مراقبت از پوست

معرفی ۵ اسکراب صورت برای جوش سر سیاه

معرفی 5 اسکراب صورت برای جوش سر سیاه

جوش ‌های سر سیاه یکی از مشکلات شایع پوستی است که بسیاری از افراد با آن روبرو می ‌شوند. این جوش ‌ها ناشی از گرفتگی باکتری ‌ها و چربی ‌های اضافی در مجاری موهای پوستی هستند. اما یکی از راه‌حل‌های کارآمد برای کنترل و پیشگیری از جوش سر سیاه، استفاده از اسکراب صورت است. به همین خاطر امروز قصد داریم ۵ اسکراب صورت برای جوش های سر سیاه معرفی کنیم و با تاثیر و نحوه استفاده از این محصولات بیشتر آشنا شویم!

مزایای استفاده از اسکراب صورت

پاکسازی عمیق پوست

اسکراب صورت حاوی دانه‌های خرد شده یا حبوبات معدنی بوده که با غلتیدن آن ها بر روی پوست، سلول‌های مرده پوست از بین می روند. و به تجدید سلول‌های پوست کمک می‌کند. این عمل باعث بهبود بافت پوست و نرمی آن می‌شود.

تحریک خون رسانی

ماساژ دادن با اسکراب به پوست باعث تحریک خون رسانی می‌ شود. این تحریک می‌ تواند منجر به بهبود عملکرد مجاری موهای پوست، افزایش اکسیژن رسانی به سلول‌ های پوستی و کاهش التهابات پوستی شود.

کاهش جوش و آکنه

پاکسازی عمیق پوست توسط اسکراب می‌تواند به کاهش چربی‌ های اضافی،  پیشگیری از گرفتگی باکتری‌ها و بهبود وضعیت جوش‌ها و آکنه ‌ها کمک کند.

نرمی و صافی پوست

استفاده منظم از اسکراب باعث نرم‌تر و صاف‌تر شدن پوست می شود. این مزیت به خصوص برای افرادی که با پوست خشک یا خسته هستند، مفید است.

کمک به جلوگیری از جوش های سیاه

استفاده از اسکراب می‌تواند از آکنه‌ های سیاه (جوش‌ های سر سیاه) جلوگیری کرده و به پوست ظاهری تمیز تر و صحیح ‌تر ببخشد.

تقویت جذب محصولات پوستی

پوستی که از طریق اسکراب تمیز شده، قابلیت بهتری برای جذب محصولات مراقبت از پوست مانند کرم‌ها و مرطوب‌کننده‌ها را دارد. در نتیجه میزان جذب و اثر بخشی این محصولات نیز افزایش پیدا می کند.

معرفی 5 اسکراب صورت برای جوش سر سیاه

چگونه اسکراب صورت را استفاده کنیم؟

برای استفاده از اسکراب صورت لازم است به نکات زیر توجه کنید:

ابتدا پوست خود را با آب گرم شسته و خشک کنید.

اسکراب را به ملایمت بر روی پوست مرطوب خود به صورت دورانی ماساژ دهید.

در هربار استفاده از اسکراب بین ۲ تا ۳ دقیقه اسکراب را ماساژ دهید. دقت داشته باشید که نباید از اسکراب دور چشم خود استفاده کنید.

ابتدا اسکراب را با آب ولرم از روی پوست خود تمیز کنید، سپس پوست خود را با آب سرد بشویید تا منافذ باز شده را ببندد.

معرفی ۵ اسکراب صورت برای جوش سر سیاه

اسکراب گردو شون

معرفی 5 اسکراب صورت برای جوش سر سیاه

بی شک اسکراب گردو شون یکی از محبوب ترین و البته معروف ترین اسکراب هایی است که در بازار ایران یافت می شود. این اسکراب فوق العاده که از پوست ریز شده گردو در آن به عنوان دانه اسکراب استفاده شده است، سلول های مرده را به طور کامل از روی پوست حذف می کند.

اسکراب گردو شون علاوه بر این که یک لایه بردار فوق العاده می باشد و به روشن تر شدن رنگ پوست کمک می کند. یک آبرسان قوی نیز می باشد که می تواند نقش موثری در تامین رطوبت مورد نیاز داشته باشد. همچنین نرم کننده و لطافت بخش پوست نیز می باشد.

 

کرم ساینده و پاک کننده هیدرودرم

معرفی 5 اسکراب صورت برای جوش سر سیاه

این کرم محصولی فوق العاده است که هم برای تمیز کردن و شستشوی پوست کاربرد دارد و هم حذف سلول های مرده از روی پوست! در فرمولاسیون این اسکراب علاوه بر این که از دانه های ریز اسکراب استفاده شده است. از لایه برداری های شیمیایی مانند سالیسیلیک اسید نیز استفاده شده است.

 کرم ساینده و پاک کننده هیدرودرم منافذ پوست را به طور کامل پاکسازی می کند. این محصول جوش های سرسیاه را از بین برده و نقش موثری نیز در حفظ جوانی و زیبایی پوست دارد. در فرمولاسیون این محصول نیز از ترکیبات رطوبت رسان استفاده شده است که از خشکی پوست جلوگیری می کنند.

 

اسکراب پرفکت کلین دکتر ژیلا

محصولی بی نظیر از برند دکتر ژیلا که برای افراد دارای پوست های نرمال تا چرب مانند یک معجزه عمل می کند. این محصول سلول های مرده را از روی پوست به طور کامل حذف می کند و باعث روشن تر شدن پوست می گردد.

علاوه بر این اسکراب دکتر ژیلا دارای خاصیت آنتی باکتریالی نیز می باشد که از ایجاد جوش و آکنه روی پوست جلوگیری می کند. در فرمولاسیون این محصول از شیرین بیان استفاده شده است که روشن کننده پسوت می باشد. به علاوه به علت دارا بودن عصاره سبوس برنج تغذیه کننده پوست نیز هست.

 

کرم ساینده و پاک کننده پوست بایومارین

معرفی 5 اسکراب صورت برای جوش سر سیاه

یکی از متفاوت ترین اسکراب هایی که می توانید پیدا کنید این محصول می باشد. این کرم حاوی دانه های ریز اسکراب می باشد که روی پوست می لغزند و سلول های مرده را از روی پوست حذف می کند. به علاوه به علت دارا بودن سالیسیلیک اسید، لایه برداری آن عمیق تر نیز می باشد.

اما اسکراب بایومارین حاوی عصاره جلبک نیز می باشد که تغذیه کننده پوست بوده و ترمیم کننده سد دفاعی آن می باشند. همچنین از پیری پوست جلوگیری می کند. در فرمولاسیون این محصول از ترکیبات رطوبت رسانی مانند آلوئه ورا نیز استفاده شده است که از خشکی پوست جلوگیری می کنند.

 

اسکراب لایه بردار صورت آدرا

معرفی 5 اسکراب صورت برای جوش سر سیاه

این اسکراب سلول های مرده را از روی پوست و منافذ پوست حذف می کند. و پوست شما را به طور عمقی پاکسازی کرده و باعث روشن تر شدن و شفاف شدن پوست می گردد. همچنین از ایجاد جوش های سرسیاه نیز جلوگیری می کند.

اسکراب لایه بردار آدرا حاوی ترکیبات رطوبت رسان است که به تامین رطوبت مورد نیاز پوست کمک کرده و مانع از خشکی و کم آبی پوست می گردند. این محصول به علت دارا بودن روغن هسته انگور در فرمولاسیون خود، تغذیه کننده بسیار خوبی نیز برای پوست بوده و به بهبود استحکام آن کمک شایانی می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *