آرایشی

پرفروش ترین کرم پودر ایرانی چه کرم پودری است؟

پرفروش ترین کرم پودر ایرانی چه کرم پودری است؟

همان طور که می دانید یکی از اصلی ترین لوازم میکاپ، کرم پودر است که تاثیر بسیار زیادی در بهبود میکاپ دارد و انتخاب آن از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم پرفروش ترین کرم پودر ایرانی را معرفی کنیم، با پوست من همراه باشید.

انواع کرم پودر

شاید تصور کنید که کرم پودر صرفا یک محصول آرایشی می باشد و فرقی نمی کند که برای میکاپ کدام یک را انتخاب کنید. اما باید این را بدانید که کرم پودرها انواع مختلفی دارند. کرم پودر را می توان با توجه به کاور، پوشش، بافت، نوع پوست، نوع بسته بندی و … در دسته های متفاوتی قرار داد. اما به طور کلی دو دسته بندی مرجع، دسته بندی بر اساس کاور و نوع پوست می باشد که شامل:

کرم پودر سبک

این کرم پودر ها بهترین انتخاب برای استفاده روزانه می باشند و اغلب جزو پروفروش ترین کرم پودرها می باشند. بافت سبکی دارند و باعث ایجاد احساس سنگینی روی پوست نمی شوند. اما درعین حال کاور نسبتا خوبی دارند و برای استفاده روزانه مناسب تر می باشند.

کرم پودر کاور بالا

به این محصولات، کرم پودر های فول کاور نیز می گویند و برای گریم و میکاپ های سنگین به خصوص آرایش شب مناسب می باشند. کاور بسیار بالایی دارند و کاملا پوست را یکدست و یکنواخت می کنند.

کرم پودر پوست خشک

این محصولات همان طور که از نامشان نیز پیداست برای افرادی که پوست خشک و یا دهیدراته دارند فرموله شد است. در فرمولاسیون این کرم پودرها از ترکیبات رطوبت رسانی چون گلیسیرین، هیالورونیک اسید، روغن آرگان و … استفاده شده است و به تامین رطوبت مورد نیاز پوست کمک می کنند.

کرم پودر پوست چرب

افرادی که پوست چرب دارند باید از محصولات تخصصی این نوع پوست ها استفاده کنند. وجود ترکیبات کنترل کننده چربی در این نوع کرم پودرها هم از چرب شدن بیش از حد پوست جلوگیری می کند و هم مانع از ایجاد جوش و آکنه می گردد. به علاوه ماندگاری کرم پودر را نیز افزایش می دهد.

کرم پودر پوست نرمال

اگر پوست نرمال و معمولی دارید، توصیه می شود که از کرم پودرهای پوست نرمال یا کرم پودر های مناسب انواع پوست استفاده کنید. این کرم پودر ها اغلب حاوی ترکیبات تغذیه کننده می باشد که به تقویت و استحکام بیشتر پوست کمک می کنند.

پرفروش ترین کرم پودر ایرانی چه کرم پودری است؟

بهترین کرم پودر سبک برای مصرف روزانه

بهترین کرم پودر، برای مصرف روزانه کرم پودر های سبک می باشد. این محصولات مانند کرم پودر های فول کاور، پوشش بسیار بالایی ندارند. اما می توانند مشکلات پوستی، جای جوش، لک، ناهماهنگی های رنگ پوست و … را بپوشانند. استفاده از آن ها باعث انسداد منافذ پوست نمی گردد و به راحتی از روی پوست تمیز می شوند. و ماندگاری آن ها نیز برای استفاده روزمره مناسب می باشد.

به علاوه کرم پودر های سبک اغلب حاوی فیلترهای ضد آفتاب می باشند و دارای SPF می باشند و می توانند از پوست شما در برابر نور خورشید، محافظت کنند. البته لازم به ذکر است که این محصولات را باید در کنار ضد آفتاب مناسب استفاده کنید.

پرفروش ترین کرم پودر ایرانی کدام است؟

کرم پودر این لی

بافت بسیار سبک این کرم پودر باعث شده است که بهترین انتخاب برای استفاده روزانه باشد. پوشانندگی این کرم پودر بسیار خوب است و پخش پذیری یکدستی دارد. به علاوه نتیجه نهایی آن مات و طبیعی می باشد.

کرم پودر این لی برای انواع پوست مناسب می باشد. این محصول از برق افتادن روی پوست جلوگیری می کند. ماندگاری بسیار بالایی دارد و در برابر تعریق، گرما و رطوبت نیز مقاوم می باشد. همچنین این محصول دارای رنگبندی متنوع و طبیعی می باشد.

 

کرم پودر دیلی دیفنس شون

کرم پودر دیلی دیفنس شون

در فرمولاسیون این کرم پودر از روغن جوانه گندم استفاده شده است و به همین خاطر یک رطوبت رسان قوی بوده و برای پوست های خشک نیز مناسب می باشد. علاوه بر این تغذیه کننده و تقویت کننده پوست نیز می باشد. ماندگاری این محصول نیز بسیار بالا بوده و در برابر آب و تعریق مقاوم است.

کرم پودر شون دارای SPF 15 بوده و از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند. این کرم پودر دارای پوشانندگی بالایی بوده و رنگبندی متنوعی داشته که با رنگ پوست ایرانیان در تناسب می باشد و جلوه ای طبیعی و مات روی پوست دارد.

 

کرم پودر مات مای سری بلک دایموند

این کرم پودر ظاهری مات روی پوست دارد و برای افرادی که پوست چرب، مختلط و مستعد جوش دارند بهترین انتخاب برای پوست می باشد. همچنین دارای فیلتر ضد آفتاب بوده و از پوست در برابر نور خورشید محافظت می کند.

کرم پودر مات مای کنترل کننده ترشح چربی در پوست است و دارای ماندگاری بسیار بالایی می باشد. این کرم پودر دارای ۶ رنگ طبیعی و زیبا می باشد. همچنین پوشش و کاور بسیار بالایی روی پوست دارد و برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

 

کرم پودر تیوپی کامفورت کالیستا

این کرم پودر بی نظیر نیز برای افرادی که پوست چرب و مختلط دارند، بهترین انتخاب ممکن می باشد. علاوه بر این که از انسداد منافذ پوست جلوگیری می کند، مانع از برق افتادن پوست و ایجاد جوش و آکنه نیز می گردد.

کرم پودر تیوپی کامفورت کالیستا پوشش و کاور بسیار بالایی روی پوست دارد. علاوه بر این دارای رنگ بندی متنوعی روی پوست است. همچنین بافت این کرم پودر بسیار سبک است و برای استفاده روزانه مناسب می باشد. همچنین حاوی ترکیبات رطوبت رسان بوده و برای انواع پوست مناسب می باشد.

 

کرم پودر تیوپی لوسمنت

در فرمولاسیون این کرم پودر از روغن آرگان استفاده شده است و به همین خاطر تغذیه کننده و تقویت کننده پوست می باشد. به علاوه به علت دارا بودن عصاره آلوئه ورا، رطوبت رسان به پوست بوده و آن را نرم و لطیف می کند.

کرم پودر تیوپی لوسمنت برای افراد دارای پوست های خشک و نرمال مناسب می باشد. در فرمولاسیون آن از پارابن،الکل و ترکیبات مضر بوده و باعث بروز ضد حساسیت و التهابات پوستی نمی گرددد. این محصول رنگ بندی متنوعی دارد و دارای ماندگاری بسیار خوبی روی پوست می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *