مراقبت از پوست, مراقبت از مو

بهترین مارک روغن آرگان کدام است؟

بهترین مارک روغن آرگان کدام است؟

ممکن است بسیار در مورد خواص روغن آرگان شنیده باشید و تمایل به استفاده از آن نیز داشته باشید. اما هنگام خرید و انتخاب، به علت تنوع زیاد برند ها و محصولات تولید شده، سردرگم شده باشید. در این مقاله قصد داریم بهترین مارک روغن آرگان را به شما معرفی کنیم. و در کنار آن از خواص روغن آرگان صحبت کنیم. و همچنین نحوه استفاده از روغن آرگان را نیز با شما مرور کنیم. با پوست من همراه باشید.

امروزه افراد و شرکت های بسیاری اقدام به تولید روغن آرگان کرده اند. روغنی فوق العاده مفید که طرفداران بسیاری نیز دارد. از روغن های دست ساز گرفته تا شرکت های غیر مرتبطی که برای افزایش سود، اقدام به تولید پرفروش ترین روغن مو و پوست می کنند. اما چه روغن آرگانی بخریم؟ دقت داشته باشید که بهترین مارک روغن آرگان، محصولی است که در فرمولاسیون آن از روغن آرگان اصلی مراکشی استفاده شده است. در ادامه با بهترین مارک روغن آرگان بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

خواص روغن آرگان

روغن آرگان در واقع روغن معجزه ‌آسایی از روغن‌ های گیاهی است که از قرن ‌ها به عنوان یک راه‌ حل طبیعی برای مراقبت از پوست و مو شناخته شده است. در ادامه با خواص روغن آرگان برای مو و پوست بیشتر آشنا می شویم:

خواص روغن آرگان برای مو

تغذیه عمیق: روغن آرگان حاوی مقدار زیادی ویتامین E و اسیدهای چرب ضروری مانند اسید لینولئیک است که باعث شده است تغذیه کننده بی نظیری برای موها باشد.

تقویت موها: استفاده منظم از روغن آرگان باعث تقویت ساقه‌ مو و جلوگیری از شکنندگی آنها می‌ شود.

بهبود سلامت پوست سر: روغن آرگان به دلیل خواص ضد التهابی و آنتی ‌اکسیدانی خود، به بهبود سلامت پوست سر کمک می‌کند و می ‌تواند در درمان مشکلاتی مانند خشکی پوست سر و قارچی بودن آن مؤثر باشد.

ضد قارچ و ضد التهاب: خواص ضد قارچی و ضد التهابی روغن آرگان باعث می ‌شود که این روغن برای درمان مشکلاتی مانند التهابات پوست سر و رفع قارچ مناسب باشد. 

 

 

خواص روغن آرگان برای پوست

مرطوب‌کننده قوی: روغن آرگان علاوه بر این که به پوست نرمی و لطافت می ‌بخشد، قابلیت مرطوب‌کنندگی فوق‌العاده ‌ای دارد و خشکی پوست را  نیز کاهش می ‌دهد.

ضد پیری و آنتی ‌اکسیدانی: ویتامین E موجود در روغن آرگان باعث می ‌شود که این روغن به عنوان یک محصول ضد پیری طبیعی عمل کند و از پوست در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد محافظت کند.

درمان جوش و آکنه: خواص آنتی‌ باکتریال روغن آرگان باعث شده است که در درمان جوش ‌ها و آکنه ‌های پوستی موثر باشد، همچنین می ‌تواند التهابات پوستی را نیز کاهش دهد.

درمان زخم‌ ها و التهابات پوست: استفاده از روغن آرگان می‌تواند در درمان زخم‌ های کوچک پوستی، قرمزی، التهاب و حتی اگزما مؤثر باشد.

 

بهترین مارک روغن آرگان کدام است؟

نحوه استفاده از روغن آرگان

روش استفاده صحیح از روغن آرگان اهمیت بسیار زیادی دارد. بسیاری از افراد، از این روغن روی کف سر استفاده می کنند. این روش استفاده از روغن آرگان، کاملا اشتباه بوده و حتی می تواند به موها و پوست سر شما نیز آسیب وارد سازد.

بعد از استحمام لازم است که آب موهای خود را یا یک حوله مناسب یا تیشرت نخی بگیرید. بعد از استفاده از اسپری مو و کرم مو، مقداری از روغن را بردارید. مقداری مورد نظر با توجه به حجم موهای شما می تواند از ۲ تا ۱۰ قطره باشد. روغن را کف دست خود بریزید و کف دست ها را به هم بسابید تا روغن اصطلاحا گرم شود. سپس به آرامی ساقه مو را ماساژ دهید تا به روغن آغشته گردد.

چون قسمت انتهایی مو مستعد مو خوره می باشد و روغن آرگان بهترین محصول برای جلوگیری از مو خوره است، ماساژ مو را از قسمت انتهایی شروع کرده و به سمت بالا حرکت کنید.

معرفی بهترین مارک روغن آرگان

روغن آرگان دیتان مدل Rapairing

بهترین مارک روغن آرگان کدام است؟

 

این روغن آرگان بی نظیر حاوی روغن آرگان مراکشی است و به همین خاطر یک تغذیه کننده عالی و فوق العاده برای موها می باشد که به بهبود مقاومت طبیعی تارهای مو نیز کمک می کند. علاوه بر این رطوبت رسان به موها نیز می باشد.

روغن آرگان دتیان نرم کننده و لطافت بخش موها بوده و آن ها را درخشان و براق می کند. این محصول از ایجاد مو خوره جلوگیری می کند و ترکیبات آنتی اکسیدانی آن، محافظ موها در برابر رادیکال های آزاد می باشند.

 

روغن آرگان میسوری مدل Repairs Nourishes

بهترین مارک روغن آرگان کدام است؟

محصولی که می توانید از آن هم برای مراقبت از مو و هم پوست خود استفاده نمایید. وجود روغن آرگان اصل مراکشی در این محصول باعث شده است که تغذیه کننده بی نظیری برای تارهای مو باشد. به علاوه موها را درخشان و براق نیز می کند.

روغن آرگان میسوری دارای خاصیت ضد التهابی بوده و از قرمزی پوست جلوگیری می کند. این روغن همچنین آنتی باکتریال نیز می باشد. بافت این محصول بسیار سبک است و بعد از استفاده باعث ایجاد احساس سنگینی روی موها و پوست نمی گردد.

 

سرم مو مغذی بیول

بهترین مارک روغن آرگان کدام است؟

یک روغن آرگان بی نظیر، که ترکیبی از روغن آرگان اصل مراکشی با چند روغن تغذیه کننده بوده و می تواند برای موها مانند یک معجزه عمل کند. این محصول موها را تقویت می کند و مقاومت طبیعی تارهای مو را نیز بهبود می بخشد.

سرم مو مغذی بیول بافت بسیار سبکی دارد و بعد از استفاده باعث ایجاد احساس سنگینی روی موها نمی گردد. این محصول را می توانید برای انواع مو  استفاده نمایید. وجود روغن های طبیعی باعث شده است که رطوبت رسان بسیار خوبی برای تارهای مو باشد. همچنین در فرمولاسیون آن از الکل و پارابن استفاده نشده است.

 

سرم آرگان نئودرم

بهترین مارک روغن آرگان کدام است؟

یکی از محبوب ترین روغن های آرگان ایرانی، این محصول می باشد. وجود روغن آرگان اصل در فرمولاسیون این سرم مو باعث شده است که از وزی و گره خوردگی مو جلوگیری کند. همچنین تغذیه کننده فوق العاده ای برای موها باشد.

روغن آرگان نئودرم سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدانی است که از موها در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند. این محصول رطوبت رسانی بسیار خوب نیز می باشد که به تامین رطوبت مورد نیاز پوست و مو کمک می کند. به علاوه درخشان کننده و براق کننده موها نیز می باشد.

 

روغن مو کامان حاوی آرگان و نارگیل

بهترین مارک روغن آرگان کدام است؟

این محصول ترکیبی از دو روغن مورد نیاز مو می باشد و همین امر باعث شده است که ترمیم کننده بی نظیری برای موهای آسیب دیده نیز باشد. به علاوه به واسطه دارا بودن اسید های چرب ضروری، یک تغذیه کننده بی نظیر نیز محسوب می گردد.

روغن آرگان کامان رطوبت مورد نیاز موها را تامین می کند و آن ها را نرم و لطیف می کند. این محصول از خشکی و شکنندگی تارهای مو جلوگیری کرده و باعث درخشان تر شدن و براق شدن موها می گردد. فرمولاسیون این روغن مو بسیار سبک است و برای انواع مو قابل استفاده می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *