مد و فشن

معرفی محبوب ترین عطرهای زنانه

معرفی محبوب ترین عطرهای زنانه

توجه به آراستگی جزو خصایص ذاتی هر انسانی می باشد و در این بین بانوان تمایل بسیار زیادی به زیباتر شدن و زیبا دیده شدن دارند. یکی از اصول آراستگی، بوی خوشبو می باشد و این کار با استفاده از عطر ممکن می باشد. امروزه انواع بسیار زیادی از عطرها تولید می گردد که هر کدام بو و رایحه ای به خصوص دارد و مختص سلیقه ای خاص می باشد. امروز قصد داریم محبوب ترین عطرهای زنانه را معرفی نماییم. پس با ما همراه باشید.

تفاوت ادو پرفیوم، پرفیوم و ادوکلن چیست؟

بی شک هنگام خرید یا انتخاب عطر با این کلمات برخورد داشته اید و شاید برای شما سوال باشد که معنی این کلمات چه می باشد.

این کلمات در واقع بیانگر غلظت عطر می باشند و درصد الکل و اسانس موجود در هر عطر را نشان می دهند.

پرفیوم ها بیشترین غلظت اسانس و روغن های معطر را دارند. ماندگاری آن ها بسیار بالاتر خواهد بود و از نظر قیمت نیز گران تر هستند. به طور میانگین ۲۰ تا ۳۰ درصد از  پرفیوم را روغن های معطر تشکیل می دهد.

ادوپرفیوم رایج ترین نوع عطر نیز می باشند در رده دوم میزان غلظت قرار می گیرند. حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد ادو  پرفیوم از روغن های معطر تشکیل شده است. ادو پرفیوم ها ماندگاری قابل توجهی دارند اما در مقایسه با پرفیوم ماندگاری آن ها کمتر است.

ادو تویلت در مقایسه با ادو پرفیوم و پرفیوم از غلظت روغن های معطر و اسانس کمتری بهره می برد. تقریبا به طور میانیگین ۵ تا ۱۵ درصد ادو تویلت ها از روغن های معطر تشکیل شده است و به طبع آن ماندگاری آن ها نیز کمتر خواهد بود. ادو تویلت ها قیمت کمتری دارند و به همین علت بسیار محبوب هستند.

ادوکلن میزان بسیار کمتری دارد. به طور معمولا بین ۲ تا ۴ درصد از ادو کلن ها از اسانس تشکیل شده است و در فرمولاسیون آن ها میزان قابل توجهی الکل وجود دارد. ماندگاری ادو کلن بسیار پایین بوده (حداکثر ۲ ساعت) و قیمت بسیار کمتری نیز در مقایسه با سایر عطرها دارند.

محبوب ترین عطرهای زنانه

ادو پرفیوم جادور ابسولو دیور

معرفی محبوب ترین عطرهای زنانه

غیر ممکن است که نام این ادو پرفیوم محبوب و معروف برند دیور را نشنیده باشید. عطری اعجاب انگیز و افسونگر با رایحه ای شرقی و گلی که برای بانوان شیک پوش طراحی شده است.

این ادو پرفیوم کم نظیر رایحه ای مدرن و طلسم انگیز دارد و در سال ۱۹۹۹ توسط عطار معروف فرانسوی یعنی کالیس بکر طراحی شده است.

جادو دیور عطری است باشکوه و مدرن است که روحی کلاسیک و بلند پروازانه دارد. این عطر سرشار از حس زنانگی می باشد و دارای طبعی معتدل است.

رایحه اولیه: ترنج، نارنگی ماندرین، منگولیا، هلو، خربزه و گلابی

رایحه میانی: گل رز، گل فریزیا، گل بنفشه، گل یاس، گل برف، گل مریم، گل ارکیده و آلو

نت پایه: مشک، وانیل، سدر و توت سیاه

ادو پرفیوم فلاور بمب ویکتور اند ولف

معرفی محبوب ترین عطرهای زنانه

این عطر مشهور، همانند نامش بمبی از گل می باشد که با هر بار استفاده منفجر می شود و فضا را معطر می کند. رایحه خاص و استثنایی این گل برای خانم های سخت سلیقه و بسیار مشکل پسند طراحی شده است.

این عطر هلندی را کارلوس بنایم، دو میتیل برتیه و اولیویه پولژ در سال ۲۰۰۵ طراحی کرده اند و از همان سال تا الان جزو عطر های پرفروش و محبوب در میان بانوان می باشد.

رایحه اولیه: چای و گل اوسمانتوس

رایحه میانی: گل رز، گل فریزیا، گل یاس، شکوفه پرتقال و گل ارکیده

نت پایه: مشک و نعناع هندی

ادو پرفیوم لاویه است بل لانکوم

معرفی محبوب ترین عطرهای زنانه

عطری به شکل لبخند و با معنای “آری زندگی زیباست….”! بوی شیرین و میوه ای – گلی این ادو پرفیوم محبوب جزو روایحی می باشد که تا سال ها در مشام شما باقی می ماند.

این عطر شما را به یافتن راه به سوی خوشبختی فرا می خواند و الهام بخش بودن را به شما می آموزد. لاویه بل عطری است سرشار از حس زنانگی!

عطار این ادو پرفیوم خاص دومنیک روپیون، اولیویه پولز و آن فیلپو می باشند که در سال ۲۰۱۲ این شاهکار را برای برند محبوب لانکوم طراحی کرده اند.

این عطر بی نظیر طبیعی گرم دارد و طراحی بی نظیر بطری آن، مفهوم زنانگی را یاد آور می شود. لاویه بل عطری است مدرن و پیچیده که برای فصول گرم سال بهترین انتخاب می باشد.

رایحه اولیه: انگور فرنگی سیاه، گلابی

رایحه میانی: گل زنبق، گل یاس و شکوفه پرتقال

نت پایه: دانه تونکا، نعناع هندی و پرالین

ادو پرفیوم بلک اوپیوم ایو سن لورن

معرفی محبوب ترین عطرهای زنانه

رایحه جذاب و دلفریب شرقی وانیلی بلک اوپیوم جزو روایحی می باشد که بی شک خرید آن را چندین بار تکرار می کنید. این اد پرفیوم خاص را ناتالی لارسن، الیور کرسب، هورنین بلانک و مری سالمگنه در سال ۲۰۱۴ برای برند فرانسوی ایو سن لورن طراحی کرده اند.

بلک اوپیوم عطری است کلاسیک و اسرار آمیز برای بانوان کاریزماتیک طراحی شده است. این عطر محبوب رایحه ای گرم و شیرین دارد و گزینه ای ایده آل برای فصول سرد سال است.

رایحه اولیه: شکوفه پرتقال، فلفل صورتی و گلابی

رایحه میانی: گل یاس، شیرین بیان و قهوه

نت پایه: وانیل، نعناع هندی، سدر و چوب کشمیر

سخن پایانی ...

عطرها دنیای جذاب و پر رمز و راز دارند. شاید توجه نکرده باشید ولی رایحه ای که انتخاب می کنید نشان دهنده نوع شخصیت شما می باشد و عطر ها امضای شما می باشند. پس هنگام خرید عطرها، به رازهای آنان نیز توجه کنید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *