کننده کراتینه نئودرم برای افراد دارای موهای خشک، حالت دار و فر مناسب می باشد. این محصول رطوبت مورد نیاز موها را تامین کرده و مانع از خشکی و شکنندگی تارهای مو می گردد. علاوه بر این درخشان کننده و براق کننده تارهای مو نیز می باشد.

آشنایی با بهترین نرم کننده مو ایرانی -
نرم کننده مو آووکادو شون

این نرم کننده ایرانی یک تغذیه کننده بی نظیر برای تارهای مو می باشد و نقش موثری در استحکام تارهای مو دارد. علاوه بر این سرشار از ترکیبات رطوبت رسان بوده که موها را آبرسانی می کنند و مانع از خشکی و دهیدراته شدن موها و همچنین شکنندگی آن ها می گردند.

نرم کننده آووکادو شون خاصیت ارتجاعی مو را بهبود می بخشد. این محصول ضخامت بخش تارهای ضعیف و نازک مو بوده و از وزی و گره خوردگی تارهای مو نیز جلوگیری می کند. از این محصول می توانید برای تامین رطوبت و تغذیه موهای خشک و آسیب دیده استفاده نمایید.

آشنایی با بهترین نرم کننده مو ایرانی -
نرم کننده مای مدل Nutri Daily

وجود ترکیبات رطوبت رسان بسیار قوی در فرمولاسیون این نرم کننده، به تامین رطوبت مورد نیاز مو کمک بسیار زیادی می کند. این محصول موها را نرم و لطیف کرده و به بهبود حالت پذیری مو نیز کمک بسیار زیادی می نماید.

نرم کننده نوتری دیلی مای برای انواع مو مناسب می باشد و از آن می توانید به صورت روزانه استفاده کنید. این نرم کننده ایرانی حجم دهنده به موها نیز می باشد و امر شانه پذیری مو را نیز تسهیل می بخشد.

آشنایی با بهترین نرم کننده مو ایرانی -
 نرم کننده مو ماکادمیا فابریگاس

این نرم کننده مو ایرانی برای انواع مو حای موهای کراتینه شده و فر مناسب می باشد. در فرمولاسیون آن از ترکیبات سولفاته، پارابن و سایر ترکیبات آسیب رسان استفاده نشده است و  هیچ گونه آسیبی به موها نمی رساند.

نرم کننده ماکادمیا فابریگاس حاوی عصاره آلوئه ورا، ماکادمیا و پروتئین هیدرولیز شده ابریشم می باشد. این ترکیبات باعث شده اند که این محصول رطوبت رسان کم نظیری برای تارهای مو باشد، موها را تغذیه و تقویت کند و به احیا و بازسازی موهای آسیب دیده نیز کمک نماید. علاوه بر این از ایجاد الکتریسیته ساکن، وزی و گره خوردگی موها نیز جلوگیری می کند.

آشنایی با بهترین نرم کننده مو ایرانی -
نرم کننده مو خشک فولیکا

یک رطوبت رسان کم نظیر برای موها بوده که اثر استفاده از ترکیبات صابونی و سولفاته را روی موها خنثی می کند. این نرم کننده رطوبت مورد نیاز مو را تامین کرده و مانع از خشکی و شکنندگی تارهای مو می گردد. علاوه بر این باعث می گردد که موهایی نرم و لطیف داشته باشید.

نرم کننده مو خشک فولیکا شاداب کننده و طراوت بخش موها می باشد. این محصول فاقد پارابن، سولفات و ترکیبات مضر بوده و به واسطه دارا بودن ترکیبات گیاهی، تغذیه کننده  و تقویت کننده تارهای مو می باشد. همچنین سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدانی بوده که از موها در برابر اثر مخرب رادیکال های آزاد محافظت می نماید.

آشنایی با بهترین نرم کننده مو ایرانی -

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *