آرایشی, مد و فشن

آرایش عروس در ملل مختلف

آرایش عروس در ملل مختلف

شاید کار انتخاب میکاپ مناسب برای روز عروسی کار سختی بنظر برسد. از یک طرف خواستار چهره ای ایده آل هستید اما از طرف دیگر هم نمی خواهید با لوازم آرایشی شکل ظاهری خود را تغییر دهید به طوری که کاملا عوض کنید. گزینه های بی شماری برای انتخاب دارید که با ترکیب سایه ها و لوازم دیگری می توانید باعث بوجود آمردن میکاپی جدید و منحصربفرد شوید. در ادامه آرایش عروس ملل مختلفی را بررسی خواهیم کرد که مناسب با آداب و رسوم همان کشور می باشد.

آسیای شرقی: مینیمال



مردمان آسیای شرق که عموما شامل کشور های کره جنوبی، ژاپن، چین، تایلند و … می شود، به علت آب و هوای مرطوب و نوع تغذیه ی متفاوت دارای پوستی سالم و زیبا می باشند. 

مردمان این منطقه عموما آرایش های لایت و بسیار سبک و ساده را ترجیح می دهند به طوری که شاید تشخیص نوع میکاپ آن ها برای دیگر قومیت های دیگر دشوار باشد.

 آرایش عروس در چنین کشور هایی معمولا بسیار مینیمال بوده و بیشتر بر روی سادگی اما در عین حال زیبایی تمرکز دارد.

علاوه بر میکاپ لایت و ساده، مدل مو، لباس و اکسسوری های مورد استفاده برای روز عروسی بسیار ساده، ظریف و شیک می باشد.

آرایش عروس در ملل مختلف - شرقی

هندی: پر زرق و برق و غلیظ

آرایش عروس در ملل مختلف هندی

شاید بتوان گفت متنوع ترین آرایش و پوشش عروس، مربوط به هندوستان می باشد.

هند کشوری شاد است که از رنگ های متنوع و زیبا در نوع پوشش و میکاپ خود به وفور استفاده می کنند.

هند به کشوری که مردمانش بسیار اهل استفاده از لوازم آرایش است، معروف است. هندی ها برای آرایش عروس از خط چشم های بزرگ و پرنگ، سایه های چند رنگ، رژ لب های تقریبا تیره و کرم زیادی استفاده می کنند. به طوری که شکل ظاهری افراد متفاوت از قبل خواهد شد.

همچنین نباید این نکته را فراموش کرد که آرایش غلیظ همواره در زندگی مردمان هند وجود داشته و در زندگی روزمره ی خود نیز به این صورت هستند.

اما نکته ی جالب اینجاست که عروس های هندی در روز عروسی خود از لباس سنتی خود و رنگ قرمز آن را به تن می کنند.

اکسسوری ها و جواهراتی که استفاده می کنند همگی بسیار درشت و بزرگ هستند و چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

اروپایی: ساده اما بولد

آرایش عروس در اروپا مانند کشور های آسیایی بسیار ساده بوده و چه بسا این کار را نیز کمتر انجام می دهند.

با اینکه بیشترین لوازم آرایشی برند در کشور های اروپایی تولید می شود و رنگ ها و مدل های گوناگونی دارد، مردمان این منطقه ترجیح می دهند که ظاهر طبیعی خود را حتی در روز عروسی خود نیز حفظ کرده و تنها مقداری صورت خود را شاداب نشان دهند.

عمده ی استفاده ی آن ها از لوازم آرایش در چنین روزی، لوازمی است که به آرایش چشم بر می گردد.

از آنجایی که اکثر اروپایی ها بور هستند، مژه و ابروهای کم پشت و بوری دارند. برای اینکه جلوه ی چشمان خود را چندین برابر کنند استفاده از ریمل را بر هر لوازم دیگری ترجیح می دهند.

مقداری رژگونه نیز برای اینکه صورت آن ها را سرخ تر کند نیز می تواند بسیار پر استفاده باشد.

اما در کل آرایش بسیار ساده و بدون هرگونه اغراق را ترجیح می دهند.

آرایش عروس در ملل مختلف - اروپایی

عرب: اغراق و غلظت فراوان

آرایش عروس در ملل مختلف عربی





زنان عرب بیشتر به خاطر علاقه‌شان به آرایش معروف هستند و دوست دارند آرایش چشم‌هایشان را برجسته کنند.

 آرایش عروس عربی ویژگی های بسیار شناخته شده ای دارد، رنگ های خاکی برای سایه چشم، خط چشم مشکی یا سرمه ای، ابروهای پرپشت زیبا و مژه های بلند و چشمگیر از نشانه های یک آرایش عروس معروف در مناطق عرب نشین می باشد.

بنابراین اگر شما عروسی هستید که دوست دارید باید به استفاده زیاد از لوازم آرایشی علاقه و عادت داشته باشید. آرایش عربی می تواند کار زیاد و دشواری به نظر برسد، اما با آرایشگر مناسب، قطعاً می توانید شاهزاده خانم عرب درون خود را به چالش بکشید. و در روز عروسی خود مانند یک ستاره با جذاب ترین و دراماتیک ترین ظاهر آرایش عربی بدرخشید.

 

با اینکه آرایش کردن یک کار بسیار سلیقه ای حتی در روز عروسی که مهمترین روز زندگی هر فردی می باشد، است، اما هیچگاه از اینکه آرایش شما ساده و مینیمال باشد و یا بلعکس آرایش بسیار غلیظ سنگین و سنگینی داشته باشید نترسید. چراکه زیبایی از دیدگاه هر شخصی با شخص دیگر متفاوت می باشد. بنابراین آنچه را که دوست دارید و باعث خوشحالی شما می شود انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *