آرایشی

اشتباهاتی که شما را مسن‌تر از سنتان نشان می‌دهد

اشتباهاتی که شما را مسن تر نشان می دهد

انتخاب رژلب تیره:

لب‌ها در طول زمان ممکن است حجم خود را از دست بدهند. رنگ‌های تیره باعث می‌شود لب‌های شما کوچک تر از قبل دیده شود. رنگ‌هایی همچون صورتی می‌تواند لب های شما را برجسته تر و پرتر نشان دهد. استفاده از رژ لب براق تاثیر بهتری خواهد داشت. اگر دوست دارید از رژ لب تیره استفاده کنید، از فرمولی استفاده نمایید که دارای رنگ بسیار سنگین نباشد. از دور لب مناسب استفاده کنید که با رنگ لب‌های شما هماهنگ باشد.

به ابروهای خود اهمیت بدهید

به ابروهای خود اهمیت بدهید:

در طول زمان ابروهای شما کم پشت‌تر خواهد شد به خصوص اگر بیش از حد آن‌ها را برداشته باشید یا از رنگ‌های مصنوعی استفاده کرده باشید. شما می‌توانید ابروهای خود را با محصولاتی پر کنید که کمی روشن‌تر از رنگ موهای تان است.

خط زیر چشم را با مداد پر می کنید؟

خط چشم‌هایی که در زیر چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد باعث کوچک تر دیده شدن چشم می شود. در حالیکه خط بالای چشم باعث بزرگ تر و زیباتر دیده شدن چشم می‌شود. البته باید بدانید که خطوط تند و استفاده از رنگ‌های تیره می‌تواند ظاهر شما را خراب کند. تنها لایه نازکی از رنگ قهوه‌ای یا خاکستری را در خط بالای چشم اعمال کنید.

خط زیر چشم

از آرایش سنگین استفاده نکنید:

لایه ضخیمی از فونداسیون یا کانسیلر می‌تواند باعث نمایان شدن چین و چرووک صورت شود و چهره شما را پیرتر نشان دهد. استفاده از فونداسیون سبک به شما کمک می‌کند چهره زیباتر و جوان تری داشته باشید. در انتهای کار یک اسفنج خیس را در نواحی که چین و چروک صورت وجود دارد فشار دهید.

از کانسیلر نادرست استفاده می کنید:

بیشتر افرادسعی می‌کنند خطوط زیر چشم را با کانسیلر پنهان نمایند. در برخی از موارد آن‌ها از سایه‌ای استفاده می‌کنند که بسیار روشن است. اینکار باعث برجسته تر شدن عیب صورت می‌شود. همچنین از محصولاتی که زمینه سبز دارند نیز خودداری کنید. رنگی را بردارید که تن زرد رنگ داشته باشد تا بتواند تن صورتی زیر چشم را خنثی نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *