آرایشی

آشنایی با بهترین خط چشم ماژیکی

آشنایی با بهترین خط چشم ماژیکی

برای بسیاری از افراد استفاده از خط چشم و به خصوص طراحی خط چشم های قرینه و مشابه کاری بسیار دشوار است و به همین خاطر اغلب بی خیال استفاده از خط چشم می شوند. خوشبختانه امروزه خط چشم ها در فرم های متفاوتی تولید می شوند و یکی از آن ها خط چشم ماژیکی است. استفاده از این خط چشم ها برای مبتدی ها بسیار راحت می باشد، به همین خاطر در این مقاله قصد داریم با بهترین خط چشم ماژیکی بیشتر آشنا شویم.

این محصول شگفت‌انگیز با نوک ظریف و دقیق، به شما کمک می‌کند تا خطوطی صاف، یکدست و با ضخامت دلخواه را به راحتی بکشید. کشیدن خط چشم با ماژیکی به مهارت خاصی نیاز ندارد و حتی افراد مبتدی نیز می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. این خط چشم ها اغلب در برابر تعریق، اشک و چربی مقاوم است و تا ساعت‌ها بدون تغییر باقی می ‌ماند. به همین خاطر با خیالی آسوده در هر شرایط آب و هوایی از خط چشم ماژیکی استفاده کنید، بدون این که نگرانی از بابت پخش شدن آن داشته باشید.

خط چشم ماژیکی با رنگدانه‌ های غنی که دارد، خطوطی تیره و جذاب را به چشمان شما هدیه می‌ دهد. که فریبندگی و زیبایی چشمان شما را چندین برابر می کند.  این خط چشم ها در رنگ ‌های متنوعی تولید می شوند تا شما بتوانید متناسب با سلیقه و آرایش خود، رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید.

بهترین خط چشم ماژیکی ضد آب

سیاهی اطراف چشم و ریزش مواد خط چشم در زیر چشم یکی از مشکلاتی می باشد که اغلب خانم ها با آن دست به گریبان هستند. ماندگاری خط چشم گزینه ای بسیار مهم است که باید هنگام خرید به آن توجه داشت. چرا که برای بسیاری از افراد پیش آمده است که خط چشم آن ها سریع پاک شود یا در اثر خیس شدن، باعث به هم ریختن و کثیف شدن میکاپ  گردد. در این مواقع خط چشم ماژیکی ضد آب، بهترین انتخاب می باشد.

.

بهترین خط چشم ماژیکی ضد آب

روش استفاده صحیح از خط چشم

قبل از شروع، پوست پلک خود را با پاک کننده آرایش تمیز کنید. اگر از سایه چشم استفاده می‌کنید، حتماً آن را تثبیت کنید تا پخش نشود. اگر مژه‌ های کوتاهی دارید، می ‌توانید قبل از کشیدن خط چشم، از فرمژه استفاده کنید تا مژه‌ هایتان بلندتر و فرتر شوند.

نوع خط چشم را با توجه به مهارت و سلیقه خود انتخاب کنید. خط چشم ماژیکی برای افراد مبتدی مناسب ‌تر است، اما خط چشم مویی، ژلی و مایع خطوط ظریف ‌تر و دقیق‌ تری ایجاد می‌کنند.

از گوشه داخلی چشم شروع کنید و خط چشم را به سمت گوشه خارجی چشم امتداد دهید. ضخامت خط چشم را به دلخواه خود تنظیم کنید. اگر در کشیدن خط صاف مشکل دارید، می ‌توانید از نقاط کوتاه به جای خطوط پیوسته استفاده کنید. اگر می ‌خواهید دم خط چشم داشته باشید، از گوشه خارجی چشم شروع کنید و خط را به سمت بالا و خارج امتداد دهید. ضخامت دم خط چشم را به تدریج کم کنید.

اگر در حین کشیدن خط چشم اشتباهی مرتکب شدید، می ‌توانید از گوش پاک کن آغشته به پاک کننده آرایش برای پاک کردن خطاها استفاده کنید. بعد از کشیدن خط چشم، از ریمل استفاده کنید تا مژه‌ هایتان پرپشت ‌تر و بلندتر به نظر برسند.

معرفی بهترین خط چشم ماژیکی

خط چشم ماژیکی بل

این خط چشم به فرم مدادی و با سری ماژیکی است. دسته بلند خط چشم به شما کمک می کند که خط چشم را به راحتی در دست خود بگیرید بدون این که دست شما بلرزد و یا خط چشم تکان بخودر. اپلیکاتور محصول نرم و روان است و با استفاده از آن به راحتی می توانید خطوطی زیبا ترسیم کنید.

خط چشم ماژیکی بل ضد آب است و از آن می توان به عنوان بهترین خط چشم ماژیکی ضد آب یاد کرد. این محصول دارای رنگ مشکی فوق العاده ای بوده که جذابیتی خیره کننده را به چشمان شما می بخشد. همچنین ماندگاری بسیار بالایی روی پوست دارد.

 

خط چشم ماژیکی کارینکس

یکی از ویژگی های بارز این خط چشم، ماندگاری بسیار بالای آن است که در برابر آب و تعریق مقاوم می باشد. علاوه بر این در فرمولاسیون آن از ترکیبات مضر و حساسیت زا استفاده نشده است و به همین خاطر باعث بروز التهاب و یا حساسیت نمی گردد و برای انواع پوست مناسب می باشد.

سری اپیکاتور خط چشم ماژیکی کارینکس نمدی بوده و انعطاف پذیر است و به همین خاطر به راحتی می توانید با استفاده از آن انواع خطوط پهن یا نازک را طراحی کنید. این محصول دارای رنگدانه های غلیظ مشکی بوده و جلوه ای متفاوت را به چشمان شما هدیه می دهد.

 

خط چشم ماژیکی مای مدل دیپ لاینر

اپلیکاتور بسیار حرفه ای این خط چشم ماژیکی باعث شده است که کشیدن و طراحی خط چشم برای افراد مبتدی بسیار راحت باشد. دسته بلند این محصول به شما این امکان را می دهد که تسلط کافی داشته باشید و دستتان نلرزد.

خط چشم ماژیکی مای ماندگاری بسیار بالایی دارد و باعث سیاهی اطراف چشم نمی گردد. این محصول به سرعت روی پوست پلک خشک می شود و فرمولاسیون عاری از ترکیبات مضر دارد. همچنین حاوی ویتامین E بوده که یکی از منابع غنی آنتی اکسیدان است و از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند.

 

خط چشم ماژیکی دنادیا

ماندگاری بسیار بالا و ۲۴ ساعته این محصول باعث شده است که جزو بهترین خط چشم ماژیکی های بازار باشد. سری این خط چشم ماژیکی نوکی ظریف دارید و به همین خاطر ظریف ترین خطوط را نیز می توانید به راحتی با آن طراحی کنید.

خط چشم ماژیکی دنادیا دارای رنگ مشکی فوق العاده زیبایی بوده که فریبندگی چشمان شما را بیش از حد می کند. این محصول فاقد ترکیبات مضر و حساسیت زا بوده و باعث سوزش چشم نمی شود و انواع پوست می توانند از آن استفاده کنند.

 

خط چشم ماژیکی شون مدل فبیولس

یکی از بهترین خط چشم ماژیکی ضد آب ایرانی، این خط چشم می باشد که دارای رنگ دانه های غلیظ مشکی بوده و چشمان شما را بی نهایت زیبا می کند. این محصول فاقد پارابن و ترکیبات آسیب رسان بوده و برای انواع پوست مناسب می باشد.

خط چشم ماژیکی شون حاوی روغن بادام است و به همین خاطر به تغذیه بن مژه و تامین رطوبت مورد نیاز آن کمک بسیار زیادی می کند. این خط چشم استفاده ای بسیار ساده و آسان دارد و استفاده از آن نیز باعث سوزش و خارش پلک نمی گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *